Ik had tijdens black friday een bestelling gedaan en deze werd snel verzonden. Helaas heeft DHL het pakket nooit bezorgd. Uiteindelijk met badkamerplanet contact gehad en zij wilde mij een ander opsturen. Fijn dat het zo opgelost kon worden, nu hartstikke blij met mijn bestelling

perfect

prima bezorger , vriendelijk en behulpzaam. Top.

Uitstekende levering

Erg goede service wat betreft de levering. Er is duidelijke communicatie wat door de whatsapp ook erg makkelijk is.

Twee ontzettend mooie inbouw reserve toiletrolhouders besteld. Snel geleverd! Uiteindelijk kon deze toiletrolhouder alleen in ons toilet geplaatst worden en niet in onze badkamer. Door omstandigheden was ik te laat met retourneren maar door de top service van Badkamerplanet mag ik deze alsnog retour sturen. Ik zal hier in de toekomst zeker nogmaals bestellen!

Top service, zowel online medewerkers als de bezorgers!

Supersnel na de bestelling een telefonisch bericht, wanneer er bezorgd word. De bezorgers gaven keurig het beloofde belletje en echt binnen het half uur ook bestelling keurig in huis afgeleverd! Bestel hier graag weer in de toekomst. Dank aan jullie allen!!

duidelijke productinformatie op de website

snelle levering / uitstekend artikel

Goede website en snelle levering

Makkelijk besteld en snel geleverd. De spiegel was goed ingepakt met duidelijke instructies. Aanrader!

Goede kwaliteit snel geleverd

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd

Gewoon goed en snelle levering

Prima artikelen. Snel ontvangen.

Prima verpakt. Snelle levering, nadat ik uit ruim assortiment een keus heb gemaakt. Grote diversiteit. Tot een volgende keer.

Dikke prima

Alles volgens afspraak Nette prijs Keurig verpakt Snel bezorgd.

Besteld, snel bezorgd. Prima!

Snel geleverd uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden

Volgens afspraak geleverd

Top, badkamerkast is tot de eerste drempel op de afgesproken dag geleverd. Top, chauffeur belde vantevoren zodat ik wist wanneer ik er moest zijn.

Duidelijk website, snelle levering.

Snel geleverd, ziet er goed uit. Had meer besteld maar kon niet tegelijkertijd geleverd worden. Dit wordt nageleverd.

Goede sevice en snelle verzending

Snel en netjes geleverd

Süper

vlotte levering. concurrerende prijzen.

vlotte levering. concurrerende prijzen.

Goed materiaal en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en heel snel thuis bezorgd

Goed geïnformeerd, snel geleverd

Leverancier doet wat hij belooft.

Prima communicatie en stipte levering

De geleverde materialen zijn van goede kwaliteit voor een prima prijs. Levering tot achter de voordeur door vriendelijke mensen

Uitstekend luisterende contact persoon

Voor de aankoop eerst informatie gevraagd via telefoon over glas en kleur stangen en U profiel Na het bestellen van mijn aankoop werd ik terug gebeld gebeld door eerdere contact persoon met de mededeling dat ik andere kleur bevestiging stangen had besteld dan we eerder hadden besproken Dus er was prima geluisterd naar mijn wensen de bestelling werd daarna zonder moeite aangepast

Voldoet aan mijn verwachtingen

Inbouw Toilet Reserve Rolhouder RVS is prima van kwaliteit en voldoet aan mijn verwachtingen.

Super snel bezorgd!!

Na telefonisch contact, om te vragen of het artikel op voorraad was, direct besteld en de volgende dag al binnen!!

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.