Perfecte service

We waren weer een jaar verder en moesten kortgeleden weer nieuwe filters e.d. plaatsen. Alles snel en in prima conditie geleverd en ook tegen concurrerende prijzen.

Jammer dat je niet kan zien dat je bestelling is geaccepteerd als je het geld overmaakt.

Top Site Goede service

Prima keuze

Heldere site, snelle levering, zeer goede handleiding, eenvoudige installatie en het belangrijkste: prima osmosewater voor mijn aquarium.

De producten zijn en werken goed

Wat een ontzettende top zaak.

Mijn ervaring met osmoseapparaat.nl gaat al wat enkele jaartjes terug. Ik had in het verleden bij een aquarium zaak een Aqua Medic osmose apparaat aangeschaft. Daarna toen de filters vervangen moesten worden werd ik geadviseerd om naar dit bedrijf te gaan kijken. Ik vroeg hun om advies, met de gedachten toen, zijn ze wel bereid om mij te helpen aangezien ik elders dit osmose apparaat gekocht heb. Nou dat werd heel snel duidelijk voor mij: JA, ze hielpen mee heel erg goed. Nu naar een paar weken terug: ik kreeg problemen met mijn Aqua Medic osmose apparaat. Ik vroeg om hun advies, ik weet ondertussen dat ze je graag helpen. Na een aantal malen heen en weer gemaild te hebben met fotos en videos wist ik dat wel. Ik ben gewoon toe aan een nieuw osmose apparaat. Dus 1 ding stond als een paal boven water, deze zal gekocht worden bij osmoseapparaat.nl. Dus de osmopure 100GE Deluxe. Wat een fijn apparaat is dit. Hij is relatief stil. De controller display is heel duidelijk af te lezen, veel uitgebreider dan het oude display. Ik ga hier heel wat jaren plezier van hebben. En osmoseapparaat.nl zal voorlopig nog niet van mij af zijn!

Goed produkt

Voldoet aan de verwachtingen

Prima bedrijf

De prijzen zijn goed en de service geweldig

Altijd goed!

Ik heb hier al meerdere keren besteld, deze keer een installatie met boosterpomp genomen, kan het aanraden want is ruim 2x zo snel.

Snelle levering en osmose van goede kwaliteit

Goede kwaliteit osmose apparaat

Perfect!

Uitstekende service en snelle levering. Ik had een osmose apparaat+ di filter besteld, bij levering werkte het apparaat niet correct, contact opgenomen met de verkoper. Conclusie membraam ontbrak in het apparaat, foutje kan gebeuren natuurlijk. Verkoper heeft het membraam na contact direct opgestuurd inc nieuwe di hars! Service is dus perfect! Osmose-apparaat kan ik dus zeker aanraden! Bij problemen denkt de verkoper goed mee en lost de problemen ook direct op!! 5 sterren voor osmose-apparaat.nl !!

Next to perfect !

Werkelijk prima afgehandeld. Informatie, bestellen, betalen, leveren, producten. Alles top in orde!

goed geregeld

proma club

Super snel geleverd. Top!!

Super snel geleverd.

Supersnelle levering

Alles is goed verpakt aangekomen, duidelijke handleiding, zeer snelle levering,

Snel geleverd en makkelijk te installeren

Snel geleverd en makkelijk te installeren

Duidelijke site Zo besteld en snel geleverd

Snelle levering, het product was voor een mooie prijs verkrijgbaar!

Snelle levering, het product was voor een mooie prijs verkrijgbaar.

Snelle en goede verzending. Instaleren van het osmose apparaat was makkelijk door de beschrijving.

redelijk tot goed

4 * zoveel afvalwater als osmose water mag wel wat duidelijker op site vermeld worden

Zoals gewoonlijk….SUPER

Mijn Boosterpomp lekte na jaren. Moest dus nieuwe op. Mijn model stond inmiddels niet meer op de site. Heeft hij toch opgezocht voor mij, prijs gegeven, akkoord gegeven en is verstuurd. Vandaag in mijn installatie gedemonteerd en nieuwe gemonteerd. En werkt weer als vanouds. Bedankt wederom voor de perfecte service.

Alles op tijd en volgens afspraak geleverd

Osmose apparaat besteld. Alles keurig op tijd geleverd met handleiding erbij. Gewoon goed.

Best

Prima oké