Eigenlijk altijd goed.

Ik kom al ruim 20 jaar bij deze aanbieder en ben eigenlijk nooit teleurgesteld. Ik geef de naam ook altijd door aan andere ondernemers. De accu's zijn goed maar een stuk goedkoper dan de originele. Snel geleverd en goed verpakt. Om dit alles geef ik 5 sterren.

Toppie

Just perfect

Zeer goede service en snelle verzending. Ook voor garantie geen enkel probleem. Keurig netjes opgelost. Echt een aanrader

Perfect!

Goed prijs, snelle levering!

Gewoon goede service. Geen gezeur

Snelle levering, goede vervangende accu!

Snelle levering, goede vervangende accu voor acceptabele prijs!

Fietsaccu

Een super service aan de telefoon en in de praktijk.

Fijn bedrijf

Goede ervaring met GM-accu.nl. Goede producten en een zeer goede service.

Uitstekende Accu bedankt !

Goede communicatie en vlotte levering.

Goede communicatie en vlotte levering.

Goed en snel geleverd

Jammer dat je een bijna lege accu opgestuurd krijgt

Het bestelde product werd snel geleverd.

Nieuwe oplader

Ik had met spoed een nieuwe oplader voor mijn fiets nodig, na het bestellen, was mijn product snel bezorgd. De Accu lader doet het naar behoren!

Niet slecht goede service

Snelle service maar wel kunnen opnemen wanneer een persoon contact op neemt !

Prima Accu voor de Rad Power Bikes Radrunner

Snel geleverd! Bij bestelling was vermeld dat de accu een kleine levertijd had. De accu’s lagen nog “op de boot” maar ik werd keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de levering. Veel goedkoper dan origineel, ogenschijnlijk dezelfde kwaliteit en capaciteit.

Tot nu toe goed.

Hoeveelheidsverschil indicatie op de accu doet het alleen wanneer de accu uit de fiets is!!!???

Prima bedrijf, persoonlijk advies en zeer snelle levering!

Voor mijn Stella Lugano zocht ik een nieuwe accu en ben daarbij zeer goed in advies bij gestaan. Na bestelling een snelle en goed verpakte levering met benodigde instructie. Ik kom hier zeer zeker terug als ik weer een accu nodig heb.

Supersnelle levering

Product zoals omschreven Gewoon prima

Prima geregeld

Telefonisch goed geholpen en be andere dag de accu in huis. Ik zeg top. Gr Nico

Ik ben zeer tevreden. Goedkoop, snel, geweldige klantenservice. Ik had de fietsaccu de volgende dag na bestelling in huis.

geweldig

zeer snelle levering klantvriendelijk goede en betaalbare prijs

Gewoon snelle levering en lader voldoet goed

Besteld..dag later in huis!!!

Vooral zoals gehoopt.

De vervangende accu, voor mijn Stella fiets, is geleverd in de tijd zoals werd aangegeven. Keurig verpakt en letterlijk plug en fiets. De kwaliteit van de accu is uiterlijk heel goed, maar over de levensduur valt na een paar dagen nog niets zinnigs te zeggen. Maar over de levering niets dan goeds.

Goede prijzen.

Jammer dat er gebruik gemaakt wordt van DPD als bezorgdienst.

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften