Tevreden.

Ik ben heel tevreden met gm-accu. Mijn bestelling werd meteen de volgende dag bezorgd!

Goede service en nazorg. Helaas toch een verkeerde accu bestelt maar ook retour en terugbetaling ging vlot. Ook eerlijk advies gekregen.

Duidelijke site snelle levering

Duidelijke site snelle levering. Behulpzaam wanneer je een mail verstuurd en snel antwoord

Het product is prima, alleen dpd niet

De batterij is prima alleen de volgende dag bezorgd word verziekt door dpd. Deze geeft aan dat je niet thuis was terwijl je dat wel was en komen 3 dagen later. Zeg dan gewoon dat je geen tijd had om langs te komen ipv mij als leugenaar neer te zetten.

Snelle levering en snelle reactie op e-mail

Supersnelle afhandeling

Zeer goede service!

Fietsaccu voldeed niet aan verwachte, werd direct retour verzendt gemaakt!

Goede communicatie via mail Snelle service

Snelle bezorging, uitstekende kwaliteit

Product is van een uitstekende kwaliteit. Bezorging was snel en goed. Product is een aanrader.

uitstekende service

Mijn foutieve bestelling werd zonder mankeren hersteld.

Accu gekocht, goed veilig verpakt. Als je een mail stuurt, vrijwel direct antwoord!

Wij zijn zeer tevreden

Wij zeer tevreden we zijn zeer blij dat we dank zij u onze fiets weer op kunnen laden, en het voordeel is dat het veel goedkoper is dan bij de fiets maker .

Snelle levering Duidelijke site om te zoeken Top

prima service en product

Mijn vragen vooraf werden direct beantwoord. Het product werd de volgende dag al afgeleverd op de afgesproken tijd. De kwaliteit is super.

Mij Stella accu was kapot en Stella kon geen nieuwe leveren. Minimaal 1 maand wachten, hier had ik de accu met 1 werkdag binnne

Prima gegaan.

Alles bij gm-accu ging prima. Ook hebben ze meteen geholpen bij een vezend probleem. Alles werd snel en correct door ze uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden over gm-accu en kom daar zeker terug en kan het andere aanbevelen. Top.gedaan Gerrit.

Ze zeggen wat ze doen en dien wat ze zeggen

Vriendelijk, goed bereikbaar en behulpzaam. Snelle levering.

Snelle levering.

snelle bezorging

Zoals online shopping hoort te zijn. Duidelijke informatie over product en snelle bezorging.

Prima website en secure levering

Alleen maar positief. Had de gewenste accu direct gevonden en besteld op de website en de levering vond binnen 2 dagen plaats.

10 Uitstekend

Snell geleverd, werkt perfect. Ben er blij mee . Bedankt.

Korte lijnen.

Bij levering bleek dit niet de juiste lader te zijn. Alles is snel en correct afgehandeld..

Goede prijs voor één stella compatible accu. Service via de telefoon ook erg goed. Heb daar info opgevraagd voor mijn aankoop en werd eerlijk en goed geholpen. Ik ga zeker mijn volgende accu's weer bij gm halen. Top jongens en Gerrit!. Goed bezig.

Dik tevreden

Zeer goed netjes geleverd goede prijsverhouding

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften