Afspraken niet nakomen en levering langer dan 7 dagen

Besteld met garantie snelle levering Diverse keren contact gehad maar maken beloftes die niet na gekomen zijn. Als horeca bedrijf ben je afhankelijk van je materialen. Helaas kan je niet op prokoeling rekenen Communicatie onbetrouwbaar Logistiek een zooitje

Jammer dat u ontevreden bent over de geleverde service. Helaas gelden er in deze tijden bij alle magazijnen en logistieke partners strikte maatregelen vanwege De Covid-19 epidemie, waardoor er beperkte capaciteit beschikbaar is. We hebben dit ook op onze website zo duidelijk mogen proberen te vermelden voor welke producten dit geldt. We doen er alles aan om toch zo snel en tijdig mogelijk te leveren. Helaas, is er bij u toch vertraging ontstaan in de levering. We hebben u hier zo goed mogelijk van op de hoogte proberen te houden, onze excuses dat dit voor u niet goed is verlopen.

Goede service en voorlichting

Goede overzichtelijk website met mooi aanbod voor scherpe prijzen. Ook de klantenservice was zeer vriendelijk om mee te denken.

vlotte levering en naverkoop dienst

Zeer tevreden over kwaliteit prijs gn bakken en deksels. Verkeerde levering inruilen was geen probleem!

Correcte afhandeling

We kregen ons product zeer snel geleverd en veilig verpakt. Het product was zoals in de beschrijving. Correcte prijs voor wat ik kreeg.

Super ! / snel ! / zeker behulpzaam !

Beste , Jullie doen het super ! Bedankt om het zo snel op te lossen Ik had het lever adres door gegeven met het verkeerde huisnummer en jullie hebben dit snel opgelost ! Bedankt ! Grts

nette goede service

bestelling geplaatst maar kreeg geen mail om de bestelling te volgen van het vervoersbedrijf. Contact gehad met Prokoeling en direct via hun een mail gekregen om de bestelling te volgen. Snelle service en netjes geholpen!

Uitstekende ervaring

Als nieuwe klant bestelde ik een Kitchenaid apparaat. Omdat er een onduidelijkheid was bij de bestelling werd ik opgebeld door een medewerker en alles werd meteen opgelost. Vriendelijke, correcte dienstverlening en kers op de taart: de levering was zelfs een dag vroeger dan voorzien. En dat nog wle in Coronatijd. Jullie hebben er een tevreden klant bij

Gevraagd of ik een sample kan krijgen van een bepaald product voordat ik het in grotere getallen aan zou schaffen. Was geen probleem en had het al na 2 dagen in huis.

Erg goede service

Na bestelling kregen wij keurig een mailtje dat de kever tijd langer zou zijn wegens Minder voorraad met daarin extra aangeboden om evt de bestelling te annuleren

Very clear communication and good service

My questions were answered before I even asked them. Very nice for them to think through with you and explain the delivery etc. and of course very competitive prices. I normally don’t write reviews but this company was worth my time. Thank you.

Iets duurder maar goede service

Iets duurder misschien dan bij een ander maar goed geholpen. Waar krijg je nog goede service en advies.

Great service

Great service, products selection and quality. Thank you guys

Goede service en netjes geleverd

Mooie producten en veel keus. Netjes verpakt en geleverd.

Artikel niet zoals beschreven, misleidend

Artikel niet zoals beschreven, misleidende verkooptruck. Artikel staat als volledig op de site en je krijgt enkel een koelelement..... Dan krijg je de kans om zogezegd het artikel wat je eigenlijk nodig hebt aan verminderde prijs te kopen.

Wij vinden het jammer dat u niet te tevreden bent de geboden service. De titel van het product was misschien niet helemaal duidelijk. Echter stond er duidelijk in de beschrijving van het product wat u kon verwachten. En helaas kunnen wij voor EUR 17 geen product met een waarde van EUR 90 verkopen. Wij hebben u direct onze excuses aangeboden en u aangeboden het resterende product tegen een sterk gereduceerd tarief te kopen. U wenste het product te retourneren en wij hebben dit ook voor u mogelijk gemaakt en u volledig schadeloos gesteld.

Top bedrijf

Snelle levering en hele goede service, tevens heeft de leverancier netjes mijn bestelde producten geleverd en geïnstalleerd met een goede uitleg. TOP!!

behulpzaam en goed advies gekregen.

Snelle levering, komt afspraken na.

Duidelijke overzichtelijke site, alles van goede kwaliteit, niet meer betalen dan nodig, wat ik er gekocht heb doet het nog steeds, goede feedback op vragen, kortom top bedrijf.

Bestelling snel geleverd en netjes verpakt. Mooi op tijd voor de weekend BBQ

Alles naar verwachting

Mijn koeling werd snel geleverd. In overleg ook mijn oude koeling laten afvoeren. Erg tevreden over het product en de service

Helaas had ik mijn product met wat schade ontvangen. Uitstekend en accuraat opgelost door prokoeling.

Alles prima verlopen, zoals het hoort.

Groot assortiment ook voor thuis kok veel te vinden

Groot assortiment en concurrerende prijs

Correcte en snelle service

Goede ervaring, al meerdere keren

Goed advies

Goed advies gekregen inzake mijn aankoop

netjes geinformeerd over levering

Mijn leveringing was iets vertraagd. Ik werd hier netjes van geinformeerd en vanwege de huidige omstandigeden ook volledig te begrijpen.