Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website. Snelle levering.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Dit is mijn 2e bestelling nadat mijn eerste bestelling zeer goed is bevallen en jaren goed heeft gefunctioneerd. Prima kwaliteit voor een goede prijs.

Zeer goede service !!

Al mijn vragen goed en snel beantwoord, prima service !

Ik bestel vaker bij jullie. En is altijd goed!

Super product weer. Alleen moet je wel de slangen er goed op aansluiten anders kan je dweilen hahaha. Mijn fout. ;)

Top levering

Mijn bestelling van een Osmose apparaat werd snel in behandeling genomen en werd snel geleverd. Duidelijke beschrijving erbij voor de montage. Inmiddels gemonteerd en apparaat voldoet aan de wensen. Bronwater uit eigen kraan.

Perfecte service

Een kraan nodig ter vervanging van onze defecte kraan. Contact gehad en perfect voorgelicht. Nieuwe kraan zeer snel ontvangen en probleemloos gemonteerd. Zeer tevreden over Osmoseapparaat.nl

Het is en blijft leuk om te kopen bij osmoseapparaten, altijd een goed en duidelijk antwoord op je vragen en servies na verkoop werkt super goed. Ik zou het iedereen aanbevelen .

Snelle en correcte levering.

Had al eerder besteld en was perfect gelopen. Dus toen weer een osmoseapp. nodig was, heb ik alleen prijzen vergeleken en weer bij Osmoseapparaat besteld. Goede spullen, acceptabele prijzen en snelle levering.

Mooi product met duidelijke uitleg

Bestelling en levering bij en door Osmoseapparaat.nl ging vlekkeloos. Het toestel is solide en met zorg gebouwd en zojuist in gebruik genomen.

Werk goed prijs en kwaliteit perfect

Makkelijk te installeren

Had via de website vervangingspatronen besteld voor mijn osmoseapparaat. Bleek dat ik de verkeerde besteld had. Kreeg netjes een email dat deze niet de juiste waren voor mijn apparaat. Netjes de juiste gekregen en het teveel betaalde is teruggestort.

Werkt uitstekend!

Snel geleverd en het werkt super! Zeer tevreden.

Snelle levering, goed apperaat

Voldoet helemaal aan de verwachtingen, easy install.

Goed apparaat.

Snel verzonden. Makkelijk aan te sluiten. Alleen maar pluspunten. Ook voor dit bedrijf.

Geleverd volgens afspraak en apparaat voldoet aan de verwachting.

Geleverd volgens afspraak en Osmose apparaat voldoet aan de verwachting.

Goed service

Vriendelijk. Ervaren . Dienstverlenend

Uitstekend, doen wat is beloofd

Makkelijk en snel, volgende ochtend in huis

Snel en correct , top !

Snelle afhandeling , een goede prijs en zeer tevreden van het aangekochte apparaat.

Prima service en snelle levering.

Ik had een osmose-apparaat bij Osmoseapparaat.nl, besteld. Ik zag de volgende dag echter een beter osmose-apparaat bij dit bedrijf, met meer filters. Dit betere apparaat heb ik toen ook besteld. Daarna is in goed overleg de, al verzonden, eerste bestelling geannuleerd, zijn de aanvullende onderdelen nagezonden en ontving ik uiteindelijk zo het betere apparaat.

Snelle levering, duidelijke handleiding

OsmoPure 100 GE deluxe met een mooie kerstkerting aangeschaft. De dag na bestelling ontvangen. Toestel geleverd in deugdelijke verpakking en voorzien van een duidelijke handleiding.

Snelle levering en reactie op vragen

Mijn vragen werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Pakket werd met een dag geleverd.

Doet wat het moet doen

Meedenkende mensen

Onlangs een filter besteld , kreeg toen een mail terug dat ik beter een goedkoper filter kon kopen. En dat zij het teveel betaalde bedrag zouden terug storten.

Zeer snelle levering

Top service top product