Goed product.

Goede producten voldoen volledig aan de verwachtingen.

Snel en goedkoop

Snelle levering goede kwaliteit en prijstechnisch zeer aantrekkelijk.

Prima spanbanden voor het beoogde doel.

Ik heb ze op maat en kleur besteld voor een motortrip. Twee roltassen bovenop de zijkoffers bevestigen. Lengte en stevigheid zijn uitstekend.

Snel., netjes en degelijk

Mijn ervaring met het bestellen van korte vliegtuigrails zijn zeer positief . Er is snel geleverd en de spullen zijn gewoon TOP !

superprodukt, snel geleverd

Vriendelijke bezorging en solide ingepakt. Goede prijs/kwaliteit, aanrader!

Zeer goed geholpen

Ben zeer goed geholpen en naar de juiste oplossing gezocht. Mijn complimenten

Producten voldoen aan verwachting

Na mijn bestelling kreeg had ik al snel in huis en er mee aan de slag gegaan. Ik gebruik het om mijn paramotor in een dicht aanhangwagen vast te zetten en andere materialen

Zeer goede ervaring

Snelle service, behulpzame klantendienst, kwaliteitsvol product

Uitstekende service, afhandeling en reële prijzen

Uitstekende ervaring. Vandaar ook deze aanbeveling.

Top product en top service

Gezochte product snel gevonden, makkelijk besteld en snel in huis! Top

Perfecte service, snelle levering

Zeer goede service. Levering zeer snel. 5 sterren verdiend

Snelle levering, goede kwaliteit

Alles top

Zeer snelle levering van een goed product

Duidelijke website giede en snelle service

goed product, goede prijs en snel geleverd

deze magazijnkratten zijn super handig, stevig en sterk. heel snel geleverd.

Snelle service, kwaliteit van de producten zijn ook erg goed.

Goede spullen en levering

Na lang zoeken een op het internet een groot volume box gevonden die wij willen gebruiken voor de paarden bij BCF. Franco thuis afgeleverd en de goedkoopste. De chauffeur belde netjes op dat hij hem op het terrein had gezet... Geweldig Ik zou graag willen dat meerdere leveranciers zo omgingen met hun klanten

Goed zoals het hoort

Gewoon goed

Snel en vriendelijke geholpen, bestelling opgehaald

Bestelling (spanbanden) geplaatst, werd keurig bevestigd en de volgende dag kon ik het al bij het magazijn in Best ophalen. Prijs, kwaliteit en service waren helemaal prima.

Goed ervaren alleen was het fout gegaan met bezorg adres maar heb de spullen ontvangen

Super geholpen!

De door mij bestelde stangen waren te lang. Door BCF kosteloos op maat gemaakt. Tevens snelle levering. Super service!

Goei Spul!

Hele degelijke materialen en goede service, hier wil ik wel vaker span materiaal bestellen.

Makkelijke webshop en snelle levering

Vriendelijke geholpen, hulpvaardig en klantvriendelijk. Tevens teruggebeld, duidelijke communicatie.

Goed en snel

Ik moest me eigen nog aanmelden en wilde graag met een rekening betalen achteraf. Binnen ee half uur allemaal goedgekeurd en geregeld. Top !!!!

Meedenkend en klantvriendelijk

Steenoven 4 5626 DK Eindhoven

Over BCF-Products.nl

BCF-Products biedt sinds 2007 een breed assortiment voor uw ladingzekering en logistiek. Van hijsen tot stuwen en van beveiligen tot opbergen, binnen diverse categorieën kunt u bij ons terecht. Met jarenlange ervaring in de branche en een persoonlijke benadering vinden wij altijd een oplossing om uw lading te zekeren of uw goederen binnen uw bedrijf of tijdens het transport te beschermen.