Goede instructeur, laag tempo

Instructeur had verstand van zaken en kon goed uitleggen. Tempo was vrij laag. Bepaalde zaken kregen veel aandacht die m.i. relatief onbelangrijk leken.

• Welke training heb je gevolgd? Navisworks

Leuke interactieve lessen.

Veel algemene kennis opgedaan.

• Welke training heb je gevolgd? Revit Basis

Het is een goed behulp aar bedrijf.

Ik kan nu wel klein schalige families maken en ombouwen. Het was wel een nuttig cursus.

• Welke training heb je gevolgd? Revit Family

Heel veel geleerd

Erg deskundig, cursus was productief en niet te theoretisch ingesteld. Ik kon tijdens de cursus meteen werken om mijn eigen bedrijfsbelangen te verbeteren,

• Welke training heb je gevolgd? Dynamo

Goed uitgelegd en je bent er ook echt zelf mee bezig

• Welke training heb je gevolgd? Basis

Prima cursus, voldeed aan de verwachting

Acad basis is gelegd, conform mijn leerdoel. Kan het toepassen in mijn werk.

• Welke training heb je gevolgd? Acad, beginners

Het was een leerzame training

Ik heb nu een goede basis voor het uitvoeren van mijn autoCAD werkzaamheden. Liever had ik in een klas gezeten om deze cursus te volgen maar helaas kan dat niet in deze tijd.

• Welke training heb je gevolgd? autoCAD basis

pittige curcus.

De basis curcus Revit was moeilijk van stof, we gingen er erg snel doorheen. Ik had geen enkele tekenervaring (ook niet met autocad) en dan dan was het wel lastig. In feite vond ik het meer een uitleg van het revit programma als geheel dan een cursus waar mee je een eerste begin kunt maken, dat vond ik wel jammer. Maar goed ik heb wel een beeld van het geheel en daar ging het deels ook om.

• Welke training heb je gevolgd? Revit basis curcus

Goed en duidelijke cursus

Cursus was duidelijk, wel is het misschien een tip om de groep op leeftijd te selecteren. Soms lag het tempo volgens on (3 personen bouwbedrijf Steggink) niet hoog genoeg, omdat er mede cursisten waren die de omgang met Revit en computer minder beheersten dan wij dat deden.

• Welke training heb je gevolgd? Revit basis cursus

Een cursus met duidelijke uitleg en instructies

Ik heb na het volgen van deze cursus het idee dat ik efficiënter kan werken in autocad. Smaakt naar meer.

• Welke training heb je gevolgd? autocad basis

Mooie Revit training met de techniek ik de volle breedte behandeld.

Ik heb een goede indruk gekregen van Revit tijdens de cursus. De vele verschillende technische vakgebieden werden uitgebreid behandeld. Niet overal de diepte in wat uiteindelijk toch wel nodig zal zijn om het doel (volledige elektrische installaties) te behalen. Complimenten voor Jan Scholten. Hij nam voldoende tijd om persoonlijk met je mee te kijken, als dat nodig was. Als aanbeveling zou ik graag het cursusboek bij aanvang van de cursus ontvangen, om tijdens de cursus daar in mee te kijken. Nu vond ik het nodig om tijdens de cursus veel aantekeningen te maken om niets te missen.

• Welke training heb je gevolgd? Revit Basis

Erg leerzaam en een erg goede en ervaren docent.

Veel geleerd tijdens de cursus. Wanneer ik vragen had werd dit duidelijk en enthousiast uitgelegd.

• Welke training heb je gevolgd? Revit MEP

Prima organistatie

De Basis cursus als revit heb ik als prettig ervaren. Via teams was het goed te volgen.

• Welke training heb je gevolgd? Basis cursus Revit

Prima Thijs gaf zeer duidelijk uitleg

• Welke training heb je gevolgd? Basiscurusus Revit

Cursus is voldoende om een goede start te maken met Revit Families

Voldoende geleerd om te starten met het maken van families in Revit. Is natuurlijk zeer uitgebreid en zal de rest door veel proberen moeten uitvinden.

• Welke training heb je gevolgd? Revit Families maken

Slecht wordt er uitgesmelzen alles je geen ervaring hebt

Slecht, heb van te voren verteld dat ik geen tekenervaring had , en we waren met twee leerlingen , de andere leerling had veel ervaring met AutoCAD en toen werd mij na de tweede les verteld dat ik ze weinig ervaring had en de andere leerling ophield . Dus ik moest de cursus verlaten omdat, er teveel uitleg aan mij gegeven moest worden.

Hoi Gerd, bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat je de training zo ervaren hebt! Voor onze basistraining is enige kennis van computervaardigheden benodigd om goed mee te kunnen komen in de training. We zullen kijken of we onze informatievoorziening hiervoor nog extra kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Denise (Itannex)

Prima Training. Het voordoen en erna nadoen werkt voor mij prima

Highlights: * Opbouw v/d training is logisch. * Oefen materiaal is adequaat. * Voordoen en daarna nadoen werkte prima voor mij. * De online leverde mij geen problemen op zolang de verbinding maar goed werkte. Improvements: * De VPN verbinding werkt niet altijd goed waardoor niet alle oefeningen konden worden uitgevoerd. (trage muis, vetraging in selecteren, tekening opbouw ijlde na. * Tijdens de uitvoering van de oefeningen werd er individueel geholpen. Dit kan ook leerzaam zijn voor de anderen. die zie je niet. Alleen wanneer de communicatie zodanig was dat je kon inzien wat het probleem was kon je inhaken en vragen het probleem klassikaal te bespreken.

Interessant, duidelijk en uitdagend

De training heb ik zeer positief ervaren. De kennis en constructieve begeleiding van cursusleider dhr. Bruinsma heeft eraan bijgedragen dat ik mezelf nu verder kan ontwikkelen met Revit Architecture. De inhoud van de cursus wordt op een duidelijke en chronologische manier gegeven en kan ik absoluut aanraden.

Veel informatie in weinig tijd

Ik heb de training positief ervaren, maar vond het wel zwaar. Dit komt doordat bij ons nog niet met REVIT gewerkt wordt en ik dus niet op ervaring van collega’s terug kon vallen. Dat het een online training was door coronaregels i.p.v. op locatie maakte dat ook niet eenvoudiger. Ook had ik het prettig gevonden indien er vooraf een handout beschikbaar was. Nu heb ik tijdens de training constant aantekeningen zitten maken waardoor ik met een zeer grote regelmaat enkele stukjes miste. Wellicht zouden voorbeelden in de vorm van een tutuoral zoals je in youtube filmpjes kunt zien en die van jullie ook les 2 of 3 enkele hebben gekregen wel helpen. Ik heb heel veel hulp van Arnoud gehad en daar heb ik hem ook voor bedankt. Je kon uit zijn voorbeelden zien dat hij ook veel praktijk ervaring heeft.

De juiste onderwerpen worden behandeld tijdens de training.

Goede training, waarbij de onderwerpen worden behandeld waar je zelf ook tegen aan liep. Het is een persoonlijke training dus je kunt ook aangeven waar je tegen aan loopt tijdens het modelleren van de families. Je krijgt dan feedback van degene die de cursus geeft.

Heftige doch leerzame kennismaking met Revit

Ik heb deelgenomen aan de Blended cursus. In tijden van pandemie een mooie mogelijkheid. Het is goed opgezet, maar in eerste instantie wat veel theorie vanuit de E-learning. Na de eerste 12 uur volgens mij een kennismaking online. En daarna nog 3 uur E-learning. Misschien kun je dit opdelen. Eerst 8 uur E-learning - kennismaking - Verder met E-learning. De 2 cursus sessies waren prima. Misschien met een grotere groep (Wij waren met 2) te weinig tijd voor persoonlijke hulp. Veel geleerd over Revit en de 'docent' heeft veel Revit ervaring en kan alles goed uitleggen. Al met al tevreden over de cursus.

Leerzaam en duidelijk

Fijne cursus met goede instructeur. Goede online voorzieningen voor het geven van de cursus op afstand. kleine lesgroep (in mijn specifieke geval zelfs heel klein) en altijd goede antwoorden op vragen

Het lesboek kregen we pas na de cursus.

Bruikbare cursus, met een juiste aanpak en leerplan

Een goede basiscursus waar een fijne en goede werkwijze word besproken. goede oefeningen (die ook thuis doorgezet kunnen worden) waarbij de handelingen terug komen zoals besproken, al met al een goede cursus

Ik zie Itannex meer als reseller van Autodesk dan als partner voor Bimmend Nederland

In mijn optiek mist Itannex de proactieve klantbenadering om net even dat extra te kunnen bieden ten aanzien van BIM en Revit. Daarnaast zou Itannex meer als kennisplatform moeten acteren dan enkel het resellen van Autodesk software. Het delen van relevante, goede content die door veel marktpartijen wordt toegepast zou een grote meerwaarde zijn.

Hoi Frans, bedankt voor jouw beoordeling. Goed dat je eerlijk jouw mening weergeeft hoe je onze dienstverlening hebt ervaren. Wij vinden het spijtig om te horen dat het niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan en zullen dit intern terugkoppelen om te kijken of we hier verbeteringen in kunnen doorvoeren. Met vriendelijke groet, Denise (Itannex)