Goede service en duidelijke communicatie

Ondanks een foute levering werd dit snel hersteld. Goede service en duidelijke communicatie

Dankjewel voor de snelle levering

Het fonteintje was erg goed verpakt zodat het goed vervoerd kon worden erg goed gedaan

We zijn uistekend geholpen

Goed de kwaliteit

Prima artikel en aflevering

Goede en snelle service

Hele goede service

Vanwege slechte bezorgservice helaas pakket niet ontvangen en was direct retour dit gemeld direct reactie ontvangen dat ze er mee aan de slag gingen en dit hebben ze ook gedaan andere vervoerder geregeld en alsnog zo snel mogelijk de bestelde artikelen afgeleverd.

Makkelijke site en snelle levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Bezorging tot de eerste deur is lastig als je 4 hoog in een flat met lift woont . Bezorger hielp wel mee met in de lift zetten van het pakket.

volgens afspraken

top

Prima product en Prima levering.

Snelle reactie en service

Uitstekend service

alles is gegaan volgens verwachting.

Wij hebben vrijdags middag een douchewand besteld. En zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. dinsdags was hij er en hebben hem woensdag gemonteerd. Ziet er puik uit perfect!

Excellent

Nous avons comparé sur plusieurs site et magasin. Nous trouvons que c'est le meilleur qualité prix . Livraison rapide en Belgique, facile a poser .

Super tevreden met de geleverde producten en de snelle levering.

Onze douchedeur en douchewand zijn van heel mooie kwaliteit. De kleur gun metal is tegenwoordig erg in trek en bij veel zaken slecht leverbaar. Bij bovengenoemde producten werden ook alle strips geleverd om het geheel netjes af te werken wat het geheel een luxe afwerking geeft. Bij Badkamerplanet werd alles binnen 2 dagen geleverd door 2 heel vriendelijke, behulpzame mannen.

Aanrader!!

Wij hebben de doucheset bij Badkamerplanet gekocht. Snelle levering en zeer goed verpakt.

Snelle levering en topservice!

Wij hadden een strip verkeerd op de deur gemonteerd. Vlot mailcontact en er werd een nieuwe strip opgestuurd, super!

Fantastische service.

Toen ik een streep in de spiegel ontdekte , heb ik foto’s gestuurd. Ze beloofden meteen een nieuwe spiegel op te sturen. Dat noem ik nog eens service.

Komen alle beloften 100% na.

Had een mango aan één van mijn bestelde spiegels, werd binnen 2 dagen netjes opgelost.

Snel geleverd! Ziet er mooi uit!

Goede prijs kwaliteit

Besteld, snel ontvangen en voldoet exact aan de beschrijving.

Makkelijk bestellen, snelle levering en goed verpakt

Netjes en correct volgens afspraak.

Gewoon. Zoals het hoort, goed.

volgens afspraak

keurig op afgesproken tijd geleverd.

De Smalle Zijde 72

3903LR Veenendaal

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.