Ga zo door

Prima verzorgd

Prima verzorgd

Alles O.K

Ik ben zeer tevreden met het apparaat, en een vlugge en goeie levering.

Altijd accuraat advies, snelle levering en goede aftersales service

Wij zijn nu al een aantal jaar klant bij osmoseapparaat.nl en hebben al die tijd perfecte service ontvangen, ook als er iets mis- of kapotging.

Heeft gedaan wat het zegt

Besteld, mooi afgehandeld en correct geleverd. Kan niet klagen

top bedrijf

goede producten voor een mooie prijs. Communicatie is ook goed. Een aanrader.

Alles klopt en heel mooi gefilterd water

Duidelijke NL website, levering binnen 24 uur. Telefoonnummer en email bereikbaar met echte mensen die mijn vraagje beantwoordden. Na de levering werd mij gevraagd of alles OK was verlopen. Thanks

Toppers goede omschrijving van producten en ze doen wat omschreven is.

Ja ik was eerst bij Ocean lake geweest en daar vroeg ik dus wat het verschil is tussen de verschillende DO filters. Na dat de weekend voorbij was kreeg ik op de maandag nog geen antwoord. Dus ik blazen op de app hallo kunnen mij ook antwoorden want jullie zijn aanwezig op de app maar aand8 voor mij ho maar. Dus toen kreeg een antwoord waar ik geheel niks aan. Bedoel echt niks meer dan wat al beschreven was.... In tegendeel tot deze jongens waarbij dus helder beschreven is wat het verschil is in DPI van de DO filters. Dus dat. Kleine moeite om je beschrijving volledig te maken.

Kreeg alert voor vervanging

Erg prettig die service. Goede spullen en snel bezorgd

Uitstekend geholpen met een probleem met mijn osmoseapparaat

Snel contact, een goed verstaander, snelle en duidelijke suggesties voor tests en correctie. Probleem gevonden en eenvoudige en prijsefficiente oplossing gegeven

Geweldige service en ondersteuning

Uitstekend en aanrader.

Snel, adequaat, kennis van zaken. Goed advies

Snel, adequaat, kennis van zaken. Goed advies

Snelle levering, niet duur, alles ok ... zeer tevreden (ondertussen al mijn derde bestelling bij deze verkoper)

Werkt goed, snel bezorgd

Osmoseapparaat gekocht. Erg makkelijk te installeren. Werkt goed.

Grote klasse

Vele zaken kunnen daar een voorbeeld aannemen.

Goed snel

Gewoon snel en goed top bedrijf

Nog beter lijkt me bijna onmogelijk

Prijs kwaliteit zeer goed en zeer snel geleverd. Had al eerder goede ervaring met dit bedrijf.

Goed betrouwbaar bedrijf

Geven goed advies en goede service. 1 tip voor de eigenaren stap over op een andere pakketdienst Post.nl is altijd te laat met zijn pakketjes en hebben een waardeloze klantenservice. het excuus het is druk kennen we nu al wel. dat roepen ze al dik een jaar. Tijd genoeg om aan te reageren of de drukte lijkte.

Super product tegen super prijs

Zeer duidelijk instructies voor het monteren. Eenvoudig om te monteren. Functionneert perfect. Snelle levering en goede prijs, wat meer te vragen? Ik ben franstalig, dus sorry voor de mogelijke fouten ;-)

Perfect bedrijf

Onlangs telefonisch contact gehad en super geholpen. Een aanrader dit bedrijf!

Doet precies wat er staat niet meer niet minder.

Na een slechte ervaring met een andere aanbieder telefonisch contact gezocht met de klantenservice van Osmoseapparaat. Hier kreeg ik direct een medewerker te spreken welke al mijn vragen met een duidelijke en begrijpbare uitleg beantwoorden. Hierop onze omgekeerde osmosefilter besteld. Deze was netjes de volgende dag in huis compleet met installatie handleiding. Top service !! Ook fijn dat je kunt aangeven dat je herinnerd wilt worden wanneer de filter vervanging eraan zit te komen. Ik kan iedereen deze aanbieder aanraden.

Heb hier een Osmose apparaat gekocht, alles ging zoals het moet gaan betalen, bevestiging ontvangen van ontvangs, t&t code en dan gaat het ‘fout’ bij PostNL ivm drukte covid. Wat ik zeer op prijs stelde, was dat osmose personeel zelf contact met me opnam met de vraag of alles goed is verlopen. Vindt ik toch een extra service.

Top - top voor wat ik het gebruik.

Speciaal aangekocht om de grote problemen met het water dat door de kraan komt, om dit op te lossen, het apparaat is reeds in gebruik en de testen die ik heb uitgevoerd zijn zeer positief, ik gebruik het osmosewater voor vermenging (1/1) met kraanwater in mijn aquarium. De hardheid (gH) nitraat (No3) om enkele te noemen zitten bij de testen nu in de optimale zone voor aquarium water.

werkt perfect

mooi compackt appraat gekregen zeer snelle levering eenvoudig aan te sluiten supper blij mee