redelijk tot goed

4 * zoveel afvalwater als osmose water mag wel wat duidelijker op site vermeld worden

Zoals gewoonlijk….SUPER

Mijn Boosterpomp lekte na jaren. Moest dus nieuwe op. Mijn model stond inmiddels niet meer op de site. Heeft hij toch opgezocht voor mij, prijs gegeven, akkoord gegeven en is verstuurd. Vandaag in mijn installatie gedemonteerd en nieuwe gemonteerd. En werkt weer als vanouds. Bedankt wederom voor de perfecte service.

Alles op tijd en volgens afspraak geleverd

Osmose apparaat besteld. Alles keurig op tijd geleverd met handleiding erbij. Gewoon goed.

Best

Prima oké

Zeer correcte levering

Professionele en zeer overzichtelijke website.

Kwaliteit én juiste prijs + service

Mijn contact met dit bedrijf begon enkele jaar geleden 'gewoon' via de duidelijke, makkelijk navigeerbare site. Later heb ik veelvuldig contact met Rikkert (klantenservice) die op voortreffelijke wijze communiceert: stipt, vriendelijk en oplossingsgericht. Het apparaat voldoet aan mijn normen én behoeften en is makkelijk en doeltreffend in gebruik.

Meer dan uitstekend!!

Zeer vriendelijk en meedenkend !! Snelle levering

Goeie producten, zeer snelle levering

Ik wil graag jullie complimenten geven voor jullie snelle levering. Buiten gewoon snel. De service is ook goed. Als ik vragen heb, dan beantwoorden jullie ook met een duidelijke omschrijving. Ojah! En de tarieven zijn ook erg aannemelijk. Niet spot goedkoop, maar wel op een juiste balans. Hou dit vol! Bedankt!

Boosterpomp

Alles dik in orde.

Goed materiaal tegen een gunstige prijs. En snel bezorgd.

Goede producten met snelle levering!

Goede producten voor het maken van osmose water voor zeeaquarium en daarbij snelle levering.

Netjes optijd geleverd met duidelijke uitleg

Pakket werd netjes optijd geleverd met een duidelijke uitleg over hoe het apparaat werkt!

Goed, goedkoop en snel geleverd

Helemaal naar wens.

Heel tevreden .

Keurig alles in orde

levering op tijd fijn apparaat

Klasse! Geleverd zonder problemen.

Je kan niets negatiefs uithalen van iets wat perfect loopt.

Prima bestelling, jammer dat ze momenteel niet telefonisch bereikbaar

Prima! Ik plaatste een bestelling, en al snel werd ik verder per email geholpen om mij het juiste product te adviseren. Jammer dat ze momenteel niet telefonisch bereikbaar anders 5 sterren!

Super service, zeer betrouwbaar

Al jaren klant en altijd fijn geholpen. Ik had wat verkeerd besteld en daar kwamen zij achter en mailde mij hierover. Erg prettig als er zo wordt meegedacht.

Zeer snel, goed contact en mooie producten

Super service, klantvriendelijk

Uitvoerige persoonlijke mails bij vragen en problemen, heel fijn!

snel en goed

De Osmopure kwam snel en alle onderdelen waren aanwezig. Handleiding was eenvoudig maar voldeed prima. Goed product en snel geleverd

snel geholpen

De man had snel in de gaten waar het euvel zat.

Prima service.

Altijd supersnelle reactie. Goede kwaliteit.

Uitstekende bedrijf

Snelle service, ruime keuze en de helpende hand voor vernieuwing via mail een topper.! Mensen bedankt!

Stationsweg 25 7475 NM Markelo