Helemaal top niks op aan te merken

Alles op tijd! Nooit beschadigingen en een groot assortiment. Echt een aanrader!!

Snelle afhandeling vaan aangekochte produkten

Ik heb hier meerdere malen iets besteld, dit werd de volgende dag geleverd. Alles werkt prima en naar behoren. Het is een aanrader voor iedereen.

Beste Pietrino, De door u opgegeven ordernummer in de beoordeling is een spel wat u heeft geannuleerd, maar ik denk dat u de bestelling daarna bedoelt. U heeft de spellen op zaterdag besteld. Dan wordt het op maandag verstuurd (op werkdagen voor 17:30 uur besteld is de volgende dag in huis) en zou u het op dinsdag bezorgd moeten worden. Dan zijn het 3 dagen, maar dat klopt dan. Jammer van de 6, maar wij hebben ons gehouden aan onze belofte en het maandag verzonden. Met vriendelijke groet, PSGameShopper

slechte ervaringen

ik heb een ps3 controller gekocht een van die knoppen was defect. heb ik die terug gestuurd dan heb ik een andere controller besteld. controller was aan gekomen en die was ook een knop defect. en ik vond heel erg bizar dat om de zelfde knop was als die vorige controller

Beste Mohamoud, We hebben u nog een e-mail gestuurd maar geen reactie ontvangen. U doet alsof u dezelfde controller terug heeft ontvangen, maar als we de track en trace codes naast elkaar leggen van uw retour en uw opnieuw bestelde controller, zien we dat deze dezelfde dag zijn aangekomen dus daarmee is het onmogelijk dat dezelfde controller is terug gestuurd. Met vriendelijke groet, PSGameshopper.nl

Alles perfect in orde!

Zoals verwacht en mooi op tijd gekregen, geen klachten!

Snelle levering, makkelijk bestellen

Via marktplaats een advertentie gevonden. De link naar de site werkte goed en was bovendien betrouwbaar. Via de site de vita game besteld en dat ging goed.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Snel ontvangen en bij defect binnen een week een ander

De controller had ik snel in ontvangst, nu werkte de controller niet goed. Ik stuurde een mail en had binnen een half uur al een reactie om de controller te mogen terugsturen en een andere mocht ontvangen. Top service!

Snel en goed.

De zending was precies zoals ik verwacht had en goed ingepakt. De levering kwam snel en de info was goed.

Zeer snelle levering

Zeldzame ps3 in zeer nette staat

Deze ps3 is zoiezo heel moeilijk te vinden, en niet verwacht dat hij in deze nette staat was. Geen stof en zat er echt netjes uit, en hij werkt perfect. Games waren ook mooi gesealed en cover en handleidingen in nette staat.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Alles goed en snel ontvangen

Alles snel en goed ontvangen!

gewoon goed

vlot bestellen en vlot met volgnummer afgeleverd ! top !!

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Goede prijs, geen gezeik, snelle levering, spul in goede staat.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Met zo min mogelijke communicatie alles snel geregeld en verzonden.

Zeer prettig!

Was nog maar 1 artikel op voorraad die ik zocht. Na de betaling werd het pakketje al in orde gemaakt en de volgende werkdag in huis. Netjes verpakt, maar wat mij betreft had het doosje iets groter gemogen. Alles zat wat krap in het doosje maar uiteindelijk kwam het product ongedeerd en snel aan! Aanrader

Bedankt voor de goede beoordeling.

Spel.bleek niet meer op voorraad en als nog snel geregeld super gedaan

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

snelle levering netjes ingepakt

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

Ik heb een Ps3 Phat en Ps3 camera gecocht deze waren in zeer goede staat en snel geleverd ( zaterdag besteld en dinsdag thuis ! In België)

De goederen nog iets beter beschermen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Slecht klote

Dag heer/mevrouw, ik zie dat uw bestelling PES 2015 was. Deze heeft u krasvrij gekregen (wij hebben een prof Disc Repair Apparaat) en netjes in Seal net alsof hij uit de fabriek komt, ook de doosjes welke lelijk zijn of kapot vervangen wij. Het resultaat is dat u een spelletje heeft gekregen net alsof hij nieuw is..Deze review nemen wij dan ook niet serieus en vinden wij ook niet eerlijk. Daarnaast hebben wij ook geen mail van u mogen ontvangen met de mededeling dat er iets niet in orde was. Wij zorgen bij eventuele klachten altijd dat wij er een tevreden klant aan over houden. Service vinden wij zeer belangrijk.

Pluspunten

Vlotte levering, mooi verpakt. Prima service

Pluspunten

Snelle levering Goed verpakt

Pluspunten

Zeer klantgericht, ik had een klacht en die werd direct opgelost. Hier wil je je games halen.

Pluspunten

Snelle levering scherpe prijs