Super snel binnen, goed verpakt. Erg blij mee

Goede service!

Pluspunten

Vriendelijk zorgt voor goede tevredenheid

Pluspunten

Koopje gedaan! Kwaliteit in orde.

Verzending heeft lang geduurd ( 7 - 8 dagen). Snellere verzending zou nog beter zijn!

Pluspunten

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Reageren op email van klanten

Pluspunten

Gewoon uitstekend. Snelle levering, via app makkelijk.

Weinig eigenlijk

Pluspunten

Prima geleverd, na 1 dag al. Even app gestuurd wilde toch graag een ander horloge. Geen probleem, werd direct geregeld.

Geen prima gedaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb totaal niks positiefs te melden. Jullie hebben mij de verkeerde kleur gestuurd en ik heb geen retourbon van jullie ontvangen. Dit is onacceptabel! Vervolgens negeren jullie al mijn emails!

Geen verkeerde producten leveren!!!!!

Mevrouw, helaas is er inderdaad wat fout gelopen. We hebben het kettinkje door een externe partij laten leveren, die heeft helaas de verkeerde kleur geleverd. We hebben direct een nieuwe besteld bij onze leverancier, echter die levering duurt nu al 2 weken. Hierover hebben wij U wel degelijk geïnformeerd. Naast de toch al lage prijs heeft U van ons voor het ongemak een extra €20-, korting toegezegd gekregen. De retourbon zouden wij zoals vermeld in de doos versturen bij levering van de juiste ketting. Wij gaan U het geld retour storten, U mag deze van ons houden. Mvg

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik was tevreden over de bestelling. Waar ik niet tevreden mee ben, is het feit dat ik gestalkt word om deze beoordeling in te vullen. Voor mij geen 10Happy meer.

Geachte mevrouw Brokke, wij hebben inderdaad een fout ontdekt betreffende de automatische verzoeken ter beoordeling. Daar hebben wij U onze excuses voor aangeboden en deze fout hersteld binnen ons systeem. Helaas bent U niet ingegaan op ons verzoek om ons toch een kleine voldoende te geven. U bent wel zeer tevreden over het artikel en de bezorging. Dat is fijn om te vernemen. Ook wij kunnen elke dag weer leren. Mvg 10Happy

Pluspunten

Goede service en snelle levering

Pluspunten

10 horloge snel bezorgd, met daarnaast uitstekende service. Zeker een aanrader

Pluspunten

Horloge gekocht van Armani, helemaal netjes bezorgd en goed ingepakt.

Pluspunten

- Vriendelijke communicatie via Whatsapp - Snelle levering - Top aanbiedingen - Geweldige service - Mooie en eenvoudige website