Hele goede service

Alles wordt netjes op tijd verzonden

Snel geleverd, werkt goed

Goed!,

Alles was top

+++

+++

Gewoon goed

Al jarenlang klant, betrouwbaar en komen afspraken na. Ze leveren kwaliteit. Staan altijd open voor het beantwoorden van een vraag of het geven van advies.

Snel, correct en uitstekende producten.

Goed en vakkundig geholpen

Ik had een vraag over een koppeling en wilde weten of ik de juiste zou bestellen en werd daarbij goed geholpen.

Topservice

Voor de 2e keer mijn benodigheden besteld, eerste keer fijne hulp via de mail gehad en snel de juiste spullen binnen. 2e keer was mijn bestelling wederom snel en correct geleverd.

Zoals de eerste aankoop. Alles vlot en correct verlopen

Snelle levering!

Top !

snel geleverd. Goed product

Zeer goed product

Helemaal goed

Snel besteld en snel geleverd

Steeds correcte en supersnelle levering

Ik sta steeds verstelt van de supersnelle levering…besteld voor 14h de volgende dag staat Bpost aan de deur met het pakje in België

Werkt fantastisch doet wat is beloofd

De unit doet het geweldig Leidingwater is volgens de TDS meter 307 en door de ostmosemeter 2

Top-apparaat, maar...

Ik kocht een top-apparaat, maar ik stel vast dat ik niet aan het debiet osmose kom waarvoor het toestel eigenlijk staat. De opbrengst zou in principe rond de 380 l/24 uur moeten liggen, maar ik kom slechts aan ca. 275 liter, m.a.w. ik heb ca. 40 liter osmosewater na ca. 3h.30 min. De drukmeter staat omzeggens verticaal tijdens het functioneren.

Altijd goed

Een korte intro hè. Ik heb al eerder een apparaat via osmoseapparaat.nl gehad. Er is niets veranderd. Het is nog steeds top, qua kwaliteit en service.

Excellent

Telkens opnieuw een excellente service en ik kan hun enkel aanraden. Vlot contact en snelle levering.

Zeer goed materiaal

Ik heb jaren op een chemische fabriek gewerkt waar wij het afvalwater van deze fabriek zuiverde met een Revers Osmose apparaat welke 50 m3 zuiverde. Dit doet gelijkaardig zijn werk

Super goed geholpen met advies en juiste producten! Snelle levering, ik ben blij!

Een uitstekende filter, maar gebrek aan uitleg

Het zou beter zijn als er een video online was hoe de filter geïnstalleerd moet worden, want het aanbrengen en vervangen van onderdelen is voor een beginneling nogal een karwei. Ook online wordt de tds verkocht maar nergens wordt vermeld wat een goede waarde zou zijn. Kortom een geweldige filter maar een gebrek aan informatie.

Alles makkelijk kunnen bestellen en snel in huis, installatie was een makkelijk. TOP

Vervangings filters

De filters waren precies zoals op de site Waren snel in huis Heb al meer keren bij Osmose apparaat.nl en werd altijd goed geholpen