Goede service, snelle levering

Mooi badkamermeubel besteld, zeer snel bezorgd, goed telefonisch bereikbaar, klantvriendelijk en behulpzaam.

Prima service en mooie fonteinset

Goede website, mooie fonteinset van goede kwaliteit en snelle levering

Snelle goede service

Onderdelen voor badkamer besteld, snelle service en goed geleverd.

Super douche/ badkraan

Kraan besteld en netjes verpakt afgeleverd op de juiste dag.

Douchedeur besteld. Is keurig en snel volgens afspraak geleverd.

duidelijk snel en goedkoop

hele goede kwaliteit voor een aangename prijs. goede uitleg over product en medewerkers makkelijk te spreken en advies ingewonnen. alles volgens afspraak geregeld dus prima

Voldeed aan de verwachting

Voldeed aan de verwachting

Top product en top service

Nemen de tl op Doen wat ze beloven

Mooie fontein gevonden

Mooie fontein set hier gevonden. Scherp geprijsd en lekker vlot binnen.

Goede voorlichting en service

Keurig op tijd geleverd en prima product.

Super tevreden

Heel snel geleverd, en helemaal fantastisch dat je gebeld word door de chauffeur hoe laat hij bij je aan de deur staat. Groetjes Ria uit Putten

Goed zo als het moet

Goed zo als het moet

Zeer goede Service

Ik heb een douchekraan besteld. Een onderdeel was defect en gelijk een nieuwe ontvangen.

Goede service!

Fontein met verkeerde kraangat geleverd. Deze bleek vanuit de leverancier in de verkeerde doos te zitten. Direct telefonisch contact gehad waarna ze de eerst volgende dag direct alsnog het goede product hebben opgestuurd. En het verkeerde product kosteloos kunnen retourneren uiteraard. Al met al snel en netjes opgelost!

Precies als gehoopt

Snel, betrouwbaar en scherp geprijsd

Klantvriendelijk

Doordat de showroom wordt verbouwd, kon daar de wastafel die ik op het oog had, niet bekeken worden. Er werd gelijk aangeboden om - op afspraak - bij de leverancier te gaan kijken. Ik kon 's middags al terecht. De leverancier nam de tijd om mij op m'n gemak de wastafel te laten bekijken en ik kon de wastafel ter plekke bestellen, betalen en meenemen. De vriendelijke medewerker heeft de wastafel ook nog in m'n kofferbak gelegd. Super service!

snel bezorgd en goed ontvangen

het artikel is netjes verpakt en als op de site en foto s . we zijn content met het product. alleen de afdop ringen voor de kraag tegen de tegel muur zijn te dik en te groot, daar onze kraag op de tegels zit.

Goede snelle verzending, goede communicatie

Wij hebben bij deze zaak een natursteen toiletfontein plus kraan gekocht. Zeer snel verzonden (binnen 2 dagen binnengekomen) en bij het uitpakken verrast over de goede kwaliteit. Heel secuur verpakt. Ook het mail contact is goed en snel. Wij zijn in ieder geval erg tevreden! Hartelijke groeten wietske

Vlotte levering!

Snel

Uitstekende sercice

De bestelde spiegel kwam stuk aan, door de snelle service ontving ik snel een nieuwe

Tevreden, snelle service. Heel blij mee.

snel

Snel geleverd en product goed en ook goed verpakt

Duidelijke website, mooie produkten. Levering zoals afgesproken.

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.