Snel geleverd en goedkoop!

Goede spullen gekocht, die snel kwamen tegen een redelijke prijs!

Helemaal top

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen en de juiste spullen te bestellen. Ze reageren snel en adequaat op vragen, zeer snelle levering en prima assortiment met goede producten. Laat niets te wensen over!

Prima service en snelle reactie

Op tijd voorraad spullen besteld om aan de slag te kunnen maar niet alles bleek voorradig. Toen ik daarover contact zocht hebben ze meteen gereageerd en een deellevering gedaan zodat ik aan de slag kon. De verzendkosten van de nazending hebben ze op zich genomen. Artikel was inderdaad wel voorradig zoals de website aangaf, maar niet het aantal wat ik bestelde. Misverstand maar prima opgelost dus mijn complimenten.

Goed product

Gebruikt voor de aanhanger om de motor te kunnen vastbinden Ik beveel het aan

Hallo Robin, Bedankt voor je reactie! Het is zeker niet onze bedoeling om foute informatie op onze site te zetten, wat er op staat moet uiteraard kloppen en helder zijn. Maar je hebt daar een goed punt aangehaald, dat wil ik graag even nu verder uitleggen. Er is een verschil tussen breeksterkte, afgekort BS en veilige belasting, ook wel WLL genoemd. De breeksterkte is wel degelijk 800 daN (vergelijkbaar met 800 kg), maar het advies, de veilige veilige belasting, om deze voor 50% te belasten. De WLL is dus 400 kg. We hebben nu bij deze de omschrijving in de webshop wat gewijzigd en uitgebreid, om misverstanden te voorkomen. Er staat nu ook bij: BS= (Breeksterkte) = 800 daN (800 kg), WLL (working load limit =veilige belasting) = 400 daN (400 kg). Kortom, jouw sjoroog kan echt wel 800 kg aan, maar het is veiliger om niet boven de 400 kg te belasten, daarnaast speelt de montage ook een rol uiteraard (waarmee en waarop zet je 'm vast zet). Hopelijk heb ik je hiermee genoeg uitgelegd en kun je de sjorogen gewoon veilig gebruiken.

Prima materiaal dito levering

Zeer goede producten

goede service, denkt met je mee

Peter attendeerde mij op de kleur van de spanbanden. Die had ik per ongeluk verkeerd opgegeven.

goede service, meedenken en prima materiaal

wij waren op zoek naar een bak die onze gymmaterialen bij elkaar kunnen houden. Na zoeken op het internet kwamen we BCF tegen en hadden al meteen een match. Goede uitleg, snelle reactie, meedenken en kijken naar de mogelijkheden. Later meerdere bakken besteld die op alle plekken netjes werden geleverd. Goede service!!

Geweldig service van de mannen

Ik heb een spanbanden bestelling gedaan dit is boor een verjaardag bedoelt en deze toppers regelen hier nog een leuke verjaardags cadeau papier voor top geregeld mannen

Mooi product en snelle reactie

Een aantal spanbanden. Mooi afgewerkt, ziet en voelt er degelijk uit. Snelle reactie toen verzending vertraagd was.

alleen maar lof

Snelle levertijd en super service

Correct en snel

Zeer snelle levering en correct

Snelle levering!

Snelle levering en product voldoet aan verwachting! Top!

Goeie communicatie en snelle levering

Na bestelling was er goeie communicatie wanneer ik de spullen kon verwachten. Geleverde producten waren conform afspraak en perfect in orde.

Duidelijke website, snel besteld en zeer goede service

Op zoek naar de juist spanmogelijkheden voor mijn motor op de aanhangwagen. Heldere website, snel besteld en vriendelijke contacten. 1 deel was backorder maar ik werd hier goed van op de hoogte gehouden. De spanbanden zijn productiedatum 2017. Na toelichting vanuit het management blijkt dit totaal geen probleem te zijn. De website is aangepast zodat andere klanten direct op de hoogte zijn. Het is bijna bijzonder dat er nog bedrijven zijn die adequaat reageren en acteren. Zeker een aanrader - en heb de gegevens al doorgestuurd naar andere (motor)liefhebbers.

alles super snel uit voorraad geleverd

Eind van de middag besteld, volgende dag in huis. Producten voldoen volledig aan de beschrijving

Geweldige bakken

Wij zijn heel erg tevreden met het product Ze zijn stevig en er kan voldoende in en ze zijn stapelbaar wat ook ideaal is voor ons

Nergens zo een betrokkenheid ervaren als bij BCF

Alvorens te bestellen telefonisch de lever-zekerheid opgevraagd ivm mijn aankomende vakantie. Bestelling geplaatst en vlot de spullen (deels) ontvangen. Tweede doosje was bij DHL zoek geraakt, BCF bleef dat probleem monitoren en hebben uiteindelijk uit eigen beweging het zoekgeraakte deel een tweede keer verzonden opdat de toegezegde leverdatum gehaald werd. TOP!!! (Het oorspronkelijke doosje kwam uiteindelijk ook op de bestemming aan en heb daarvoor een retourlabel gekregen en uiteraard geretourneerd)

Heldere website, vlotte bestelprocedure, snelle verzending/levering.

slecht

bestelling werd netjes geleverd, compleet en zoals verwacht. Goede klantenservice. Bezorgdienst faalde volledig buiten de macht van bcf.

Professioneel aangepakt

Ik heb een bestelling geplaatst en de levering was correct en snel. Zeer goed gehandeld en professioneel aangepakt. Zeker een aanrader om uw goederen hier aan te schaffen!

Professioneel aangepakt

Super snel geleverd

Makkelijk te bestellen en erg snel geleverd

minderwaardige kwaliteit

Spanbanden van BCF zijn dan wel niet duur, de kwaliteit laat ook te wensen over. De spanbanden scheuren gemakkelijk

Zeer goede service en kwaliteit!

Na enkele dagen werd de bestelling geleverd. Alles naar wens.

Maakt het een stuk makkelijker.

Prima product dat doet waar het voor gemaakt is. Scheelt een hoop tijd. De magneet had misschien nog wat sterker gemogen maar je kunt niet alles hebben...

Over BCF-Products.nl

BCF-Products biedt sinds 2007 een breed assortiment voor uw ladingzekering en logistiek. Van hijsen tot stuwen en van beveiligen tot opbergen, binnen diverse categorieën kunt u bij ons terecht. Met jarenlange ervaring in de branche en een persoonlijke benadering vinden wij altijd een oplossing om uw lading te zekeren of uw goederen binnen uw bedrijf of tijdens het transport te beschermen.