Snel en professioneel service

Een inbouw toiletpapier houder besteld. De volgende dag binnen gekregen. Ruim op tijd binnengekomen zodat de aannemer die kon plaatsen.

Goede website, eenvoudige bestellingsprocedure en goede levering

Een hele snelle levering en een heel mooie spiegel

Buiten de snelle levering en de mooie spiegel deed de led-verlichting het boven op de spiegel niet. Ik heb contact opgenomen met Badkamer Planet en die maakte er helemaal geen probleem van en sturen een nieuwe spiegel op. Dat vindt ik nou eens een top bedrijf met een uitstekende service en betaalbare prijs. Mijn volgde aankoop voor een badkamer plaats ik weer bij hun. Ik adviseer deze online winkel iedereen aan. Gr ,Jo Broens. Gr Jo Broens Koningshof 11 6006HA Weert.

Snelle levering volgens afspraak!

Duidelijke website, dito informatie over levering

Vandaag besteld morgen niet altijd geleverd

De site vermeld op voorraad en als je dan besteld, zie je bij je bestelling dat het later geleverd wordt, tot drie weken later! Als je de klantenservice na ongeveer 15 minuten te pakken hebt doen ze er alles aan om het in orde te maken. Als je verschillende dingen besteld wordt niet altijd geleverd wat op voorraad is. Kortom site en bereikbaarheid klantenservice voor verbetering vatbaar. Klantenservice is prima.

Beste Kees Lambregts, Bedankt voor uw review. Uw bestelling is geplaatst op 27-5-2021. Uw complete bestelling zou een week later (in de de week van 1 juni) geleverd worden zoals op uw orderbevestiging stond vermeld. Door vertraging van een week, dit kan voorkomen in deze coronatijd, konden wij 1 van uw producten die u besteld had nog niet leveren. Dit hebben wij uiteindelijk bij binnenkomst gelijk gedaan, en uiteindelijk is uw complete bestelling 9-6-2021 geleverd bij u. Dus binnen 2 weken heeft u de bestelling gekregen. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Snel en netjes geleverd

Prima douchewand!

Top bedrijf met heldere, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden

Alles keurig op tijd en volgens afspraak geleverd. Top service!

Goede uitleg op de site en snelle levering. Heel fijn.

Goed en snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd en ontvangen

Supershop!!!

Snel geleverd. Goed verpakt!

Artikel was mooi en goed in orde. Het leek er alleen op toen we het artikel uit de doos haalde alsof jullie geen plek meer hadden in de grijze klikko. Wat een zooitje

Goede service alles was top in orde en goed verpakt

geweldig

De verkoper heeft goede kennis van zaken is is zeer vriendelijk en dringt niet op

Keurig geregeld

Binnen een paar dagen was de WC binnen.

Mooie spiegels

Prima website, snelle levering

Klantvriendelijk en topservice

Mooie producten, medewerkers zeer klantvriendelijk en een zeer goede service bij vragen en het oplossen van problemen

Een bedrijf naar mijn hart

Telefonisch keurig antwoord op mijn vragen gekregen. De bestelling geplaatst. Levering ging snel zoals werd aangegeven, fijne medewerker van de levering en heel mooi product. Perfect verpakt, tevens instructies bijgevoegd voor gebruik en onderhoud van natuursteen. Dit laatste zelfs in een nette folie ipv een los blaadje. Complimenten want dit maak je in deze tijd toch niet meer vaak mee. Wij zullen Badkamerplanet zeker aanraden bij vrienden en bekenden.

Goede service en kwaliteit

Het materiaal van de zwarte douche wand is van kwaliteit. Daarnaast was het makkelijk te monteren. De service was top. Het is tot mijn huisdeur geleverd. İk ben er erg tevreden mee en ik zal het iedereen aanraden.

Goede service en snelle levering

Precies zoals beloofd

Keurig volgens afspraak geleverd

Goede en snelle levering

Product besteld en 2 dagen later snel bezorgd en goed verpakt.

Goede service mooi product

Tevreden. Goede service, mooi product. Enkel ontbrak de gebruiksaanwijzing dus via mail gevraagd om plaatsings omschrijving en die netjes gekregen.

Geweldig product snelle levering

Levering zeer snel

Zondags besteld en maandag al in huis.

Reservoir inbouw toilet rol

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.