Vriendelijke klantenservice

Goed en vlot contact gehad met de klantenservice. Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke antwoorden.

Zeer slecht

5 kookplaten gekocht bij het bedrijf. Alle 5 kookplaten gaan met moeite aan, terwijl ik de platen pas een maandje heb. Opgestuurd naar het bedrijf vragen ze €51,90 per kookplaat om het te maken. Geen goede ervaring

Beste Khuram, vervelend dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing. De kookplaten zijn voor reparatie ingestuurd en beoordeeld door de technische dient. De knoppen van de kookplaten waren helaas vol met vet en functioneerde daardoor niet meer naar behoren. Zoals u kunt begrijpoen valt dit helaas valt dit niet onder de garantie. Uiteraard zijn we graag bereid om de reparatie uit te voeren, maar dienen de kosten hiervan wel vergoed te worden.

Prima ervaring

Een kleine schade bij levering, maar adequaat en snel opgelost in overleg met Chefstore.nl.

Dank voor uw reactie. Goed om te horen dat u blij bent met de geboden service!

Snelle en nette levering

Mijn bestelling was snel geleverd. top!

Fijn om te horen. Graag tot ziens bij Chefstore.nl

Mijn bestelling is snel geleverd en ook mijn vragen via de klantenservice zeer snel beantwoord. Zo hoort het!

Dank voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Wederom goede ervaring

Ik bestel regelmatig bij Chefstore. Deze keer mijn vitrine geleverd met een kleine beschadiging, maar in overleg met Chefstore is dit snel opgelost.

Wederom dank voor uw bestelling. We zien u graag opnieuw in onze webshop

Uitstekende garantie service

Na 1 jaar had ik een garantie geval aan mijn flessen koeler. Dit is uitstekend opgelost. Kreeg gewoon van de fabrikant een nieuwe welk wel uitstekend werkt.

Uitmuntend

Topservice!!!

Very satisfied

Quick delivery, good product. Happy customer

prettige klantenservice

ik heb regelmatig wat besteld. Chefstore klantenservice reageert altijd snel op vragen en zijn behulpzaam.

Prima ervaring met de service

erg tevreden met de service van Chefstore.nl. Duidelijke website met uitgebreid assortiment. Kan hier alles vinden.

Goede service, duidelijk en zeer goed bereikbaar!

Duidelijk en snel antwoord bij iedere vraag, zowel per mail als telefonisch. Goede producten, snel geleverd. Geen gedoe. Aanrader voor profs, zowel in de horeca als in de kleinschalige viedingsindustrie en specialiteitenzaken.

Lekker snel en behulpzaam

Via de chat met Klaas gesproken omtrent een aantal werkbanken goed geholpen en uiteindelijk nog de volgende dag afgeleverd. Artikelen zien er goed uit, super!

Erg tevreden als terugkerende klant

Nu al meerdere bestellingen geplaatst bij Chefstore. Altijd tevreden met de vriendelijke en snelle service. Als er problemen zijn worden die ook altijd keurig opgelost.

Alles goed

Snel mijn bestelling ontvangen. Keurig verpakt en geleverd. Zoals het hoort

Ondanks schade snel opgelost

mijn koeling was geleverd met schade. De dag erna kon deze al worden omgeruild voor een nieuwe. Super tof!

fantastisch

mijn levering bij chefstore nederland die ik probleemloos heb aangekregen en achteraf een probleemloos naverkoopdienst en snelle reactie om het nodige te doen voor de herstelling is bijzonder goed verlopen, deze verdiend een UITSTEKEND !!! uitzonderlijk , dit kom ik niet in België tegen , voor iedereen aan te raden , fantastisch team

Snel responsief

Ik had een oven op korte termijn nodig. Ben goed en snel geholpen door Sebastiaan. Dank daarvoor, oven werkt als een trein!

Elke keer correct

Al meerdere aankopen geplaatst bij Chefstore. Zeer compleet assortiment met goede prijs. Fijne partner om mee samen te werken

Top service! Bedankt voor het meedenken

Snelle reactie gehad op mijn vraag en behulpzame klantenservice Sommige artikelen die ik wilde waren niet beschikbaar maar alternatieven waren voorgesteld. Heel goed communicate, dank jullie wel

Snelle klantenservice en betaalbare prijzen

Zeer goed en goeie spullen

Goeie spullen ontvangen en redelijk snelle levering

tevreden klant

snelle service en beantwoording van mijn vragen!

Probleem snel opgelost

Enkele van mijn glazen potten waren helaas kapot aangekomen, deze waren blijkbaar niet heel goed verpakt, Na contact met Chefstore hebben ze na 1 dag alweer nieuwe verzonden. Snel opgelost

goed geholpen

zoals het hoort. niets op aan te merken

Mattenbies 10 3824WC Amersfoort

Over Chefstore

Chefstore.nl: Alles voor de Chef Non-food horeca groothandel voor hotels, restaurants, bedrijfskantines, scholen, catering, gemeentes, grootkeukens en café's. Voorheen: Prokoeling.nl