Wat een vakman!!

De aanleg van ons rookkanaal ging niet zonder "slag of stoot" door fouten die de aannemer had gemaakt bij de bouw van ons huis, maar Francesco wist iedere keer weer een oplossing. Hij denkt in mogelijkheden en veiligheid staat bij hem voorop. Hij werkt alsof hij in z'n eigen huis een kachel aan het installeren is..... Het eindresultaat is fantastisch!! Alles even strak en mooi gemaakt en een houtkachel die perfect brand. Als je een bedrijf zoekt met iemand die liefde heeft voor zijn vak, ben je bij Nuovo Haarden (Francesco) aan het juiste adres.

Zeker aan te bevelen

Francisco is zeer klantvriendelijk,denkt mee met de klant en geeft eerlijk en goed advies.

Uistekend

Plezierige contact met francisco mee denkend en flexibel. Zeer correct en keurig werk geleverd! Kortom zeer tevreden over Nuovo!!! S. Dijksma Amsterdam

perfect, zeker aan te bevelen

Precies wat je verwacht als je zo,n aankoop doet Verouderde schouw A-25 met gehele complete installatie Tip voor Kiyoh ik had graag wat foto,s willen toevoegen H. van Eijk

Uistekende job geleverd

Francisco neemt alle tijd voor je bij het bezichtigen om onze wensen aan te horen en om deze vervolgens conform afgesproken te vewezenlijken Kalfire W90/47S strak modern ingebouwd en sausklaar gestuced

Dru maestro 105/3 strak modern in laten bouwen met bijna onzichtbare convectieroosters ben zeer tevreden

Pluspunten

Als deel van een grachtenpand renovatie heeft Francisco een vrijstaand kachel geinstalleerd.Ik was onder de indruk van zijn vakkundig, geduldig en vooral vriendelijke werkwijze..Voor design redenen moesten er een aantal aanpassingen worden gemaakt en hier werkte hij heel constructief aan mee tot een mooie oplossing gevonden kon worden. Zeer aan te raden voor en plezierig en creatief installatie van een haard.

Pluspunten

Wat een feest: iemand die van z'n vak houdt en daardoor ook super-kwaliteit aflevert, volledig volgens de normen van verzekeringsbedrijven en brandweer. Ook al had onze oude schoorsteen een onaangename verrassing, Francisco bleef (tot 21:00) doorwerken totdat er alsnog een veilige schoorsteen stond. Én iemand die bovendien gevoel heeft voor de sfeer van het huis, zodat het lijkt alsof onze haard er altijd al heeft gestaan. Joepie... we hebben een prachtige haard!! Francisco: ontzettend bedankt!! PS: Had ik al gezegd "wat een feest"? :-)

Pluspunten

Snel en kundig nieuwe haard geplaatst! Heerlijk genieten van een mooi vuurtje! Bedankt Francisco.

Pluspunten

5 sterren schouw + installatie alles naar tevredenheid geleverd en geplaats door deze vakman

Pluspunten

Zeer tevreden.... contact met Francisco zeer prettig en vervolgens installeert Francisco ook alles zelf en doet dat zeer vakkundig en goed en netjes