Top kwaliteit van product en service

Prettig

Super mooie wastafeltje, ben heel blij mee

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Volgens bevestiging geleverd

Goed product op tijd geleverd.

Redelijk snel geleverd

Mooie kwaliteit de regendoche montage ging Oke.

Douchecabine

Mooie glazen cabine hier besteld. Beschrijving niet zo duidelijk. Maten kloppen niet zodat we de boel een maal moesten verstellen en dus 3 keer gat in tegels hebben. De beschrijving moet echt beter. Verder snel geleverd en een mooie douchecabine nu.

Mooi product goede prijs. Een vd 2 scharnieren is niet ingefrased waardoor de schroeven wat uitsteken. Logistiek kan beter. Geen beloftes tussen bepaalde secure tijden maken. Schept verwachtingen en onhandig. Chauffeur kwam 2 uur later dan gepland.

PrimA

Keurig op de hoogte gehouden qua levertijd

Goede website makkelijk om te bestellen

Wij hebben dit besteld bij badkamerplanet .Goede website en makkelijk heen weer tussen verschillende pagina's. Snel geleverd. Jacob

Hardstenen douchebak besteld. Prachtig. Alleen verschrikkelijk zwaar. Maar dat had ik kunnen weten.

Hele mooie spiegel en snel geleverd

Spiegel besteld gisteren is deze geleverd En vandaag hebben we de spiegel opgehangen verwarming erachter geplakt en een make-up spiegel erin met rondom led verlichting erin We zijn er super blij mee .

Adequate klantenservice, goede prijzen

Informatie van de klantenservice is Adequate en duidelijk, verwarming voor Een spiegel besteld was 2 dagen later in huis.

Douchecabine keurig verpakt en op tijd geleverd.

Voordat de cabine werd thuis afgeleverd werden wij gebeld of we thuis waren en dat de chauffeur onderweg was naar ons. Cabine werd keurig binnen gezet. Cabine is van goede zware kwaliteit. Op termijn zal deze geplaatst worden omdat we ons huis aan het renoveren zijn en er meerdere onderdelen van het huis vernieuwt zullen worden. Badkamerplanet heeft in mijn ogen voldaan aan onze wens ! Een compliment is hier op z""n plaats.

Geweldig service

Snel gestuurd.top

Op basis van één product een review schrijven zal niet helemaal een beeld schetsen, maar ik zal het proberen. We hebben voor de nieuwe badkamer de inbouw closetrolhouder gekocht omdat we dachten dat zoiets handig zou zijn en mooi zou staan. Het ding was snel nodig omdat de stukadoor de volgende dag aan de slag zou gaan dus gebeld en er was volop begrip; ik kon de houder rechtsreeks ophalen in hun magazijn/fabrikant. Top geregeld! Nu de houder is gemonteerd valt het gebruik best tegen. Het is lastig om een nieuwe rol te plaatsen in de krappe ruimte en bij afrollen dondert het geheel nog weleens uit de houder. De as waarop de wc-rol zit, heeft een veer die niet strak genoeg om de as (met wc-rol) op z'n plaats te houden. Mettertijd ontwikkel je een handigheid om een nieuwe rol te plaatsen en rol je het wc papier met enig beleid af, maar ik denk niet dat we een 2e keer dit product zullen aanschaffen. Wat overigens niet betekent dat we geen aanschaf meer zullen doen bij Badkamerplanet in het algemeen! Resumé: onvoldoende voor het product in kwestie, maar zeker voldoende voor Badkamerplanet zelf.

Beste Reynoud, Bedankt voor uw oprechte review. Het desbetreffende product dat u besteld, gemonteerd, gebruikt en beoordeelt heeft, is ontworpen voor gebruikers in het algemeen. De één zal het beoordelen als tegenvallen, anderen ervaren het product als handig en praktisch. Iedereen geeft hier een eigen interpretatie aan. We zien er graag naar uit dat u nog eens bij ons gaat bestellen. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Zeer klantvriendelijk

Tijdens het bestelproces werd er adequaat gereageerd op een wijzigingsverzoek.

Snelle levering en goed product

Een zwarte douchekraan met stortdouche besteld. Snel geleverd, makkelijk te monteren en uitstekende kwaliteit

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Netjes en stevig verpakt.

Komen alle afspraken na.

Na veel zoeken op internet ben ik hier uitgekomen voor een zeer uitgebreide badkamerspiegel, en €200,- goedkoper dan bij de andere shops. En binnen een dag in huis, dus kan niet anders zeggen dan dat ze goed bezig zijn!

Voldoet volledig aan mijn verwachting.

Levering zoals aangegeven en verwacht. Snelle levering netjes verpakt.

Correct

Eerste was zeer positief

Goede service en voor een mooie prijs

Goed overzichtelijke site met mooie spullen voor een goede prijs

Sneller dan verwacht

Super snelle Service

Snel, en kwalitatief product

Het product voldoet aan mijn verwachting en werd snel geleverd.

Geweldige snelle service!

Snelle levering top service!

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.