Prima apparaat

Grote wateropbrengst

De tank is reeds na anderhalf uur vol. De pomp is zeer stil. Lekker water.

Overzichtelijke site, de goedkoopste en snel geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi apparaat, eenvoudig aan te sluiten en werkt goed.

Wij hebben alles zeer positief ervaren

bij toeval hier terecht gekomen daar ze een mooie aanbieding hadden, deze besteld en daarna is alles op juiste wijze afgehandeld, dus zeer tevreden.

Had al jaren een soortgelijk apparaat.

Gewoon in een woord super!!!

Al meerdere keren besteld, goed materiaal en snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering, prima product

Duidelijke informatie in de webshop over het product, snelle levering en het product, osmoseapparaat werkt subliem en installatie is prima te doen.

Netjes en op tijd geleverd

Nette website met webshop. Duidelijk en overzichtelijk.

Goed apparaat, prima service bij nalevering filters.

zeer tevreden

wordt goed geholpen uitstekend en ben zeer tevreden

Beste service ooit!!

Ongelooflijk goede service ! Super tevreden

Altijd snel geleverd, goede service en kennis

Tijdens telefonisch contact veel helderheid gekregen over wat mogelijk is.

Snelle levering.

Geeft goede omschrijving gebruiksdoel zodat makkelijk een keuze gemaakt kan worden. Kwaliteit apparaten is goed.

Is zoals het is geen op of aanmerkingen.

Geweldige service

Na een klein probleem met het osmose apparaat geweldig geholpen. Snelle en vakkundige hulp gekregen en onderdeel plus extra reserve onderdelen snel toegestuurd.

snel en goed geleverd, goede handleiding erbij

snel en goed geleverd, goede handleiding erbij

Top,snelle levering!!!

eenvoudig bestellen op site en snele levering bedankt!!

Zeer tevreden met het apparaat en de snelle levering.

Snelle levering en zeer tevreden over het apparaat.

Voortreffelijke service!

Vermits ik alleenstaand ben en geen technische knobbel bezit, had ik verschillende vragen ivm het vervangen van filters. Ik werd op een zeer vlugge en adequate manier geholpen zodat ik de juiste filters kon bestellen, die ik al na 2 dagen in huis had (in België).

ideaal handig om te installeren

installeren is super handig maar de bijgevoegde slangen zijn erg kort want ons water voor aanvoer en afvoer zitten verderweg dus zelf andere slangen op moeten zetten

Betere prestatie dan verwacht!!

Mijn eerste rendement met een osmose 75 met boosterpomp was 1:1. 6L osmose op een goeie 15 min aan temp 27 graden. Had angst voor rendement van osmose apparaten, maar valt perfect mee!

Best customer service ever

I did not know how to install it, they took the time to explain how to do it several times. The quality of the product and of the customer service are outstanding.

Zeer tevrede

Vriendelijk personeel die je proffesioneel te woord staat. De website is ook gemakkelijk in gebruik. Mijn osmose apparaat is lek vrij en was makkelijk te installeren.

Met name de service ter herinnering vervanging membramen en filters ideaal.