Prima acvu

Accu bakfiets vervangen. Blij met nieuwe accu voor schappelijke prijs. Kwaliteit en levensduur is natuurlijk afwachten.

Goed bruikbaar product

Goede informatie en hulp bij kiezen van de accu. snelle levering. En een mooi product tegen goede prijs.

Goede prijs

Goede service,vriendelijke mensen ,goede hulp snel met verzenden gewoon TOP

Top levering

Snelle levering. Echt top.

Goede nette en anders service

Goed geholpen

Batterij was moeilijk vindbaar. Goedkoper dan te reviseren. Snelle levering.

Besteld en 2 dagen erna geleverd.

Snelle levering. Duidelijke info.

Accu wordt goed omschreven. Je kunt een duidelijke keuze maken. Goede service bij v Regen.

Supersnel en correct.

Prima kwaliteit accu.

Kan niet beter

Zoals verwacht

Heb de accu zeer goed verpakt ontvangen hoop dat hij in de praktijk alles waarmaakt en dat hij weer jaren meegaat.

goede accu voor een kleine prijs

zit gewoon 400,- verschil tussen een orginele stella accu

Ik heb de gm-accu als reserve aangekocht, prima.

Ik begreep dat een reserve van Stella zo'n 600 euro kost, dan wel met een groter vermogen. Het is zo prima opgelost. Ik heb wel een probleem met DPD. Ik kreeg bericht dat hij daar ontvangen was. Vervolgens zou ik een mail ontvangen met een tijdstip van levering. Dit laatste bericht heb ik nooit ontvangen. Wel werd de accu op de stoep neergezet en aangebeld, de chauffeur heeft niet op mij gewacht.

Super snel

Besteld voor 15.45 uur de volgende dag om 12.00 uur in huis super snel en dat voor een fiets accu en ook nog eens heel aantrekkelijke prijs toppers bij gm-accu.nl

Toppers

Accu gebracht maar doos kapot denk gegooid Geen probleem dag later erin gezet doet het nog steeds

geweldig

besteld, gelijk bericht en super snel verzonden

precies de goede accu gevonden bij gm-accu

alleen maar positief over gm-accu, snel geleverd en precies wat ik zocht.

Snel en prima geregeld!

Nieuwe accu gekocht, meteen een iets zwaardere. Betaling, verzending en verpakking alls netjes geregeld Prima service!

Prima geregeld. Op tijd geleverd

Ik zeg doen bij dit bedrijf.

Prima accu voor een prijsje!

Vlotte levering. Binnen enkele dagen de electrische fiets weer te gebruiken. Top!

Goede en snelle levering

Moet nog ervaren hoe de accu is

prima ervaring mee!

oplaadsnoer voor de accu besteld. Volgende dag binnen, en precies zoals op de site. gelukkig, na een aantal van die onbetrouwbare fietsenhandelaren nu een betrouwbare leveransier! dikke 5 sterren!

GEWELDIG!!

Zo netjes geholpen met service! Nieuwe accu toegestuurd gekregen!

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften