Kwaliteits douchedeur voor redelijke prijs

Voor de deur afgeleverd Alleen levertijd van 2 dagen klopt niet

Snelle levering en een goed produckt

De levering is snel en netjes maar lastig voor bedrijf om te bestellen

Snelle levering,mooie kwaliteit

Na bestelling erg snel geleverd ,erg goed verpakt en mooie kwaliteit. Montage erg eenvoudig

Prachtig product, perfect op tijd geleverd

Prima producten, mooi op tijd afgeleverd

Prima, snel ,correct

Goed en snel geholpen.

Product was binnen 3 dagen binnen.

Snel, nauwkeurig en responsive.

We hadden me spoed een douchedeur nodig. Deze werd na bestelling de volgende dag op tijd geleverd!

Snelle levering van het product

Snelle levering en goed verpakt. Bedankt!

prima service

alles snel geleverd en goed ingepakt,

Snel, goede prijs en levert als afgesproken

Snel telefonisch antwoord op technische vragen. Goede kwaliteit tegen gunstige prijs. Erg tevreden

Alles vlot en correct afgehandeld

Bestelling kwam zeer vlot. Helaas moeten retourneren ivm niet passend. Dit kon gelukkig zonder hindernissen en ook zeer vlot terugbetaling ontvangen.

Top bedrijf!

Levering zoals afgesproken en de douchedeur is exact als omschreven. Erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

Versteld van de vlugge levering.Alles mooi verpakt.

Versteld van de vlugge levering.Alles mooi verpakt.Moet nog monteren maar ziet er naar wens uit.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Snel geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik heb de bestelling vlot en goed ontvangen

Na de keuze op de site gemaakt te hebben, is de afhandeling goed verlopen en was het artikel snel binnen gekomen

Levering volgens verwachting

Goede prijs kwaliteit verhouding en goed op de hoogte gehouden van de levertijd en de vertraging.

Goede kwaliteit en levering

Wat ik heb besteld is van goede kwaliteit en goede levering dus niks te klagen

Goed!

Ik heb een stabilisatiestang voor een douchewand besteld. Het is een mooie stabilisatiestang. De levering was vertraagd bij de vervoerder. Na contact met Badkamerplanet hebben zij contact opgenomen met de vervoerder.

Beste Ellen van Schagen, Bedankt voor uw review. Uw bestelling is maandag 5-2-2024 verstuurd. Door vertraging bij het sorteercentrum, had het 1-2 werkdagen vertraging en is het vandaag 8-2-2024 geleverd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Geweldig bedrijf

Wij hadden een hele mooie douchecabine besteld, helaas was er door het monteren door ons zelf 1 glas gesneuveld. Gebeld met het bedrijf en ze denken met je mee naar een oplossing. We zijn er samen goed uitgekomen! In 1 woord is het echt een geweldig bedrijf. Onze volgende aankopen zullen we dan ook zeker hier weer doen!

Snel en compleet

Meerdere producten besteld. Snel en schadevrij. geleverd. Top!

Precies zoals verwacht.

Keuze op de site gemaakt en besteld. Precies zoals op de site vermeld staat. Bezorging top.

Ruimte voor verbetering

Fonteinset besteld, komt het wasbakje niet overeen met de foto. Wel jammer als je wat anders in gedachten had. Verder prima levering en prijs.

Prima levertijden

Duidelijke website. Goede kwaliteit van de producten Snelle levering.

Perfect!

Alle onderdelen voor de badkamer werden tegelijkertijd en keurig op tijd geleverd, de bezorging was van a tot z te volgen. Alles was heel zorgvuldig verpakt. Aardige, attente bezorgers. Kortom: TOP!

Mooie regendouche

Mooie regendouche en geleverd zoals afgespromken

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.