Snelle levering en mooi ingepakt bering herenhorloge

Het Bering horloge besteld en de volgende dag al geleverd! prima service! Ik heb deze ochtend het horloge ontvangen. Was verrast hoe mooi het ingepakt was,heel attent van jullie! En ik moet zeggen het horloge is in het echt nog veel mooier dan op de foto's. Nogmaals mijn dank voor de snelle levering en wens jullie fijne feestdagen en een goed 2024! met vriendelijke groet, J. Vermeulen

zeer goed

Snelle levering mooi verpakt in geschenk papier. kan zo onder de kerstboom. Michel Balen Belgiƫ

fijne service en vriendelijk personeel

Ik ben in deze winkel zeer goed geholpen.

Bedrijf met passie voor het werk

In deze tijd van Corona wordt er meegedacht. Ik had gebeld en gevragen naar een bepaald horloge. Meteen werden er via de website diverse modellen getoond, telefonisch hebben wij toen direct een horloge kunnen kopen. Doordat we niet in de buurt wonen werd er aangeboden om het horloge in te pakken en op te sturen. Deze is netjes ontvangen Bedankt hiervoor! Als alles weer een beetje normaal is komen wij zeker een keer shoppen in de winkel.

Snelle en zeer nette levering

Zelfs om 00.25 uur in de nacht nog reactie op onze mail met vraag over levering. Keurig verpakt in cadeaupapier, een feestje voor de kerstdagen.

Goede klantenservice online. Nette winkel. Mooie sieraden. Aardig personeel.

Snel, zeer verzorgd, top gewoon

Service is top. Beantwoord snel je vragen. Een aanrader

Echt ouderwetse service met snel een antwoord bij vragen. Een aanrader

Zeer snel en correct.

Ondanks dat er iets mis ging met verzending,werd dit meteen en correct afgehandeld. Heel aardig contact. Complimenten. Hier kunnen andere nog van leren.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Tevreden klanten, daar doen we het voor!

Vriendelijke en ervaren juweliers

Bij Leo en Wijnen juwelier geven ze niet alleen goed service, maar je krijgt ook heel vriendelijke en persoonlijke aandacht. Ze hebben oorgaatjes bij mijn baby gezeten, die mevrouw was heel ervaren en behandelde mijn kind met liefde en aandacht, heel anders dan bij de andere standaard bekend juweliers. Ze hebben ook een mooi assortiment sieraden speciaal voor kleine meisjes, echt een aanrader!

Geweldige service

Mijn horloge was kapot, en hier hebben ze een nieuw uurwerk in mijn horloge geplaatst. Snelle service! En een mooie winkel met een grote voorraad, altijd genoeg keus.

Zeer mooie winkel

Leo heeft enige tijd geleden de trouwring van mijn man vermaakt naar een hanger met diamant. De hanger is super mooi geworden. Leo nogmaals super bedankt!

Pluspunten

Horloge gekocht op zaterdag , maar te vlug gekozen. Gelijk dinsdag weer terug gegaan en heel vriendelijk en geduldig geholpen met het kiezen van een andere horloge die wel bij mij past. Daardoor toch met een heel goed gevoel de winkel uit gegaan. Service is echt top. Ook personeel is lief en vriendelijk. Ook voor mijn kinderen die er eens ooit oorbellen hebben laten schieten. Dat werd heel kundig gedaan. Zeker een aanrader deze juwelier!

Geen!

Pluspunten

Super leuke spulletjes en vriendelijke bediening

Pluspunten

Altijd nemen ze de tijd voor jouw. Is het voor een kindje voor een kettinkje of een duur sieraad/horloge. Voor hun maakt het geen verschil

Pluspunten

Altijd vriendelijk, je wordt meteen geholpen en de prijs is ook telkens zeer positief :D

Pluspunten

Juwelier Leo Wijnen is een bedrijf waar je altijd goed geholpen wordt. Het personeel is vriendelijk en neemt alle tijd voor je. De service en kwaliteit is goed. Ze hebben een uitgebreid assortiment zowel in sieraden als in horloges.

Geen, de kwaliteit en service is zeer goed.