Goed contact, snelle levering, prima product.

Zeer tevreden. Bedankt.

Klantenservice met kennis

Mijn pakket was even kwijt bij postNL heel vervelend, maar daar kan badkamerplanet niets aan doen. Toch maar even bellen. De klantenservice pakte dit snel op en kwam met een reactie per mail zoals beloofd.

Super service!

Via mail snel bereikbaar en service is top!

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Zeer tevreden van websitebestelling tot aan de levering

Redelijk

Jammer levering niet verder dan net binnen.

Supper snelle levering.. prachtige douche wand.. mooie kwaliteit

De levering was snel en netjes afgeleverd.

Goed en snel afgehandeld.

Alles prima gegaan van bestelling tot levering

Heb product nog niet ontvangen terwijl er staat volgende dag leveren

Dat het niet lukt om de levering waar te maken ligt aan vervoerder

Beste Laurens Van der Zwaan, Bedankt voor uw review. Uw bestelling is donderdag 30-11-2023 meegegeven aan de vervoerder. Wegens de drukte rondom deze periode kan het zijn dat het wat langer duurt dan normaal en wat u gewend bent. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Snelle service!

Het bad is erg snel geleverd door vriendelijke bezorgers van Badkamerplanet zelf. Duidelijke communicatie via de mail en er wordt ook nog eens een half uur voor levering gebeld. Niet te missen dus! Bad ziet er goed uit, helaas kunnen we hem nog niet testen gezien de woning nog niet af is en het nog even duurt voordat het bad geplaatst is. Blij met het supermooie moderne bad!!

Service is prima

Netjes op tijd geleverd, Nog niet uitgepakt

Slechte ervaring met bezorger

Chauffeur had weinig zin om een vrouw alleen te helpen om het bestelde wat verder te brengen(ik woon in een appartement op de begane grond).hij hoefde het alleenn maar in de berging te zetten.ook vlakbij de ingang.de pallet kon niet binnen. Het was te groit voor de deuropening.het zou fijn geweest.als hij het even losgesneden had.zodat de elementen naar binnen gebracht konden worden.

Beste Renza Van Herwijnen-bouman, Bedankt voor uw review. Uw bestelling bestond uit een meubelset met hoge kast op een pallet en een losse douchewand. U heeft ruim van te voren een e-mail gekregen van ons dat wij op een bepaalde dag en tijdsperiode de bestelling komen leveren tot aan de eerste drempel. Indien u de extra service wilde dat wij het in de berging willen zetten zodat wij het los van te voren kunnen inladen in de bezorgauto ipv op een pallet, hadden we graag een bericht gekregen met de vraag of dit mogelijk was. Dit heeft u nagelaten helaas. We wensen u veel plezier met uw aankoop en excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

betrouwbare firma, snelle en correcte levering.

De materialen zijn op de afgesproken dag geleverd, prima prijs en kwaliteit verhouding.

Mooi en snel geleverd

Een fonteinaet bestelt voor in onze toilet. Deze was snel geleverd. En super mooie kwaliteit. Top

Bezorgen ging niet soepel via DHl

Pakket helaas nog niet ontvangen. Kan dus nog niet zeggen of ik er blij mee ben. 2 dagen op rij nu bij een gesloten punt gestaan terwijl ik het thuis wilde laten bezorgen. Het is ook niet thuis aan geboden door dhl.

Beste Romy, Bedankt voor uw review. We zien in de track & trace dat het pakket is afgeleverd bij een DHL service punt. Op uw track & trace staan de openingstijden wanneer u het kan ophalen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Prima geholpen bij niet standaard verzoek

Recent was de bevestiging van onze douchedeur afgebroken. Eerste idee was natuurlijk 'dat wordt een nieuwe douchedeur'. Op de gok toch maar eens Badkamerplanet benaderd en zie daar, samen met de leverancier kon snel (veel sneller dan in eerste instantie verwacht werd) het kapotte onderdeel geleverd worden. Beetje sleutelen aan onze kant en in plaats van een paar honderd euro voor een nieuwe deur hebben we nu voor een paar tientjes het probleem op kunnen lossen. Verder fijn persoonlijk contact over wat onduidelijkheden met betrekking tot het onderdeel gehad,

niets op aan te merken

Levering volgens plan, ook buiten kantooruren direct contact via de mail over de levering! Netjes van de voren gebeld dat de Levering eraan komt!

Super mooi product van goede kwaliteit voor een mooie prijs

De fonteinset was allereerst heel goed ingepakt. Ook de fonteinset was perfect per deel ingepakt. De fonteinset wordt binnenkort geplaatst. Hoge kwaliteit en lage prijs... wat wil je nog meer?!

Vlotte en snelle levering - goede communicatie - de fragiele zending was heel zorgvuldig en veilig verpakt - top !

Artikel besteld en de volgende dag werd het al heel zorgvuldig geleverd in overleg met de chauffeur.

Goede ervaring

Snelle en goede levering wordt ook nog half uur van te voren gebeld dat bezorger onderweg is

Snelle en corecte levering

Alles zoals afgesproken geleverd.

Helemaal tevreden!

Helemaal tevreden met de douche deur én de service. Bedankt!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mooie wastafel voor een prima prijs. Snelle levering en achteraf betalen was ook fijn.

De Smalle Zijde 72 3903LR Veenendaal

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.