Gewoon goed en snelle levering

Prima artikelen. Snel ontvangen.

Prima verpakt. Snelle levering, nadat ik uit ruim assortiment een keus heb gemaakt. Grote diversiteit. Tot een volgende keer.

Dikke prima

Alles volgens afspraak Nette prijs Keurig verpakt Snel bezorgd.

Besteld, snel bezorgd. Prima!

Snel geleverd uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden

Volgens afspraak geleverd

Top, badkamerkast is tot de eerste drempel op de afgesproken dag geleverd. Top, chauffeur belde vantevoren zodat ik wist wanneer ik er moest zijn.

Duidelijk website, snelle levering.

Snel geleverd, ziet er goed uit. Had meer besteld maar kon niet tegelijkertijd geleverd worden. Dit wordt nageleverd.

Goede sevice en snelle verzending

Snel en netjes geleverd

Süper

vlotte levering. concurrerende prijzen.

vlotte levering. concurrerende prijzen.

Goed materiaal en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en heel snel thuis bezorgd

Goed geïnformeerd, snel geleverd

Leverancier doet wat hij belooft.

Prima communicatie en stipte levering

De geleverde materialen zijn van goede kwaliteit voor een prima prijs. Levering tot achter de voordeur door vriendelijke mensen

Uitstekend luisterende contact persoon

Voor de aankoop eerst informatie gevraagd via telefoon over glas en kleur stangen en U profiel Na het bestellen van mijn aankoop werd ik terug gebeld gebeld door eerdere contact persoon met de mededeling dat ik andere kleur bevestiging stangen had besteld dan we eerder hadden besproken Dus er was prima geluisterd naar mijn wensen de bestelling werd daarna zonder moeite aangepast

Voldoet aan mijn verwachtingen

Inbouw Toilet Reserve Rolhouder RVS is prima van kwaliteit en voldoet aan mijn verwachtingen.

Super snel bezorgd!!

Na telefonisch contact, om te vragen of het artikel op voorraad was, direct besteld en de volgende dag al binnen!!

Mooi product!

Snel geleverd top!

Goede leverancier

Levering ging vlot. Product in perfecte staat. Datum van levering was wel niet geinformeerd

gisteren besteld en de volgende dag was het binnen

gisteren besteld en de volgende dag was het binnen. erg tevreden met mijn aankoop

Niet de goedkoopste maar snelle levering

Niet de goedkoopste maar snelle levering

Mooie producten

Mooie douche stang voor aan het bad. Alles netjes los en goed verpakt. Wel jammer dat er nog 7 euro voor het bezorgen bij komt als je iets van 80 euro besteld.

Past perfect

Aan het verbouwen maar toch komen halen

Wij bedachten een dag van te voren dat we een spiegel nodig hadden, afhaal was aanvankelijk niet mogelijk omdat het magazijn verbouwd wordt. Gebeld, vrij vroeg in de ochtend, maar geen gehoor. We werden teruggebeld en konden afhalen bij de leverancier in de buurt. Goede prijs, goede service!

Supersnelle levering

Ik had eerst vragen over het product dat ik wilde bestellen. Wat een goede service de medewerker is naar het magazijn gegaan en heeft het product bekeken zodat hij mijn vragen juist kon beantwoorden. Ik ben zeer tevreden over het product zelf en over de snelle levering. Het product was goed ingepakt voor transport. Bedankt ik geniet elke dag van mijn nieuwe natuurstenen wasbak.

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.