Zeer goede sevice .

Goede levering en snel.

uitstekend

prima service, snel antwoord op je vragen

Ruim voldoende.

Vlot en snel gehandeld, goed te woord gestaan telefonisch en producten naar alle tevredenheid. Tot de volgende keer weer. Willem Jan, TSN Groen Houten

Goede communicatie!

Goede en persoonlijke service

Goede en persoonlijke service

Alles klopt, simpel en probleemloos.

Goede website, goede productinformatie, prima prijs en kwaliteit. Kom zeker nog terug.

Goede en duidelijke uitleg

Prima service, levering en klantvriendelijkheid.

Snel en netjes verzorgd geleverd.

Netjes op tijd en goede kwaliteit

Producten besteld en snel geleverd. Voldoende verpakt. Spullen van goede kwaliteit

Snel en doeltreffend

Eenvoudig en overzichtelijk bestellen.

Levering keurig optijd. Telefonist contact was zeer behulpzaam. Goede service.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij vinden het wel jammer dat na deze positieve beoordeling de vraag of je ons zou aanbevelen met een nee wordt beantwoord ;-)

snelle service

De verzendkosten zijn wel duur . volgende keer denk ik er over na.

Beste heer/mevrouw van Pommeren, Wij hebben een nieuwe website, waar onder andere ook de verzendkosten eerlijk verdeeld zijn voor klanten. Heb jij dus iets wat in een brievenbusdoosje past, dan betaal jij veel minder verzendkosten dan iemand die een lengte artikel besteld. Dit was op de oude website nog niet mogelijk helaas. Meer informatie hierover? Bekijk al de verbeteringen die de nieuwe website met zich meebrengt: https://bcf-products.nl/nieuws/nieuwe-website Met vriendelijke groet, Team BCF

Ik werd goed geholpen en het product was precies naar wens

Ik had voor een project bepaalde sjorbanden nodig op maat. Ik werd goed geholpen aan de telefoon. Vervolgens zijn de sjorbanden precies naar wens geleverd. Dus, top!

Vriendelijk te woord gestaan en snelle levering

Ik wilde mijn bestelling nog veranderen en dat is perfect opgepakt. Keurige snelle levering en prettige ervaring aan de telefoon. Zou er zeker weer wat bestellen.

Wederom prima geregeld met op materiaal

Mijn tweede bestelling die ook nu weer uitstekend verlopen is. Ik was zelf wat laat met bestellen, dus mijn eigen schuld dat niet alles voor mij op tijd binnen was. Gelukkig kon ik een deel al wel vast ophalen. De kwaliteit van de bestelde spanbanden werd ook direct gezien door mijn collega motorrijders, die ook direct interesse toonde.

Top en mooi product

Super geregeld! Alleen de verzendkosten van meer dan 10 euro! Waarom?

Bereidwillig, klantvriendelijk en direct bereikbaar om oplossing te zoeken indien nodig , snelle levering

Top in orde

Duidelijk, snel en correct

levering conform afspraak

Snelle afhandeling

Netjes verzorgd Op tijd geleverd

Snel vriendelijk en correct geholpen

Eerste keer hier bij dit bedrijf en probleem direct opgelost Ga zeker hier meer onderdelen kopen Goede service.

Snelle goede service

Halve streek met de auto afgereden. Gefrustreerd gebeld met jullie en gevonden wat ik nodig had! Eerder moeten doen! Snel geleverd.

Netjes geholpen door een vriendelijk medewerker. Helemaal niets op aan te merken, Ga zo door.

Met hoge spoed Zelf opgehaald Konden goed doorwerken!

Over BCF-Products.nl

BCF-Products biedt sinds 2007 een breed assortiment voor uw ladingzekering en logistiek. Van hijsen tot stuwen en van beveiligen tot opbergen, binnen diverse categorieën kunt u bij ons terecht. Met jarenlange ervaring in de branche en een persoonlijke benadering vinden wij altijd een oplossing om uw lading te zekeren of uw goederen binnen uw bedrijf of tijdens het transport te beschermen.