Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mooie wastafel voor een prima prijs. Snelle levering en achteraf betalen was ook fijn.

Zeer snel geleverd. Duidelijke communicatie via telefoon en levering. Prijs / Kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik raad mensen aan hier te bestellen voor je douche deur. Nergens anders goedkoper

Een uitermate perfect bedrijf!

Onze aankoop werd op tijd en keurig netjes verpakt met alle onderdelen.

Prima.

Snelle levering. Tijdpad levering erg ruim.

Duidelijke website, ruime keuze, mooie producten

Duidelijke website, ruime keuze, mooie producten. Misschien niet de goedkoopste website, maar wel kwalitatieve producten. Snelle levering. Goed en stevig verpakt. Dus Top.

Nvt

Snelle levering! Goede prijs!

Blij met de super snelle levering

Goed product, en uitstekende prijs/ kwaliteit

Prima bedrijf

Na eerst netjes advies te hebben gekregen op onze vragen hebben we een douchewand besteld. Deze is keurig op tijd en volgens afspraak geleverd. Mooie kwaliteit, kortom erg tevreden over badkamerplanet.

Volledig wegklapbare douchedeur

Mooie volledig wegklapbare douchedeur gekocht van veiligheidsglas met nano-coating. Snelle levering, goede communicatie en een degelijk product. Summier aanwezig in de badkamer maar erg efficiënt

Zeer tevreden!

Inbouw reserve toiletrolhouder gekocht. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede producten en zeer goede service .

Na het omruilen van een product, goed contact en alles netjes afgehandeld.

Goede service en mooie producten

Goede service!

11 uur iets besteld en om 19.00 uur diezelfde dag in huis. Super snelle levering ...TOP

Fantastisch geleverd !

Wij hebben allereerst uit het grote assortiment het product gevonden waar we naar op zoek waren. In ons geval een halfronde stenen douchebak. Vervolgens contact gezocht en prima advies gekregen hoe deze douchebak het beste geplaatst en onderhouden kan worden. Er werd een leverdatum van twee dagen afgesproken en ook dat werd prima nagekomen. Kortom; hoort-zegt-het-voort, voor uitstekende service dien je bij Badkamerplanet te zijn.

Vlotte en geweldig service

Goed , snel , duidelijk

Goed , snel , duidelijk

Een voorbeeldfunctie voor andere winkels!

- makkelijk te bestellen - goede prijs - zeer snelle service - goede communicatie (ook met transport) - mooi product

Super geweldige zaak

Super geweldige zaak Snelle levering en een top kwaliteit product voor een mooie prijs Zeer vriendelijk personeel en zeer duidelijke uitleg

Goede service en goede kwaliteit producten

Prima! Telefonisch contact gehad omdat het product wat we wilden niet via website te bestellen was. Goed geholpen, alles op tijd geleverd en goede kwaliteit!

Informatie op de site is niet correct en bestelling komt met schade

Bestellen en betalen gaat makkelijk. Levering komt mooi op tijd. De problemen kwamen bij ons ons pas na de levering. De douchekabine was beschadigd maar de verpakking was heel, mail verkeer was vervelend kwam erop neer dat het ons probleem was omdat het nooit in de fabriek gebeurd kon wezen. Daarna bij het plaatsen bleek er een verkeerde deur in te zitten en de technische gegevens niet goed op de site te staan, wederom weer ons probleem. De douche cabine is prima alleen niet wat we dbesteld hadden. De stortdouche is prima heel blij mee.

Beste Nicole Imming, Bedankt voor uw review. (Nicole Imming is de persoon die met ons contact opnam en niet Marco Elzerman). De douchecabine is volledig na controle bij ons magazijn bij u geleverd op donderdag 3-8-2023, in de gang tegen de trappenkast aan, door onze eigen bezorger. Ook is er een foto gemaakt van de douchecabine bij u in de gang waarop het niet rechtop stond maar tegen de trappenkast aan, daar is de douchecabine volledig intact zonder beschadigingen geleverd. U stuurt op maandag 7-8-2023 een foto door van een volledig uitgepakte deur van de douchecabine waarop een beschadiging te zien is aan de onderkant en niet meer op de plek stond van waar het geleverd is. Douchecabine wordt verpakt in tempex. Daarnaast gaf u aan dat u in de veronderstelling was dat het een swingdeur is met een deur van de douchecabine die zowel naar binnen als buiten draait, terwijl op onze site bij productomschrijving duidelijk staat vermeld dat het een buiten draaiende deur is. We hebben 2 opties gegeven om mee te denken in uw situatie, 1) om de douchecabine volledig om te ruilen door ons of 2) een vergoeding om deze vervelende situatie iets te verlichten. U heeft gekozen voor optie 2. We wensen u in ieder geval veel plezier met uw aankoop en betreuren hoe het is gelopen. Met vriendelijke groet, Team Badkamerplanet

Top product!

Past goed.

Duidelijke webside,veilige levering,

Artikel was goed ingepakt tegen beschadiging. Gemakkelijke montage met handleiding.

Snelle afhandeling Alleen jammer dat op de advertentie bij marktplaats een adres genoteerd staat, ga je daarnaartoe maar is niemand aanwezig

De Smalle Zijde 72

3903LR Veenendaal

Over Badkamerplanet

Badkamerplanet staat voor betaalbare luxe. Kwaliteit, prijs en service staan hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij streven ernaar om kwalitatieve producten te leveren tegen betaalbare prijzen.