Zuiver water is een sensatie !!!

Het installeren en het in gebruik nemen ging vanzelf en nu verheug ik me over het feit dat ik hiermee geen moment langer gewacht heb !

Osmose apperaat aangesloten, werkt perfect, voorlopig het water alleen nog gebruikt voor het wassen van de ruiten en het reinigen van de bierglazen, beide een perfect resultaat

Uitstekend product

Osmoseapparaat was zeer snel binnen en goed verpakt. Handleiding die erbij zat was duidelijk en simpel. Product doet wat het moet doen!

Snel en correcte service.

Ik ben zéér tevreden over jullie service. Alles ging vlot en eenvoudig.

Zeker het geld waard!

Snel geleverd. Veel extra's meegeleverd voor de aansluitingen. Erg blij mee!

Prima goederen, snelle levering

Vaker hier besteld, altijd snelle levering, prima kwaliteit

Super Tevreden snelle en perfecte levering

Osmopure GE100 Deluxe werkt perfect Het afvalwater is zelfs minder dan 1/1 Waarschijnlijk nu met de warme temperaturen 27gr. Zal na mijn verlof rond 24/9 nog een bestelling plaatsen afsluitventiel met vlotter

Netjes verpakt en snel verzonden ,volgende dag thuis. Gewoon goed en betrouwbaar.

100% tevreden.

Vriendelijke contacten. Meedenken. Snelle service.

Goed maar een klein stukje ontbreekt

Ben tevreden met het apparaat, maar daar er 1 blauw stukje afdichting ontbreekt, loopt het uit op die plaats. Is het aub mogelijk mij dit stukje of 2 stukjes (reserve) te bezorgen aub ? Alvast dank.

Snelle correcte levering en goede kwaliteit

Heb een filterset besteld en had deze de volgende dag in huis.

Fantastisch product voor mijn garnalenhobby

Voor mijn sier garnalen is het belangrijk dat ze in stabiel en zuiver water leven, dit bevorderd ook het kweek gedrag . Dit lukt alleen in osmose water daarom dit "Fantastisch product voor mijn garnalenhobby" Osmoseapparaat.nl bied een scala aan goede producten met een uitstekende prijs.

Uiterst tevreden bij elke gemaakte bestelling.

Steeds snelle levering bij elke bestelling. Producten worden zeer goed verpakt. Je kan er op vertrouwen van een goed contact en service. Sterk aanbevolen.

Snelle levering.

great shop

i bought Osmoseapparaat + DI-filter 75 GPD and i use it for my aquarium and it was perfect quality and also good support before and after sale answered me on all i need to know about the filter

Heerlijk water

Ben blij dat u me op de hoogte heeft gehouden wat betreft waterfilter dat ik hem moest vervangen binnen 2 A3 jaar dat was ik vergeten het water is weer ouderwets lekker met het nieuwe waterfilter

in een woord fantastisch

Ik had een probleem met een magneetventiel. Wat de oorzaak ook mag zijn weet ik nog steeds niet maar deze jongens hebben zonder dat ik erom gevraagd heb direct een nieuw magneetventiel opgestuurd ofschoon de oude reeds 1 jaar oud was. Dit is pas goede service die wordt verleend. Zeker weten dat ik weer bij hun zal bestellen. Ed H, Ridderkerk

Goede en snelle service.

Gemakkelijk te zoeken op de website wat ik juist nodig heb, door het toestel te zoeken en dan vervangonderdelen te kiezen.

Zeer goede en correcte service.

Apparaat was zeer snel geleverd en werkt perfect. Zeer tevreden!

Nemen de tijd voor een goede uitleg via de mail.

Goede adviezen en goede apparatuur.

Goed bedrijf, goed advies, behulpzaam en goede apparaten. Zeer tevreden! Aanrader.

Alles goed geregeld

Snel geleverd en alles helemaal naar wens.

Goed en duidelijk advies