geen prettige cursus

ik vond de cursus zeer onprettig. je krijgt geen uitleg materiaal mee om later nog een keer in te verdiepen. als er later iets niet duidelijk is heb je gewoon pech of je kan met de help desk bellen waar veelste veel tijd in ga zitten. het systeem waarmee gewerkt wordt loopt iedere keer vast en was zeer traag. de manier van uitleg van de docent vond ik tekort doen. er zijn meerde manieren om iets op te vatten of uit te voeren maar hier was geen plaats voor.

• Welke training heb je gevolgd? autocad basis

Een gemakkelijk te volgen basis curses

De cursus was gemakkelijk te doorlopen. met enige ervaring in revit vond ik het een duidelijke uitleg.

• Welke training heb je gevolgd? Basis Revit architectuur

Veel kennis opgedaan in een korte tijd

Veel kennis opgedaan in een korte tijd. Vooraf had ik nog nooit met dynamo gewerkt. Nu kan ik zeggen dat ik begrijp hoe het programma werkt en weet hoe ik scripts moet schrijven. Alleen het zoeken van de juiste commando's is soms nog lastig. Maar al met al dik tevreden!

• Welke training heb je gevolgd? Versneld modelleren met dynamo

Goede training

Duidelijke uitleg, en in mijn geval, afgestemd op de individuele wensen!

• Welke training heb je gevolgd? Revit basis

Revit is me een heel stuk duidelijker geworden

• Welke training heb je gevolgd? Revit MEP

leuke leerzame cursus

leuke leerzame cursus

• Welke training heb je gevolgd? Revit basis

Informatief maar wat langzaam

Het was een leerzame training waarbij een goede eerste start gemaakt is met het programma. Wel kan er meer ingespeeld worden op de vraag en het kennisniveau van de aanwezige deelnemers. De training had korter dan wel gevulder kunnen zijn met de kennis die aanwezig was bij de deelnemers.

• Welke training heb je gevolgd? Navisworks basis

Prima cursus

Prima cursus gericht op de bouw. Nuchtere cursus en er wordt veel tijd aan de deelnemers besteed.

• Welke training heb je gevolgd? Revit Architecture

Veel geleerd in 3 dagen! Cursus is zeker de moeite (en het geld) waard.

Na 20 jaar CAD-ervaring was er veel wat ik nog niet wist. De online cursus heeft me enorm verder geholpen. De docent legde het zeer goed uit. Zaken die we al wisten gingen we sneller door heen. Zaken die we ingewikkelder vonden, stonden we langer bij stil. Ik raad het iedereen aan om zo'n cursus te volgen. 3 dagen was prima te doen, had van mij ook wel 5 dagen mogen zijn. Online was ideaal. We hadden met 2 personen les, dat was ook prettig.

• Welke training heb je gevolgd? Online training AutoCAD Advance

Leerzaam en een erg goede en ervaren docent

Veel geleerd tijdens de cursus, ik heb nu een goede basis betreft het moduleren in Revit.

• Welke training heb je gevolgd? Revit basis training architecture

Duidelijke training

De training Navisworks was duidelijk uitgelegd. Het was mooi dat ik alleen in de les zat, zo heb je een mooie interactie.

Goed begeleid

Op een leuke en goede manier gestart met autocad. Training en tempo ook goed niet te snel

• Welke training heb je gevolgd? Autocad basis

Prima cursus

Prima cursus, Juiste materialen e.d.

• Welke training heb je gevolgd? MEP basis

Uitstekende begeleiding + uitleg + ondersteuning

Bij deze cursus krijg je de eerste dag veel uitleg. De 3 dagen hierna ga je ook werkelijk ermee aan de slag. Hierdoor leer je veel. Tijdens deze dagen krijg je veel begeleiding bij de problemen die je ondervindt. Echt een pluspunt van deze training!

• Welke training heb je gevolgd? Versneld modelleren met Dynamo

Prima opleiding met deskundige begeleiding

Opleiding is goed verlopen, onder de deskundige begeleiding van Tim.

• Welke training heb je gevolgd? Bim Coordinator

Een leuke en leerzame cursus door Jan Scholen gegeven!

Een leerzame cursus gehad.

• Welke training heb je gevolgd? REVIT MEP BASIS

Mijn ervaring is verbeterd

Voor deze cursus had ik geen ervaring met Navisworks. Nu heb ik wat geleerd en ik kan wel het programma gebruiken.

Goede instructeur, laag tempo

Instructeur had verstand van zaken en kon goed uitleggen. Tempo was vrij laag. Bepaalde zaken kregen veel aandacht die m.i. relatief onbelangrijk leken.

Leuke interactieve lessen.

Veel algemene kennis opgedaan.

• Welke training heb je gevolgd? Revit Basis

Het is een goed behulp aar bedrijf.

Ik kan nu wel klein schalige families maken en ombouwen. Het was wel een nuttig cursus.

• Welke training heb je gevolgd? Revit Family

Heel veel geleerd

Erg deskundig, cursus was productief en niet te theoretisch ingesteld. Ik kon tijdens de cursus meteen werken om mijn eigen bedrijfsbelangen te verbeteren,

• Welke training heb je gevolgd? Dynamo

Goed uitgelegd en je bent er ook echt zelf mee bezig

• Welke training heb je gevolgd? Basis

Prima cursus, voldeed aan de verwachting

Acad basis is gelegd, conform mijn leerdoel. Kan het toepassen in mijn werk.

• Welke training heb je gevolgd? Acad, beginners

Het was een leerzame training

Ik heb nu een goede basis voor het uitvoeren van mijn autoCAD werkzaamheden. Liever had ik in een klas gezeten om deze cursus te volgen maar helaas kan dat niet in deze tijd.

• Welke training heb je gevolgd? autoCAD basis

pittige curcus.

De basis curcus Revit was moeilijk van stof, we gingen er erg snel doorheen. Ik had geen enkele tekenervaring (ook niet met autocad) en dan dan was het wel lastig. In feite vond ik het meer een uitleg van het revit programma als geheel dan een cursus waar mee je een eerste begin kunt maken, dat vond ik wel jammer. Maar goed ik heb wel een beeld van het geheel en daar ging het deels ook om.

• Welke training heb je gevolgd? Revit basis curcus