Snelle en correcte levering van de bestelde producten

Gesneuvelde douchwand indirekte oorzaak vervoerder royale vergoeding door Badkamerplanet gegeven

1e douchwand op 2 nov. bij Badkamerplanet besteld. Bij het bezorgen door een transporteur met 1 persoon in een bestelauto onvolledig uitgerust met hulpmiddelen werd bij mij aangebeld en gevraagd om mee te tillen de wand van om en nabij 40 kilo naar de hoofdingang te brengen. Dit was voor mij veel te zwaar, een man van 68 jaar oud. De douchewand viel door mij van 20 cm hoogte op de grond. Al het glas dus kapot. De vervangende douchwand vandaag door Badkamerplanet zelf geregeld en afgeleverd door een 2-tal medewerkers. Dit is door het bedrijf op een prima wijze opgelost. De communicatie naar de klant toe was vriendelijk en oplossingsgericht om het ontstane probleem te verhelpen.

Pot was lek, maar is netjes omgeruild, super service.

Netjes verpakt

Probleemloze levering

Probleemloze levering.

Snelle levering volgens afspraak

Snelle levering volgens afspraak

Snelle levering van een mooie toilet fontein

Voorafgaand goede communicatie, levering is uitstekend gegaan.

Materiaal moet nog worden aangesloten dus daar kan ik nog weinig over zeggen.

Goed service

Snelle aflevering

Snelle levering & topservice

Zeer tevreden over de snelle levering. Volgende aankopen ga ik ongetwijfeld weer hier doen. Bedankt team Badkamerplanet

goede service

goede ervaring en advies van dit bedrijf ook correcte aflevering!!

Snelle levering, mooi product!!

Mooie wasbak gekocht, voldeed precies aan de omschrijving en voor een mooie prijs!!

Prima service, en levering compleet en op tijd

Prima service, en levering compleet en op tijd.

Snel met reageren en leveren.

Snel met reageren en leveren ging ook snel. Over de kwaliteit van het geleverde kan ik nog niet oordelen. Bij aanbevelen heb ik nee gekozen omdat ik dat nog niet kan volledig kan zeggen. En ik had alleen keus tussen ja of nee. Maar het is duidelijk dat ze net online zijn begonnen met verkoop en ik wens ze veel geluk. En bedankt tot zo ver.

Klanten service werkt actief mee met zoeken naar een oplossing en product is van goede kwaliteit.

Was op zoek naar een douchedeur met best wel wat lastige eisen. De klantenservice heeft hier goed de tijd voor genomen en actief mee gezocht naar een passende oplossing. Zeer tevreden! Verwerking van het product was ook zeer goed te doen.

Goed gedaan!!

Goede service! Goed spul! Goede prijs!

Top goede en snelle levering

snelle levering en goede communicatie

Een bestelling geplaatst en snel ontvangen. Ze maken bij leveringen van grote pakketten een leverafspraak met je, eerst keer helaas niet kunnen opnemen maar terug gebeld en alsnog een leverafspraak kunnen maken. Er wordt gedaan wat er gezegd wordt.

Vorige week een bestelling geplaatst op Badkamerplanet.nl. Vanwege lekkage thuis moest ik alles snel hebben. Ik werd gebeld voor een leverafspraak en had alles binnen 2 dagen alles in huis! Zeer tevreden met BAdkamerplanet.

Goed spul voor weinig geld!!

Vorige week hebben wij bij badkamerplanet onze spullen voor de badkamer besteld. Spullen worden al 1 dag later geleverd. We hebben inmiddels spullen op advies uitgepakt en gecontroleerd. Spullen zijn net verpakt en alles is ook netjes uit doos gekomen. Kwaliteit is top!! Zoals verwacht:) Bedankt badkamerplanet!!Voor de mooie spullen voor weinig geld en goede advies!!

Duidelijke site. De producten worden snel geleverd zoals afgesproken. Goede service en goedkoop. Al onze badkamer benodigdheden gehaald bij deze winkel. Ik zou iedereen dit aanbevelen!

prima levering

prima levering, netjes verpakt!

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.