Super service, snelle levering

Na mijn bestelling heb ik deze zeer snel bezorgd gekregen. Omwille van het zware pakket hebben ze deze zelfs tot in de inkomhal geleverd. Van deze dienst maak ik zeker nog gebruik. Kwalitatief top produkten.

Zeer tevreden over deze klantvriendelijke mensen die echt meedenken!!

Topservice, klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Als ik weer iets nodig heb, begint mijn zoektocht hier!

Snelle nette levering

Zeer snel geleverd en alles goed en netjes verpakt

Perfect!

Heb hier een douchdeur gezien en wilde wat informatie, ben netjes geholpen via de telefoon en whatsapp. Deur gekocht en werd 3 dagen later netjes geleverd. Is en mooi product voor deze prijs, wij zijn er blij me.

Past perfect

Wel duur

Duidelijke en snelle service

Tijdens mijn bestelling eerst nog telefonisch wat vragen gesteld. Vriendelijk beantwoord. Daarna snel geleverd.

Perfecte service

Netjes geleverd en nadat er tijdens de installatie op tweede paasdag iets niet goed ging , zelfs op die dag terug gebeld en geholpen. Perfecte service , er was een rubbertje niet goed en deze wordt netjes deze week nagestuurd . Heel blij met het geleverde product. Top service .

nvt

Geleverd zoals besteld

voldoet aan verwacht ing

0nze bestelling had een lange levertijd. Heb een alternatief aangeboden gekregen met een levertijd van 2 dagen welke beter past bij ons toilet! Blij mee!

Ik ben herl tevreden . De aankoop en de uitstekend service.

Prima geregelf

uitstekende service en zeer goede kwaliteit

zeer positief over heel de lijn

Snel en juist

Ik heb een bestelling geplaatst via internet en deze is geleverd door hun eigen bezorgservice. Netjes van tevoren gebeld door de transporteur waar hij deze mocht neerzetten. Goede service dus en snelle levering.

Beste, Bedankt voor uw review. Zoals telefonisch besproken, stellen wij een onderzoek in om na te gaan waar het is geleverd. Ondertussen hebben wij u kosteloos een nieuw product gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Keurig netjes geleverd.

Ik heb in december een badkamer radiator besteld. Deze was niet voorradig en stond in backorder. In deze periode ben ik keurig netjes op de hoogte gebracht door badkamerplanet, hoe de status was van de levertijd. Deze is vorige week afgeleverd. Ik had nog wt vragen aan de chaufeur. Ik deze pas in juli installeren en vertelde me dat ik contact kon opnemen met Badkamerplanet. Ook wer ik daar vriendelijk te woord gestaan door een mijheer die mij vertelde dat ik wel even het apparaat moest controlleren. Dat heb ik afgelopen weekend gedaan en zag er goed uit. Kortom: goede communcatie van badkamerplanet. Alvast vriendelijk bedankt.

Goede levering net product. Prijs ook netjes

Duidelijk overzichtelijke website. Makkelijke bestelprocedure en prijs kwaliteit verhouding Zeer goed

Prima communicatie en levering

Ik kom hier sowieso weer terug

Goede en snelle service

Goede en snelle service met prima kwaliteit

Snelle levering. Product zoals omschrijving. Duidelijk opbouwinstructie aanwezig

Ik heb een prima ervaring gehad met deze leverancier.

Het product wat ik besteld heb is op tijd geleverd en prima van kwaliteit.

Goed te bereiken, snel in oplossingen als er iets niet goed is

Een goede klantenservice die snel en oplossingsgericht meedenkt! Erg fijn

Gewoon goed

Betrouwbaar en mits vragen , altijd antwoord

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.