Tweedehands game besteld en werkt perfect.

Tweedehands game netjes in folie and krasjes minimaal. Levering kon net iets sneller maar voor de rest top!

Do not buy from them

Ordered a Call of Duty WWII PS4 game, received a COD WWII box and a Fifa2018 disk (12eur+3eur shipping). They do not reply to my email. Guess what, through their website I can return the item for 7eur. IF I get my money back, this exercise would still cost me 8eur and they can still sell the wrong disk to an other customer. Obviously, they can also say that I changed the disk, as they said similar to an other complaining customer on Google reviews. Stay away from them!

Product netjes verpakt en snel geleverd

Product voldoet helemaal aan de verwachting. Snel geleverd en kinderen blij met de PS4 slim

Lage prijzen maar goede games!

Wow, de prijzen zijn echt heel erg laag! Ik kwam een advertentie tegen op marktplaats van PSgameshopper dus dacht ook dat de games 2e hands waren maar toen ik ze binnen kreeg zagen ze er nieuw uit! Echt ongelofelijk 2 nieuwe games gekocht voor minder als 10 euro (Horizon Zero Dawn voor 5 euro en Battlefield 1 voor 1 euro). Dus zeker een aanrader! Goedkoop en goede service!

Zo goed als nieuw, uitstekende prijs en snelle levering!

Zo goed als nieuw, uitstekende prijs en snelle levering!

Uitstekend!!!

2 games besteld, erg realistische prijs en zelfs richting de vrij goedkope kant voor de games in kwestie. Bezorging goed geregeld en goedkoop, gewoon via PostNL dus ook lekker snel! Niks op aan te merken, 5 sterren van mij!

Goed, snel en alles werkt

Website is overzichtelijk. Voor ieder wat wils. Bestellen ging makkelijk. Goede info over de bezorging en status. Games komen netjes verpakt binnen en in goede conditie. Helemaal top. Ik ga er zeker meer shoppen

Prima webshop

Goeie prijs en super service. Zeer betrouwbaar en snel.

Perfect !!!

Perfect !!!

Snel en netjes geleverd!

Kwalitatief 2ehands artikel. Netjes verpakt en snel geleverd. Top!

Geen woorden voor!

Ik heb een spel besteld Call of Duty en snel binnen gekregen! Goeie service ga zo door. Top

De eerste keer wat besteld bij jullie. Mooie website, heel duidelijk, Zeer snelle levering. Goed verpakt En de playstation camera werkt super goed. Een echte aanrader.

Gewoon wat je verwacht.

Gewoon wat je verwacht. wat wil je dat ik zeg? De game is zoals beschreven op de website, de verzending is zo goed als onmiddellijk... De prijzen zijn transparant.

Super snel en netjes

Was er snel en keurig afgeleverd Kleinzoon erg blij

Het juiste product volgende dag in huis

Snelle bezorging

Super snelle klantenservice en enorm snel geleverd, top service

Top service mijn spel was snel bezorgd!

Call of duty World at war wie kent het spel nou niet een van de beste Cod's die er bestaan en na zoveel jaar had ik zin om nostalgisch dit spel lekker te spelen en psgameshopper kom mij hierbij helpen ik heb het spelletje bereid en meteen de volgende dag lag hij in de brievenbus! voor een goede prijs.

Gaat makkelijk door de brievenbus

Spullen voor een spotprijs en snel bezorgd. Goed kwaliteit.

Snelle levering.

Snel en goedkoop

Super games

Goedkope toffe games,en snelle levering

Mooie producten

Snelle levering en mooie kwaliteit

Super XBox one S

Werkt uitstekend & voor een koopje volledige tevreden

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering.

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering.