Filters

10

Een snelle levering

Heel fijn dat je het snel in goed staat in huis hebt..onze kleinzoon was er heel blij mee dat hij zo snel het spel kon gaan spellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede conditie

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

2 spellen besteld, volgende dag al door de bus. Alle 2 spellen zijn zo goed als nieuw

  • Aanbevelen? Ja
9

Een dag te vroeg

Bestelling een controller is netjes verpakt (zonder plastic) aangekomen. De controller was voorzien van een zegel van psgameshopper. Verbeter punt is niet zozeer psgameshopper, de logistiek dienstverlener leverde een dag eerder dan de site melde.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Super snel binnen geen krassen top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik had eerst de winkel gebeld Vriendelijk te woord gestaan Gelijk besteld en de volgende dag had ik de Xbox series s in huis Product in uitstekende staat Dit wordt mijn favorite game store

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend!

Snelle levering, product dik in orders

  • Aanbevelen? Ja
7

Kan beter

Zoals hierboven omschreven kan het beter. Toen de ps3 was toegekomen was ie heel erg vuil en hij zat geplooid in elkaar, Hiermee bedoel ik dat de zijkanten verkeerd in elkaar waren geschroefd waardoor ze naar buiten stonden geplooid. Maar hij werkt wel goed.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Meneer, Al onze producten worden nauwkeurig gecontroleerd, schoongemaakt en gereset. U heeft een PS3 Slimline besteld die niet aan de zijkanten geschroefd zijn. De schroeven zitten aan de onderkant van de PS3. Wij kunnen ons dan ook niet echt vinden in deze review.

5

Game was niet de game die afgebeeld was.

Alles is vlot verlopen. Behalve dat mijn game niet de editie was die afgebeeld is. De extra's waren er dus niet bij.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag meneer, U heeft een standaard versie besteld waar niks extra bij hoort te zitten. Wij verkopen nooit versies zoals deluxe of dergelijke omdat aangezien alles tweedehands is vrijwel altijd alle DLC s al gebruikt zullen zijn. ook mag u altijd binnen het zichttermijn van 14 dagen retourneren zonder opgaaf van redenen, dat is geen enkel probleem.

10

Super

De website gaf aan dat de bestelling pas na vrijdag zou worden verstuurd. Maar de bestelling kwam op donderdag (binnen 1 dag) al aan. Netjes verpakt en wat verwacht. Fijne webshop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

De games kwamen goed verpakt en in een keurige staat binnen. Ook bleek 'Fallout: New Vegas' de 'Ultimate Edition' te zijn: die stond bij bol.com voor maar liefst 140,- hebberige euro's te koop. Bij psgameshopper hoefde ik maar 13,99,- te betalen. Dus: lang leve Psgameshopper.nl !!! :-) Greetz, John

  • Aanbevelen? Ja
8

Loopt op rolletjes

Ik wilde al zolang sinds de release 'crash bandicoot' voor PS4 halen echter wilde ik niet de hoofdprijs betalen. Na wat research vond ik het spel hier voor de scherpste prijs. Ik vertrouwde de webshop niet, echter liet het webwinkelkeur vele goede reviews zien over de snelle levering en de goede klantenservice. Mijn ervaring is dat het spel snel geleverd werd op een goede manier. Zeker de moeite om nog eens een kijkje te nemen als ik uitgespeeld ben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede eerste ervaring

Ik heb een aantal tweede hands PS4 games gekocht op psgameshopper.nl. De games zaten in hun originele doosje met handleidingen en bij sommige games zelfs extra kaarten en soundtrack CD (afhankelijk van de versie uiteraard). De doosjes waren ook allemaal ingepakt in een plastiek hoesje, alsof het nieuwe game was. Het enige spijtige is dat er soms labelstickertjes plakten op de hoes van het doosje zelf en dat ze moeilijk te verwijderen zijn zonder lijmresten achter te laten. Over het algemeen een goede eerste ervaring en ga waarschijnlijk nog wel aankopen doen op deze webshop.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

had verkeerd besteld en op tijd omgeruild en goede pakket binnen gekregen, dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ze waren op vakantie tot vrijdag 6 augustus maar ze stuurden het product eerder op

Het product werkte perfect geen klachten en ook nog snel in huis top service bedankt

  • Aanbevelen? Ja
1

track and trace

ik heb geen track and trace gekregen en geen datum waneer mijn controller kom dit vindt ik heel slecht geregeld want ik betaal hier wel geld voor

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Shur, U heeft besteld met de kortingscode zomer2021 wat inhoud dat u heeft gezien dat we met vakantie zijn en alle pakketten verzonden worden vanaf 6 augustus. Zodra wij het ingepakt hebben brengen we het naar het businesspoint van post.nl waar uw pakket een scan krijgt en dan krijgt u automatisch een track en trace code. Het is allemaal duidelijk aangegeven dus ik snap uw beoordeling niet. Mvg Gameshopper

8

Goed!

Mooie keuze aan "oude" spellen en goed geprijsd. Snel en professioneel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende

Het was zoals het hoorde

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd.

Snel geleverd en product zoals verwacht .

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

Ik kocht onlangs 24 Xbox 360 games van psgameshopper. Niet alleen kreeg ik heel goede en duidelijk uitleg en help via de chat. Maar de games werden de dag erachter al bij mij thuis geleverd. Alle 24 games waren kras vrij en zaten mooi verpakt in een wrap (bijna zoals ze nieuw verkocht werden) Was het niet voor de psgame shopper sticker onder de wrap, zou ik geacht hebben dat ze nieuw zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie prijzen - snelle verzending

Snel gekocht en snel in huis!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Ik heb hier red dead redemption 2 gekocht en kreeg een speeldisc met krassen. Ik contacteerde hierna de klantenservice die mij vriendelijk hielp en zei dat ik hem retour kon sturen. Later kreeg ik een mail met dat ze het spel niet kunnen aannemen door de krassen. Ik krijg dus geen geld terug voor een probleem die niet door mij veroorzaakt is. ik had hem zelf ook wel liever gehouden. Afschuwelijke winkel

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Jairo, Wij versturen spellen alleen mooi glimmend en krasvrij. Al onze Discs gaan door 1 van onze prof Disc Repair machines en krijgen een Dubbelcheck voordat we ze sealen (krasvrij) net alsof ze uit de fabriek komen. De disc die jij terug hebt gestuurd zat vol met dikke krassen en dat is dus volstrekt onmogelijk dat je dat van ons zo hebt gekregen. Onze klantenservice is altijd zeer goed en servicegericht, dat betekent niet dat we in onterechtheid meegaan. U heeft een krasvrije glimmende Disc gekregen en het spel in seal net als nieuw vandaar dat wij de beoordeling dan ook onterecht vinden. Verder wensen wij je nog een fijne dag.

10

Helemaal top.!

Snelle levering, geweldige prijs kwaliteit verhouding. Aanrader

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd