gebruikt product ontvangen

Gebruikt defect product gekregen. Geen reactie van de klantenservice.

Amazing

Game in goede staat en snel geleverde

super

Ik hebt jullie gezegt dat ik heel te vrede bent en voor te bestellen bij jullie.

Snel en eenvoudig

Alles snel en goed geregeld

Makkelijk, snel

Easy as Adele

Goede winkel & klantenservice ondanks verkeerde bestelling

Ik ontving de bestelling zorgvuldig verpakt en ondanks dat ik het verkeerde spel ontving (mijn bestelling bevatte er meerdere), handelde de klantenservice de situatie attent af.

alles was prima in orde! Wij zijn er heel blij mee, PS3 werkt perfect

PS3 en controller werkt perfect!, Goed bereikbaar!

kapot spul ontvangen en niet gerefurbished

waardeloos

Sorry maar onze Playstation 4 s zijn opgemaakt, stofvrij gemaakt van binnen en refurbished. U gaf in de mail aan dat de Controller niet werkte en hebt ons bedreigd dat u de volgende dag een nieuwe controller wilt hebben thuis en anders zult u allerlei instanties inschakelen en reviews overal plaatsen. We hebben aangegeven dat u het terug kunt sturen zodat we het gaan controleren echter reageert u hier niet op en stuurt u niks terug. Wij zijn niet te chanteren en zijn altijd bereid tot een oplossing op een normale manier. In dit geval kunt u het terugsturen en gaan we het controleren en beoordelen en aan de hand daarvan gepaste actie toepassen. Mvg Gameshopper

Snelle verzending

Top tweedehands product, geen krassen, goede staat.

Snelle service! Goedkope xbox gescoord, hij doet het prima en mijn kind is super blij!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering + console werkt perfect!

Zeer tevreden!

Had een Playstation 4 gekocht, is na 4 werkdagen geleverd. Onmiddelijk bevestiging van post.nl dat ik een pakketje zou ontvangen. En het artikel werkt perfect en was is zeer mooie staat. Zeker aanbevolen!

Zeer matig

499 is bijna de nieuw prijs, maar 2 maanden garantie en daarnaast retourneren vanaf datum van bestelling? Dit is onrechtmatig. Je krijgt niet de originele kabel bij je xbox series, een high speed ipv een ultra high speed 2.1. Hoe kan dit? Voelt aan als een slim gemaskeerde truc. Verpakking was niet origineel en kwam tussen hard papier in alleen een buiten doos. Niet doen, koop hem nieuw. Dus kras op de voorkant.

top !!

spelen en controler gekocht...

Echt als nieuw!

Alles top product echt als nieuw ben zeer tevreden!

Mooi

De kinderen zijn blij mee

Zeer slecht, oplichters eerste klasse

Heb 2 ps4 spelen cd's bestelt, een voor €3.99 en andere voor €0.99 Was van de plan 1 spel bestellen van €3.99 maar aangezin dat de verzendkosten zijn €3, heb ik nog een bij bestelt van €0.99 omdat vond verzendkosten voor 1 cd hoog, daarom nog tweede bij bestelt, dus in totaal €7.98 betaalt! Volgende dag ontvang ik ze alleebij waar bij die van €3.99 zit in verpaking geen cd! Maar in €0.99 cd verpaking wel een cd, dus ik heb 12 keer gebrobeert hun te bellen, geen een keer opgenomen en niemand heeft terug gebelt, vervolgens e-mail verzonden, en krijg ik gelijk e-mail terug: met inhoud onze excuses voor, dat was niet te bedoeling en u krijgt u €3.99 terug! Heel leuk, maar geen verzendkosten, dus die ben ik kwijt, vervolgens e-mail weer verstuurt met vraag over mijn verzendkosten, is logisch dat voor een spel die €0.99 waard is ga ik geen €3 verzendkosten betalen! Geen antwoord gekrijgen, niks! Heb toch €3.99 ontvangen retour op mijn bank, het gaat me niet om die €3, maar wel om prenciepe, ik vind het niet kunnen, gewoon oplichterij op deze manier.

Prima levering

Snelle levering, prima service

Zeer positief

Games waren zo goed als nieuw, iets wat ik tot nu toe niet vaak heb meegemaakt bij andere webshops. Ook zeer snelle verzending

Een hele positieve eerste kennismaking met PSGameShopper

Afgelopen week voor het eerst een bestelling gedaan bij PS GameShopper. De vraag die ik hierover vooraf per e-mail stelde werd snel beantwoord. De bestelde producten waren scherp geprijsd, van goede kwaliteit en werden snel geleverd. Top dus!

Uitstekend!

Snelle levering binnen 1 dag ontvangen.

Goedkopp

Goedkoop, product in orde, snelle levering, goed verpakt.

Goedkoop en goed

2 spellen gekocht voor 4 en 5 euro en beide goed werkend ontvangen.

Hi

We hebben uw bestelling ontvangen. Drie games werken niet, maar het was oke. Met vriendelijke groeten