Altijd snel geleverd, goede service en kennis

Tijdens telefonisch contact veel helderheid gekregen over wat mogelijk is.

Snelle levering.

Geeft goede omschrijving gebruiksdoel zodat makkelijk een keuze gemaakt kan worden. Kwaliteit apparaten is goed.

Is zoals het is geen op of aanmerkingen.

Geweldige service

Na een klein probleem met het osmose apparaat geweldig geholpen. Snelle en vakkundige hulp gekregen en onderdeel plus extra reserve onderdelen snel toegestuurd.

snel en goed geleverd, goede handleiding erbij

snel en goed geleverd, goede handleiding erbij

Top,snelle levering!!!

eenvoudig bestellen op site en snele levering bedankt!!

Zeer tevreden met het apparaat en de snelle levering.

Snelle levering en zeer tevreden over het apparaat.

Voortreffelijke service!

Vermits ik alleenstaand ben en geen technische knobbel bezit, had ik verschillende vragen ivm het vervangen van filters. Ik werd op een zeer vlugge en adequate manier geholpen zodat ik de juiste filters kon bestellen, die ik al na 2 dagen in huis had (in België).

ideaal handig om te installeren

installeren is super handig maar de bijgevoegde slangen zijn erg kort want ons water voor aanvoer en afvoer zitten verderweg dus zelf andere slangen op moeten zetten

Betere prestatie dan verwacht!!

Mijn eerste rendement met een osmose 75 met boosterpomp was 1:1. 6L osmose op een goeie 15 min aan temp 27 graden. Had angst voor rendement van osmose apparaten, maar valt perfect mee!

Best customer service ever

I did not know how to install it, they took the time to explain how to do it several times. The quality of the product and of the customer service are outstanding.

Zeer tevrede

Vriendelijk personeel die je proffesioneel te woord staat. De website is ook gemakkelijk in gebruik. Mijn osmose apparaat is lek vrij en was makkelijk te installeren.

Met name de service ter herinnering vervanging membramen en filters ideaal.

Goede service + support

Apparaat besteld, zelf verkeerd besteld waarschijnlijk want ik kreeg er geen kraan bij en dat was wel de bedoeling. Keurig opgelost en ook per e-mail een goede support met een vlotte reactie. Er goed! Dank voor de service!

Super snel geleverd

Ik ben heel blij met dit bedrijf

Snel verzonden

Vlot verzonden. Bij vragen wordt snel gereageerd.

Alles ging naar wens

Levering perfect. Kwaliteit prijs verhouding ook prima.

goede betaalbare drinkwaterzuiveringsinstallatie, goeede wervice, snelle levering

Schoon gezond water met deze installatie.

super shop

snelle en goede levering

Top producten en goede service!

Top producten en goede service!

Werk goed

Osmose apparaat werkt heel goed. Ik woon in den haag en hier is de water behoorlijk hard TDS 240ppm met pH 8.5. Na behandeling kreeg ik een waarde van 12ppm wat perfect is voor mijn orchideeën. Osmose apparaat werkt dus goed maar als je veel water wilt hebben voor bv een aquarium dan zal je lang moeten wachten er komt namelijk een heel dun straatje gezuiverd water eruit.

Vriendelijk en kennis

Alleen maar positief

Top zaak

Ik kan niets anders dan lof praten over deze winkel. Ze nemen de tijd om je te helpen als je problemen hebt.

Heel zuiver water!

Het apparaat zuivert heel goed. Ik had wat moeite met het vinden van de juiste kraantjes, maar dat is uiteindelijk gelukt! Vriendelijke benadering van een medewerker van Osmoseapparaat.nl.

Zeer zeer tevreden