Hele fijne manier om te leren.

ik vind de online cursus een hele fijne manier om te leren. ik vind het wel heel jammer dat je elke keer dezelfde foto bij een vraag hebt. ik weet het antwoord soms omdat ik de afbeelding herken maar ik vraag me af of dat bij dezelfde vraag met een andere afbeelding ook zo zou zijn. het zou mijn inziens beter zijn als er 2 of 3 soortgelijke foto's bij een vraag worden gebruikt. zodat je zeker weet dat je de theorie snapt en niet het plaatje herkend.

Prettig en snel leren

Goede tool, toch een paar puntjes ter verbetering: -aantal grammaticale foutjes -Interface op een mobiele telefoon is niet optimaal voor het scherm -Bij het bekijken van een gemaakt oefenexamen is het fijn als je ook alleen de fouten kan bekijken en niet door alle vragen hoeft te klikken. -Ik ben op tijd begonnen maar wil vlak voor het examen nog eens alles doornemen. Een reset knop zou handig zijn zodat je weer vers begint. -Vraag M17-0037 is onduidelijk, op de foto zie een fietspad en geen voorsoorteerstrook aan de rechterzijde. De vraag impliceert daardoor of je op het fietspad mag rijden ipv het fietspad over gaan om voor te sorteren. Misschien snap ik het gewoon niet, maar in mijn beleving is het verwarrend.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Bedankt voor de beoordeling, Bouke. T.a.v. van vraag M17.0037 Mag je bij het voorsorteren om rechtsaf te gaan over de fietsstrook rijden? geldt: aangezien de fietsstrook wordt gemarkeerd door een onderbroken streep, mag je deze overschrijden, dus je mag rechts voorsorteren over deze fietsstrook om vervolgens rechtsaf te gaan. En, let op: een fietsstrook is niet hetzelfde als een fietspad. Op een fietspad mag nooit een motor of auto.

Deze cursus sluit niet aan op het CBR examen.

Deze cursus met veel plezier gedaan, helaas kwam ik er tijdens mijn theorie examen achter dat deze cursus niet aansluit op het CBR examen. Zonde van mijn tijd en geld.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Jammer dat jij niet direct bent geslaagd voor het theorie-examen auto en teleurgesteld bent, Simone. Misschien was je te gespannen of heb je te snel geantwoord? Dat kan gebeuren. Succes volgende keer!

Het leert snel en makkelijk

Super fijn om teleren

Leerzaam programma.

Goed en duidelijk programma om je theorie te leren.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

makkelijke manier om te leren

Door de vragen te doorlopen krijg je alle lesstof goed mee. Dit werkt voor mij veel beter dan saai een boek doorlezen.

Goede online cursus

fijne online theorie cursus. Voorheen met de auto mijn theorie gehaald, ik leer nu voor de motor. Ik zou deze cursus zeker aanbevelen!

Leer gemakkelijk je theorie

Als je al wat theorie geleerd hebt, dan is het makkelijk leren. Nette en snelle service, dus zeker een aanrader namens mij.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Ik had er veel meer van verwacht...!

Cursus bleef hangen op 98% en in alle proefexamens kwamen geen voorrangssituaties voor maar wel meerdere dezelfde vragen in 1 examen!? Ook na melding is deze klacht helaas niet opgelost. Mijn zoon is hierdoor tweemaal gezakt omdat deze cursus totaal niet overeenkomt met het cbr examen.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Voldoende, neemt wel meer tijd in beslag dan aangegeven.

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Je kan dankzij TET® al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens voor het CBR theorie-examen. Dat is als je de basiscursus doet. Je kunt daarna echter ook nog per CBR categorie oefenen en zelfs op steekwoord, maar dat vraagt om extra investering van je tijd. Het aantal proefexamens dat je wilt maken, bepaal je zelf. Het aantal is oneindig zolang je toegang hebt. Succes!

Help mijn goed

Is echt een goed leer site voor je toets te leren.

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Fijn dat je een tip kan vragen en indien je fout beantwoord je meteen ziet wat dr fout is

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine, anders

Superheldere methode.

Met de instructie en tips erbij pakte ik weggezakte kennis zo weer op en was ik klaar voor mijn theorie examen.

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Duidelijk om wat je kan, maar enigszins onduidelijk omschreven

Ondanks een aantal spel-, taal- en formuleringsfouten heb ik wel het idee dat TET goed helpt met leren voor mijn theorie-examen.

Lijkt niet op CBR examen

Ik was bijzonder goed voorbereid, echter dat de vraagstelling tijdens het examen zo afwijkt van de proefexamens was vervelend

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor jouw theorie-examen A (motor). Je hebt flink geoefend. We kunnen ons voorstellen dat je teleurgesteld bent. Was je erg zenuwachtig?

Echt top!

Dit werkt veel beter dan leren uit een boek!! Ook ideaal dat hij alle fouten blijft herhalen tot je ze kent. En de oefen examens van het CBR zijn een goede voorbereiding op je theorie examen.

Slechts

Heel slecht voor geen 1 mens aanrader Elkekeer de zelfde vragen dood irritant is dat Zonde van je geld deze theorie

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Er zijn twee onderdelen: 1. de cursus 2. proefexamens. Bij de CURSUS komen vragen die je niet goed beantwoord via een algoritme terug totdat je deze wel beheerst. Het is dus logisch dat dezelfde vragen blijven terugkomen, zolang je deze niet goed beantwoord. Het doel is dat je ervan leert. De PROEFEXAMENS pakken 'at random' vragen uit de examenonderdelen, net als bij het CBR. Je kan ongelimiteerd proefexamens doen zolang je toegang hebt.

In een paar uurtjes tijd, blijft er al meer hangen dan als ik het uit een boek leer.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Goede manier om snel te leren

Het systeem werkt fijn en laat je snel de stof leren, alleen zijn de vragen beperkt en komen vaak de zelfde vragen terug ook als je deze goed beantwoord. de 10 proef examens lijken erg veel op elkaar en komen ook 2 a 3 keer de zelfde vragen in terug. als je de proef examens hebt gemaakt kun je ze niet over doen want de antwoorden blijven staan dat is wel jammer al met al wel handig om te leren ik ben iig de eerste keer geslaagd.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Er zijn twee onderdelen: 1. de cursus 2. proefexamens. Bij de cursus komen vragen die je niet goed beantwoord via een algoritme terug totdat je deze wel beheerst. Je kan ook per examencategorie of per steekwoord trainen. De proefexamens pakken 'at random' vragen uit de examenonderdelen, net als bij het CBR. Je kan ongelimiteerd proefexamens doen zolang je toegang hebt.

Voor een top voorbereiding en 100% slaag garantie!

Ik was de eerste keer gezakt voor mijn theorie, en had toen uit het boek geleerd. Toen begon ik tet te gebruikem en leek alles veel makkelijker en beter te gaan. Ik begreep alles en je onthoud ook alles. Door tet ben ik de 2e keer wel geslaagd!! Superr!!

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine, via een bekende

Super gemakkelijk snel leren

Urenlang leren geen enkel probleem. Je ervaart al snel dat je vooruit gaat. Heel afwisselend. Je traint je 'zwakke kennisplek' extra en verdoet geen tijd met wat je al weet. SUPER!

Ik leer een hoop van

Goed te volgen en onthouden

fijn om te oefenen

ik vind het fijn om te oefen maar ik zou de proefexamens wel telkens opnieuw willen doen maar geen idee hoe dat kan of dat überhaupt kan

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Je kan onbeperkt proefexamens maken zolang je toegang hebt tot tet.nl. Jouw laatste tien afgeronde proefexamens kun je op vraag- en antwoordniveau terugkijken door op de resultatenpagina van de proefexamens te klikken op een van de gekleurde buttons. Succes!

Erg handig maar niet perfect

Het programma is perfect om theorie te leren je leert er veel van, echter is het niet perfect het verhaal is soms onduidelijk, en de foto’s kloppen niet altijd met het verhaal. Verder is het aangeraden om te gebruiken gaat mij enorm veel helpen in het examen!

Makkelijke manier om te leren

Ik raad het zeker aan om via TET te oefenen voor je theorie-examen! Het is veel oefenstof, maar door er echt bezig mee te zijn leer je wel goed en snel. Er zijn wel een paar onderdelen die bij TET niet zo zwaar benadrukt worden, maar achteraf toch wel belangrijk waren en in het examen tevoorschijn kwamen. TET is dus fijn om alles echt te leren en een theorieboek is fijn om als een soort samenvatting te gebruiken. Met deze combinatie ben ik in ieder geval wel geslaagd!

Over Tet

Met TET® slaag je supersnel voor de CBR-theorie-examens. Zonder boek. Bij TET® leer je online en interactief. Zo filter je supersnel naar de theorie, die je nog niet weet. Via pc, tablet of smartphone. Je kan dankzij de TET® cursus al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens. Het aantal proefexamens is eindeloos veel, zolang je toegang hebt. TET® is een e-learningmethode van TICKEN. Net als de online typecursus ticken.nl en de cursus voor rekenen, taal en hun toetsen op extraas.nl.