Positief: communicatie, professionaliteit, levering

Duidelijke, nette, niet te veel/weinig communicatie tav mijn bestelde product. Product netjes verpakt, geen overvloed aan verpakking. Product voldoet zoals verwacht en logistiek gezien was alles ook netjes geregeld.

Snelle levering en prima product

Goede kwaliteit en supersnelle levering

Eenvoudige te bestellen en snel geleverd. Product is zoals beschreven op de website en van goede kwaliteit.

Top quality

Ordered a few different sized spandbanden, the quality was very good and the delivery was fast. Everything was in order. Thank you.

Goed product, goede prijs.

Alle communicatie met leverancier verliep vlekkeloos. De DHL bezorger was waarschijnlijk met zijn verkeerde been uit bed gestapt... Pakketje was niet bezorgd, maar tegen onze voordeur aangezet, OP DE OPENBARE WEG. Er was niemand thuis, maar gelukkig trof mijn eega het pakje enige tijd na het "neerpleur" moment in goede orde aan, toen zij thuiskwam.

Prima geregeld !

Ik was positief verbaasd. Mooi product op maat tegen zeer scherpe prijs. Snelle levering en goede opvolging van mijn kleine order. Thanks Tjaard

deugdelijk materiaal

De band met clik-gesp voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Service met hoofdletters

Belde op zaterdag, terwijl het bedrijf gesloten is en werd meteen keurig en goed te woord gestaan. Bestelling gedaan en dinsdag opgehaald. Ook daar weer heel vriendelijk ontvangen en advies gekregen. En dat alles voor bij elkaar 23 euro aan product.

Prima verlopen eerste bestelling

Ik kocht een mini-palletbox te gebruiken als hooibak voormijn paard. BCF boodt de beste prijs. De bestelling online verliep vlot en makkelijk. Betaling per iDeal ook. Ik kreeg meerdere mails met bevestiging, factuur en aankondiging dat hij verzonden zou worden. Gek genoeg kreeg ik nooit een track-en-trace code toegestuurd. Maar de bak was er vlot, ik geloof op de tweede werkdag na mijn bestelling.

Goede en snelle service

Ontzettend blij met hoe snel de bestelde producten in huis waren. Ook werden mijn vragen snel beantwoord. Top!

Goed spul, snelle levering

mooie strakke rails uit 1 stuk, heb foto van montage in aanhanger naar jullie verzonden.

Top met het helpen van een goede bezorging!

Zie bovenstaand

Goed product en een eerlijke prijs

Kwalitatief zeer goed product en nog es betaalbaar ook!

Doen wat ze beloven

Zoals hierboven, doen wat ze beloven. Betreft om maatwerk, dus specifiek aangepast op mijn wensen. Levering was exact op de dag die ze direct al bij bestellen aangaven. Product voldoet ook aan mijn verwachtingen/eisen.

Goede service en snelle levering ondanks maatwerk!!

Fijn bedrijf, verwerkt snel de bestellingen. Zijn ook goede producten.

Spanbanden met en zonder ratel besteld. Telefonisch contact gehad omdat ik ik iets 'speciaal' wou. Ik ben perfect geholpen geweest. Levertermijn zoals afgesproken. Zeer aangename communicatie. Kwaliteit van de producten zoals op website beschreven.

Toppie

prima kwaliteit producten en snel geleverd

XXXX

Goede srvice

Na een beschadigde levering en missende producten uit de doos na 1 telefoontje alles perfect opgelost. Prima service

Overzichtelijke website

Makkelijke kiezen, bestellen en betalen op de website. Snelle bezorging. Top!

Goed product & service

Duidelijke en snelle communicatie bij veranderde order waar vervolgens snel op gehandeld wordt. Product is verder ook prima.

Artikelen binnen de afgesproken termijn geleverd. Kwaliteit is prima. Aandachtspuntje wat mij betreft: zorg er voor dat het telefoonnummer en e-mailadres van de ontvanger niet zichtbaar zijn op het pakket

De service was prima!

Vriendelijk en snel geleverd! Bedankt!

Snelle levering en reacties en goede spullen

Fijn bedrijf om wat te bestellen ze leveren ook zoals ze afspreken zowel goede producten als snelle levering.

Prima E-line Rako bakken.

Mooi van gerecycled plastic bakken dus goed voor het milieu. Levering zou iets vlotter kunnen maar niet echt een probleem.

Over BCF-Products.nl

BCF-Products biedt sinds 2007 een breed assortiment voor uw ladingzekering en logistiek. Van hijsen tot stuwen en van beveiligen tot opbergen, binnen diverse categorieën kunt u bij ons terecht. Met jarenlange ervaring in de branche en een persoonlijke benadering vinden wij altijd een oplossing om uw lading te zekeren of uw goederen binnen uw bedrijf of tijdens het transport te beschermen.