goede service

goede ervaring en advies van dit bedrijf ook correcte aflevering!!

Snelle levering, mooi product!!

Mooie wasbak gekocht, voldeed precies aan de omschrijving en voor een mooie prijs!!

Prima service, en levering compleet en op tijd

Prima service, en levering compleet en op tijd.

Snel met reageren en leveren.

Snel met reageren en leveren ging ook snel. Over de kwaliteit van het geleverde kan ik nog niet oordelen. Bij aanbevelen heb ik nee gekozen omdat ik dat nog niet kan volledig kan zeggen. En ik had alleen keus tussen ja of nee. Maar het is duidelijk dat ze net online zijn begonnen met verkoop en ik wens ze veel geluk. En bedankt tot zo ver.

Klanten service werkt actief mee met zoeken naar een oplossing en product is van goede kwaliteit.

Was op zoek naar een douchedeur met best wel wat lastige eisen. De klantenservice heeft hier goed de tijd voor genomen en actief mee gezocht naar een passende oplossing. Zeer tevreden! Verwerking van het product was ook zeer goed te doen.

Goed gedaan!!

Goede service! Goed spul! Goede prijs!

Top goede en snelle levering

snelle levering en goede communicatie

Een bestelling geplaatst en snel ontvangen. Ze maken bij leveringen van grote pakketten een leverafspraak met je, eerst keer helaas niet kunnen opnemen maar terug gebeld en alsnog een leverafspraak kunnen maken. Er wordt gedaan wat er gezegd wordt.

Vorige week een bestelling geplaatst op Badkamerplanet.nl. Vanwege lekkage thuis moest ik alles snel hebben. Ik werd gebeld voor een leverafspraak en had alles binnen 2 dagen alles in huis! Zeer tevreden met BAdkamerplanet.

Goed spul voor weinig geld!!

Vorige week hebben wij bij badkamerplanet onze spullen voor de badkamer besteld. Spullen worden al 1 dag later geleverd. We hebben inmiddels spullen op advies uitgepakt en gecontroleerd. Spullen zijn net verpakt en alles is ook netjes uit doos gekomen. Kwaliteit is top!! Zoals verwacht:) Bedankt badkamerplanet!!Voor de mooie spullen voor weinig geld en goede advies!!

Duidelijke site. De producten worden snel geleverd zoals afgesproken. Goede service en goedkoop. Al onze badkamer benodigdheden gehaald bij deze winkel. Ik zou iedereen dit aanbevelen!

prima levering

prima levering, netjes verpakt!

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.