Super snel binnen, goed verpakt. Erg blij mee

Goede service!

Pluspunten

Vriendelijk zorgt voor goede tevredenheid

Pluspunten

Koopje gedaan! Kwaliteit in orde.

Verzending heeft lang geduurd ( 7 - 8 dagen). Snellere verzending zou nog beter zijn!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Mevrouw, helaas is er inderdaad wat fout gelopen. We hebben het kettinkje door een externe partij laten leveren, die heeft helaas de verkeerde kleur geleverd. We hebben direct een nieuwe besteld bij onze leverancier, echter die levering duurt nu al 2 weken. Hierover hebben wij U wel degelijk geïnformeerd. Naast de toch al lage prijs heeft U van ons voor het ongemak een extra €20-, korting toegezegd gekregen. De retourbon zouden wij zoals vermeld in de doos versturen bij levering van de juiste ketting. Wij gaan U het geld retour storten, U mag deze van ons houden. Mvg

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik was tevreden over de bestelling. Waar ik niet tevreden mee ben, is het feit dat ik gestalkt word om deze beoordeling in te vullen. Voor mij geen 10Happy meer.

Geachte mevrouw Brokke, wij hebben inderdaad een fout ontdekt betreffende de automatische verzoeken ter beoordeling. Daar hebben wij U onze excuses voor aangeboden en deze fout hersteld binnen ons systeem. Helaas bent U niet ingegaan op ons verzoek om ons toch een kleine voldoende te geven. U bent wel zeer tevreden over het artikel en de bezorging. Dat is fijn om te vernemen. Ook wij kunnen elke dag weer leren. Mvg 10Happy

goede service, goed behandeld