Met name de service ter herinnering vervanging membramen en filters ideaal.

Goede service + support

Apparaat besteld, zelf verkeerd besteld waarschijnlijk want ik kreeg er geen kraan bij en dat was wel de bedoeling. Keurig opgelost en ook per e-mail een goede support met een vlotte reactie. Er goed! Dank voor de service!

Super snel geleverd

Ik ben heel blij met dit bedrijf

Snel verzonden

Vlot verzonden. Bij vragen wordt snel gereageerd.

Alles ging naar wens

Levering perfect. Kwaliteit prijs verhouding ook prima.

goede betaalbare drinkwaterzuiveringsinstallatie, goeede wervice, snelle levering

Schoon gezond water met deze installatie.

super shop

snelle en goede levering

Top producten en goede service!

Top producten en goede service!

Werk goed

Osmose apparaat werkt heel goed. Ik woon in den haag en hier is de water behoorlijk hard TDS 240ppm met pH 8.5. Na behandeling kreeg ik een waarde van 12ppm wat perfect is voor mijn orchideeën. Osmose apparaat werkt dus goed maar als je veel water wilt hebben voor bv een aquarium dan zal je lang moeten wachten er komt namelijk een heel dun straatje gezuiverd water eruit.

Vriendelijk en kennis

Alleen maar positief

Top zaak

Ik kan niets anders dan lof praten over deze winkel. Ze nemen de tijd om je te helpen als je problemen hebt.

Heel zuiver water!

Het apparaat zuivert heel goed. Ik had wat moeite met het vinden van de juiste kraantjes, maar dat is uiteindelijk gelukt! Vriendelijke benadering van een medewerker van Osmoseapparaat.nl.

Zeer zeer tevreden

Wat een mooi apparaat heb ik toch in huis mogen ontvangen, en zo snel ook!. Uit de doos halen, wat slangetjes aansluiten en je kan gelijk van start. Mijn eerst Osmose water. Zonder opvoerpomp heeft het even wat tijd nodig maar al met al... TDS meter erin en hij geeft aan: 0002 ppm. Later nog wat accessoires gekocht en ook dat was snekl in huis. Lang verhaal kort: Geweldig! Groet van een tevredeb klant

Prima ervaring, extreem goede service

Het was simpel om te bestellen, jammer alleen dat de kraan-aansluiting die bij het apparaat zit niet goed aansloot, waardoor het water alle kanten op spoot en niet het osmose apparaat in... Toen ik hierover contact opnam, werd er direct (in overleg) een vervanger voor de aansluiting opgestuurd, en deze werkt perfect. Ik heb zelden zo'n goede service meegemaakt. Aanrader!

Alles volgens wens en snel geleverd.

Alles volgens wens en snel geleverd.

Perfecte prijs-kwaliteit

Stevig verpakt, duidelijke handleiding, goeie kwaliteit, correcte prijs. Staat het op hun website, zoek dan niet verder en koop het bij hen!

Supersnelle verzending

Inclusief een duidelijke handleiding

Uitstekende service en snelle levering

Reageren snel op vragen en komen met eerlijke adviezen. Product snel geleverd en werkt geweldig. Bedankt daarvoor!

Goede en snelle support bij het kiezen van het juiste apparaat

Ik heb vooraf per mail gevraagd wat ik precies nodig had voor mijn toepassing en ben netjes en snel geholpen. Levering was snel en netjes verpakt. Aansluiten was ook eenvoudig met de meegeleverde handleiding.

Heel goed geadviseerd en geleverd.

Het bestelde Osmose apparaat heb ik gekocht na advies ingewonnen te hebben bij deze firma. De verzending is perfect gegaan en heb het osmose apparaat binnen 2 dagen ontvangen. Bij het osmoseapparaat zat een duidelijke instructie hoe het apparaat verder te monteren en in bedrijf te stellen. Bij het apart bestelde DI filter zat een afzonderlijke instructie. Het apparaat volgens instructie gemonteerd en in bedrijf gesteld, zonder Di filter een TDS waarde van 11 en met DI filter een TDS waarde van 0, hier de ramen mee gewassen wat perfect ging. Zowel over de firma Osmoseapparaat.nl en de werking van het osmoseapparaat ben ik super tevreden.

Goede producten en snelle levering.

Snel geleverd maar valt tegen

Apparaat was snel geleverd en makkelijk geïnstalleerd Alleen vind ik de pro 4000 Toch tegen vallen Er zijn nog steeds kalk sporen aanwezig na het wassen van de auto’s

Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Voor uw toepassing is het vooral belangrijk dat er goed wordt nagespoeld met osmosewater. Mogelijk moet voor het naspoelen wat meer water worden gebruikt zodat al het vuil er goed wordt afgespoeld. Verder haalt een osmoseapparaat 95 tot 99% van de opgeloste stoffen uit het water. Normaliter is het toevoerwater in Nederland van voldoende kwaliteit om goed resultaat te boeken zonder een extra filter er achter. De meeste van uw collega’s hebben deze dan ook niet nodig. Gebaseerd op de TDS meeting welke u per email had doorgegeven verwachten wij hier ook geen problemen mee. Wilt u de waarde desalniettemin helemaal op 0 hebben dan kan dat bereikt worden door er als laatste fase nog een DI-filter achter te plaatsen. Dan weet u 100% zeker dat het water geen invloed kan hebben op het resultaat bij opdrogen. Als eerste zou ik echter proberen vooral goedna te spoelen en hier wat meer water voor te gebruiken.

Alles is uitstekend verlopen en de producten zijn exact naar wens.

De producten had ik binnen vijf minuten gevonden en besteld en twee dagen later was het al bezorgd. Netjes verpakt en de producten doen gewoon hun werk. Ik ben dus erg tevreden en de volgende aankoop zal, met alle waarschijnlijk, wederom bij deze webwinkel zijn.

Prima webshop artikelen snel geleverd

Grote sortering voor mijn osmose apparaat alles kunnen vervangen wed snel geleverd. Prima