Prima levertijden

Duidelijke website. Goede kwaliteit van de producten Snelle levering.

Perfect!

Alle onderdelen voor de badkamer werden tegelijkertijd en keurig op tijd geleverd, de bezorging was van a tot z te volgen. Alles was heel zorgvuldig verpakt. Aardige, attente bezorgers. Kortom: TOP!

Mooie regendouche

Mooie regendouche en geleverd zoals afgespromken

Heel mooi

Glazen deur is netjes afgeleverd en verpakt. Hij hangt prachtig in onze badkamer!

Snelle levering, zat goed verpakt, mooi product

Mijn beoordeling is goed omdat ze snel reageren op evt. vragen. Levering correct en snel volgens afspraak en zeer goed verpakt.

Fijne ondersteuning, duidelijke afspraken en snelle levering.

Bij het telefonisch contact heb ik goede ondersteuning gehad waardoor ik wist wat ik wilde bestellen. Bestelproces op de site was makkelijk te doen en de levering werd binnen de gewenste tijd geleverd.

Bestellen betalen en leveren. Top!

Geleverd zoals beloofd, top

Mooi product en netjes bezorgd , goed verpakt. Prachtig bad , ben er blij mee. Twee keer elders besteld, niet kunnen leveren, stond wel op de website dat t leverbaar was. Nu dus wel fijn geleverd. Was wel duurder dan op andere sites. Maar wat heb je aan n goedkoper zelfde bad wat niet geleverd kan worden?

Niet alleen qua levering maar ook wat betreft vragen en problemen achteraf

Prima bedrijf

Bestelling werd snel verzonden / geleverd. Uitstekend verpakt.

Snel en goede kwaliteit

Erg mooie wastafel

Erg mooie hardstenen wastafel besteld. Deze werd keurig netjes door twee mannen bezorgd en in de kamer neergezet. Bezorgers waren vriendelijk en de wastafel was goed verpakt.

top

top

Mooi afgewerkt en snel geleverd

Snel, simpel en juiste prijs.

Ruim aanbod, overzichtelijk, bestelproces is top en levering snel.

Ziet er goed uit, goed ingepakt

Snel ontvangen, redelijke kwaliteit

Prima zwart stenen wasbakje, kraan en sifon etc. De afwerking aan de binnenzijde was niet perfect. Wat ik verdacht vond was dat er geen showroom was en je niet kon bellen. Dus contact gezocht vooraf gehad over wat ik nodig had. Alles in orde. Goede webshop.

Beste Menno Logmans, Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad op dit moment geen showroom, echter zijn wij zowel via email als telefonisch eenvoudig te bereiken. Op onze website staan de gegevens bij contactgegevens. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Erg tevreden

Erg makkelijk om de juiste badmeubel te vinden. Ruime keuze. Erg snel geleverd. Wordt gemonteerd geleverd. Heb het nog niet geplaatst dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Bestellingen waren op tijd en zagen er goed uit

Op tijd bezorgd en. A controle zagen de produkten er ook goed uit. Degelijk. Reden om terug te komen.

Mooie stevige douchecabine besteld. Snel geleverd. Ziet er heel mooi uit.

Goed contact, snelle levering, prima product.

Zeer tevreden. Bedankt.

Klantenservice met kennis

Mijn pakket was even kwijt bij postNL heel vervelend, maar daar kan badkamerplanet niets aan doen. Toch maar even bellen. De klantenservice pakte dit snel op en kwam met een reactie per mail zoals beloofd.

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.