Perfecte service en snelle levering

Perfecte service en snelle levering

Voldeed aan de verwachtingen.

Zo'n prachtige douche voor een pta htige prijs!

Prima product voor een prima prijs

Ik bestelde een badkamerspiegel met verlichting en verwarming via jullie website. De gewenste maat was niet gemakkelijk te vinden via de site. Dat kan beter. Het product is prima, hoewel er best een montagehandleiding bij zou kunnen. De pakketbezorging was ronduit dramatisch. Uren later dan via hun eigen track&trace aangekondigd. Degene die ik belde, kreeg de chauffeur niet te pakken. De chauffeur bromde dat zijn bazen bij het invullen van de tack&trace geen rekening houden met de laadtijden. Kortom, het zijn niet jullie tekortkomingen, maar het straalt toch een beetje op jullie bedrijf af. Ik zou er iets van zeggen!

Beste René, Hartelijk dank voor uw feedback. Het kan voorkomen dat een levering onderweg vertraging oploopt door diverse factoren. Een factor kan zijn dat er onderweg file is geweest waar de chauffeur ook geen invloed op heeft of dat er leveringen voor u uitgelopen zijn. Dit neemt natuurlijk niet weg dat u deze situatie heeft moeten meemaken. Normaal gesproken gaat dit 99 van 100 keer goed. Onze welgemeende excuses hiervoor en wij gaan een melding maken bij de transporteur. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Mooi product, was bijna nergens verkrijgbaar en ook nog snel geleverd.

Twee wc rolhouders gekocht die weggewerkt kunnen worden in de wand, dit product was bijna nergens verkrijgbaar, bij badkamerplanet wel en ook nog eens binnen 2 dagen thuis bezorgd.

Véél keus en snelle levering

En toen 1 deel van de bestelling beschadigd bleek na 2 dagen al een nieuw exemplaar in huis.

De wc inbouwcloset rollen is nog niet geplaatst dit gebeurd half februari Bestellen ging goed en bestelling mooi op tijd geleverd

Kraan werkt prima.

Voldoet aan mijn verwachting.

Een onderdeel is kapot van de kraan en gelijk een nieuw onderdeel gekregen binnen 2 dagen super tevreden

Snel en goedkoper dan de rest

Het product kwam snel en is aanzienlijk goedkoper dan andere aanbieders ondanks de verzendkosten.

Prima communicatie omtrent de leverdatum en bezorging was ook naar wens!

Site, bestelling en levering perfect

Makkelijk. Correct. Voordelig. Snel.

prima service en snelle levering

snelle levering , helaas een kleine beschadiging maar na 2 dagen had ik al een nieuwe wasbak in huis , prima service

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Gemakkelijk besteld snel en goed geleverd

Snelle service, duidelijke communicatie en kwaliteit producten!

Ik zou het iedereen aan rijden om te bestellen bij badkamerplanet! Echt een super ervaring! Werd een kwartier na het bestellen van mijn douchecabine gebeld door een vriendelijke medewerker om een afspraak te maken voor de bezorg datum! De medewerker kwam zelf met de suggestie voor het bezorgen op de volgende dag! Werd een half uur voor bezorging netjes gebeld dat ze er aan kwamen! Vriendelijke bezorger, al met al een ervaring van hoge kwaliteit! Tevens ook een product van grote klasse voor een mooie prijs!

Mooie spiegel en uitstekende service!

Ik heb hier onlangs een spiegel besteld, helaas was er een hoekje van het glas beschadigd. Hierover contact opgenomen met badkamer planet.Vriendelijk personeel, denken graag mee! Ik ontvang binnenkort een nieuwe spiegel. Ik raad dit bedrijf dan ook zeker aan.

Leuk en stevig product

Snelle levering van het bestelde. Ziet er goed en stevig uit.

doet wat belooft wordt

snelle levering, goed product

Mooi product, snelle levering!

Mooie douche set gekocht. Zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden!

Snelle levering, concurrerende prijzen

Ondanks de kerstvakantie werd de bestelling snel geleverd!

Snelle levering, goed product

Product was zoals beschreven en werd vlot en goed verpakt bezorgd.

Super snelle levering

Mooi product en super snelle levering

Zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen, Je wordt goed geïnformeerd, chauffeur belt een kwartier voordat hij komt leveren Perfect geregeld

Klantvriendelijk en goede prijzen.

Super!!!

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.