Positieve ervaring, alles intact en snel geleverd

Alles werd snel geleverd, geen problemen. Helaas één minpuntje: een 5 mm schuimplaatje van 35x25cm werd in een aparte doos (!) geleverd waar er wel 100 in konden. Niet erg milieubewust vergeleken met de gerecycled plastic Rako bakken. 'Zelfklevend' bleek te bestaan uit 3 strookjes dubbelzijdig tape van 25 cm tegen de meerprijs van ruim 1 euro per strookje. Dat kan ik ook zelf wel, en had duidelijker op de website mogen staan. :-)

Beste Tom, Bedankt voor je review! Ik ben het na jouw uitleg helemaal met je eens dat deze bestelling anders had moeten worden ingepakt. Wij instrueren ons magazijn personeel dat ze hier goed op moeten letten, maar helaas had het deze keer beter gekund. Wat betref de zelfklevende tape, je hebt bij ons inderdaad de keuze of je dit wel of niet wil. Afhankelijk van de grote van de schuimplaat, worden er stroken dubbelzijdig tape op gemaakt. Het is voor ons daarom lastig om dit standaard op de website te vermelden. Op jouw aanraden zullen wij wat extra informatie toevoegen over het zelfkleven. Niet iedereen zal dit materiaal in huis hebben, waardoor wij dit graag aanbieden. Zeker omdat dit materiaal vrij kostbaar is, vandaar ook de meerprijs. Dus nogmaals dank voor je reactie, hier worden wij alleen maar beter van :-) Team BCF

Toppers in meedenken

Dit is geen gewone dozen schuiver, maar een leverancier die meedenkt, Even snel iets nodig? Bel met ze en ze proberen het te fixen voor je. Kortom een echte aanrader!

Ziet er top uit, werk ook goed !

Naar verwachting

Goede service en kwaliteit.

Goede kwaliteit.

Side was duidelijk, levering snel

Prima ervaring met dit bedrijf

Goed te vinden op de site en volgens afspraak geleverd.

Vriendelijk en snelle service

Goede en snelle service. Vriendelijke mensen bij het afhalen.

Perfecte service

Ik belde of ze een cargo keeper opmaat gemaakt diezelfde week nog kon hebben . 2 dagen later lag hij al klaar . Ik wouw dat iedere instelling zo een werk leverde .

Prima telefonisch bereikbaar een mogelijkheid tot afhalen in Schiedam.

Oké

De goede spullen en kwaliteit. Op voorraad en vlotte afhandeling

snelle levering, goed materiaal

Wederom alles naar volle tevredenheid geregeld.

Wij bestellen al jaren bij BCF i.v.m prijs/kwaliteitverhouding en zijn nog nooit teleurgesteld.

Alles snel geleverd!

Voor de eerste keer wat materialen besteld bij BCF. Heldere website. Alles is zonder problemen geleverd binnen enkele dagen. Top!

Precies en op tijd

Correct en op tijd geleverd

Stevige hondjes

Voor onze verhuizing had ik een paar hondjes. Maar deze van slechte kwaliteit. Dus professionele hondjes bij BCF besteld. Online heb ik deze besteld en dezelfde middag in Eindhoven opgehaald. Heel blij mee. Top

perfect geregeld

perfect geregeld

Goede en snelle levering

Heel fijn dat het gezochte product via jullie leverbaar is. Contact is prima, goede afhandeling en levering naar behoren. Voor ons was het product in maatvoering iets groter dan gedacht. Kwaliteit is top!

Ik heb het ontvangen

Beste Jolande, Bedankt voor jouw reactie! De dag na jouw bestelling, hebben wij jouw bestelling via DHL verzonden. Helaas is jouw pakketje even van de ongelukkigen geweest die bij DHL is vastgehouden, wat wel eens voorkomt. Toen wij jou dus hebben gevraagd om een beoordeling te geven, heb jij terecht aangegeven dat jouw pakketje nog niet was geleverd. Gelukkig heb jij je pakketje ondertussen wel mogen ontvangen, daarom hoop ik dat jij jouw beoordeling van ons wil aanpassen na deze uitleg. Als jij nog steeds ontevreden hebt over de afhandeling dan mag je altijd even met ons contact opnemen. Wij horen namelijk graag wat wij beter kunnen doen :-) Met vriendelijke groet, Team BCF

Snelle levering op het door mij opgegeven adres!

Zeer tevreden!

Perfecte snelle service tegen zeer concurrerende prijzen.

Zelf reacties op vragen in een mail worden snel beantwoord. Top

Gewoon goed

Ik had de levering sneller verwacht , BCF. Heeft het aan mij uitgelegd , gewoon goed

Goed op de hoogte gehouden en tijdig bezorgt!

Goeie website , correcte levering , kortom prima bedrijf.

Vlotte levering , na een makkelijke bestelling op een zeer overzichtelijke site .

Snel en duidelijk

Over BCF-Products.nl

BCF-Products biedt sinds 2007 een breed assortiment voor uw ladingzekering en logistiek. Van hijsen tot stuwen en van beveiligen tot opbergen, binnen diverse categorieën kunt u bij ons terecht. Met jarenlange ervaring in de branche en een persoonlijke benadering vinden wij altijd een oplossing om uw lading te zekeren of uw goederen binnen uw bedrijf of tijdens het transport te beschermen.