Bestelling ging goed MAAR de chauffeurs was niet behulpzaam

Voor mijn bestelling te plaatsen is alles vlot verlopen en de klantendienst was ook top MAAR bij de levering was het wel anders de chauffeur dropt een koelkast met glazen deuren van 250kg 3 deurs buiten op de stoep en bij de vraag of hij ons even wou helpen weiger de hij en bij de vraag of we de pompwagen mogen gebruiken was het antwoord ook duidelijk NEE !! Wat spijtig is voor een kleine moeite Ps: als ik mijn goederen niet had betaald had ik ze ook geweigerd door de onbeschofte manieren van u chauffeur

Duidelijke site, snel en compleet geleverd

Goed geholpen

Artikel dat ik wilde bestellen was niet direct leverbaar. Ze hebben een heel goed alternatief voorgesteld wat direct te leveren was. Erg blij mee.

Super goede service en snelle levering

Fijn dat er nog steeds bedrijven zijn die gelijk de volgende dag leveren of de dag er na

ruime sortering moest even zoeken maar ook dat was zo gerealiseerd.

Super netjes geholpen en toch vrij snel mn product mogen ontvangen

Mooie aanbiedingen, zeer tevreden

Aantal artikelen aangeschaft die werden allemaal vlot en keurig geleverd. Zeer te bespreken over Prokoeling.

correct

mooi aanbod aan correcte prijzen. Snel antwoord via klantendienst. Vrij snelle verzending.

Snelle afhandeling van bestelling. Top👍

glazen stolp gebroken ontvangen order V 863204

Glazen stolp stak los in de doos, natuurlijk overleeft deze het transport niet. Al twee maal gemaild met de klantendienst om dit te melden met foto's er bij, eerste keer hebben we een antwoord ontvangen op de tweede mail geen reactie meer. We wachten nog steeds op een oplossing.

Uitstekende dienstverlening

Ben goed geholpen door de klantenservice. Erg vriendelijk en behulpzaam. Erg blij met mijn nieuwe spullen voor de broodjeszaak. Ik kom zeker terug

zeer tevreden over de bestelde produkten

enige minpunt was de levering die later was dan beloofd maar dat had zeker te maken met de drukke eindejaarsperiode

Groot assortiment scherpe prijzen

Artikelen snel ontvangen. Waren ook goed verpakt heel netjes en goede kwaliteit. Erg tevreden

Schoenen zitten heerlijk!

Mooie schoenen zitten heerlijk! Snelle levering Toppie!

zeer goeie service en ik werd goed op de hoogte gehouden.

uitstekende kwaliteit vlotte comunicatie en zeer vriendelijk .

Goed, maar...?

De levering gebeurde later dan op de website word vermeld. Heb nog eerst even contact moeten opnemen met Prokoeling. Bleek na enkele dagen nog niet verzonden te zijn. Was wel rond de feestdagen van het eindejaar. De prijs is een aanvaardbare prijs, doch met €1 verschil van de concurrentie. De gratis verzending is altijd meegenomen. Product getest en werkt zoals verwacht. Zou dit aanraden aan vrienden en familie, doch hen laten weter iets langer te moeten wachten op hun bestelling.

Het produkt is nog altijd niet geleverd.

Eerst levert men het pakket af in een ophaalpunt alhoewel ik bijna 10 euro betaalde voor thuislevering. Ik heb dit gemeld en men zou het leveren op maandag. Dan bleek het pakket in het ophaalpunt zijn gebleven. Dan heeft men gevraagd om het morgen, donderdag te leveren en nu hoop ik dat dat zal gebeuren. Ik laat iets weten. Het produkt zelf kan ik niet beoordelen, maar op de foto bleek het toch ok.

Beste prijs en snelle bezorging.

Menukaarthouders, rvs; nergens te krijgen in een "stenen" winkel, alleen op internet, en dan het goedkoopst bij Prokoeling.

Mooi assortiment

Veel mooie kookspullen voor mij al hobbykok. Ik kom zeker vaker terug

Ondanks drukte mooi op tijd

Mijn Sint cadeau was mooi op tijd bezorgd, ondanks de drukte.

Wás perfect

Ik heb alleen máár goede woorden erover was óók perfect verpakt vgl.henk.

Levering sneller dan verwacht. Relatief niet duur.

Product goed omschreven en op tijd geleverd

Op de site was het product duidelijk omschreven ze waren ook nog eens de goedkoopste en het werd op tijd geleverd.

Prima service!

Ik had een bestelling gedaan, die niet juist op de website stond. Na een telefoontje geregeld en de juiste bestelling gehad zonder bij te betalen en de foutieve bestelling mocht ik houden. Wat een top service!

Mooie product assortiment

compleet assortiment voor mijn cafe. snelle levering uit voorraad