super goed te doen

Vragen die je fout maakt komen later terug top, en bij elke vraag na het geven van je antwoord goeie uitleg.

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Een hele prettige wijze van leren.

Via TET hoop ik binnenkort weer mijn theorie te halen nadat ik na corona gestopt was met lessen.

Ik kan niet met andere deelnemen

Ik kan niet met andere deelnemen

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Je geeft TET het cijfer 3 met de vermelding 'Ik kan niet met andere deelnemen', maar als je daarmee bedoelt dat je de basiscursus niet kan openen, dan klopt dat. Je hebt Pakket 4 aangeschaft en kies je alleen voor de oefenexamens en geef je aan dat je snelle leermethode van de basiscursus niet wilt.

Zeer fijne en complete leermethode!

Ideaal om deze cursus te volgen voor het theorie-examen. Alles blijft gedurende de cursus herhaalt worden. Ook vragen die je fout hebt, wordt nog wat extra aandacht aan geschonken. Zowel mijn brommer, auto als motortheorie weten te behalen met de cursus van TET!

• Hoe heb je TET® gevonden? anders

Bedankt voor de mooie beoordeling, Rowan. Dat waarderen we zeer. Het helpt ook anderen bij het maken van hun keuze voor tet.nl. Veel veilige kilometers gewenst!

Goede oefeningen

De vragen die niet correct beantwoord, komen terug, dat leert sneller. Hoop dat dr vragen ook op het examen hetzelfde zijn.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

Prima site om te leren, maar je moet bij betalen voor examentips.

Fijn en goed

Goede methode en goed om inzicht vragen mee te oefenen.

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

goede uitgebreide cursus vol relevante vragen, inclusief uitleg

er zijn 2 onderdelen de proefexamens en de cursus, bij elke vraag die van de cursus kan maken krijg je automatisch een terugkoppeling en een hele uitleg, erg behulpzaam

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Heb mijn theorie-examen in één keer gehaald!

Handig leren door herhaling en uitleg bij een fout antwoord. Ook soms dubbele ontkenning in de vraagstelling om ervoor te zorgen dat je de vragen goed leest. Top!

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Redelijk representatief voor het echte examen

Op deze manier oefenen voor het echte examen helpt volgens mij wel. Nu afwachten hoe het echte examen zal gaan. De afwisseling van vragen mag nog iets beter.

• Hoe heb je TET® gevonden? online advertentie

Prima leren met steeds herhaalde foutieve vragen totdat goed gaat

Via groupon gedacht 'dit ga ik eens proberen'. Tot nu toe leer ik meer dan via andere aanbieders en ook sneller.

Motortheorie zonder fouten gehaald

Gezakt toen ik uit het anwb boek leerde. Met TET.nl geslaagd zonder fouten. Echt een aanrader. Verbeterpunten: - enkele oefenvragen vreemd geformuleerd of incorrecte zinsbouw. - toelichting bij fout antwoord soms wat kort. - oefenexamens zijn kopie van leerstof. Waardoor ik niet kan inschatten of ik het antwoord al eerder heb gezien. Voelt niet hetzelfde als een echt oefenexamen. Omdat geslaagd ben zonder fouten, ben ik mega positief.

Geweldig 100% top

Goedkoop duidelijk En om theorie te leren voor de examens Top beter dan uit boeken.

• Hoe heb je TET® gevonden? anders

Komt niet overeen met het echte examen

Heb net mijn examen gehad niet geslaagd, heb veel geoefend met tet examens en die gingen goed.

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine, online advertentie

Beste Emmie, Jammer dat je nog niet geslaagd bent. Het is van groot belang dat je niet alleen enige oefenexamens maakt, maar allereerst de TET® theoriecursus voltooid. Alle leerpunten voor het theorie-examen zijn verwerkt in de TET® theoriecursus en deze worden direct geüpdatet als het CBR onderwerpen toevoegt. Het CBR heeft haar eigen redactie om vragen en antwoorden op te stellen en van alle kennispunten zijn er talloze versies waardoor men een database heeft van 5000 - 6000 vragen om examenfraude te voorkomen. Dat aantal wordt voortdurend aangevuld met nieuwe vragen. Hoop dat je extra gaat leren op de categorieën waar je nu verkeerde keuzes hebt gemaakt. Binnen TET® en je 'cockpit' kan je specifiek op die CBR-categorieën leren en oefenen. Succes!

Ik heb mijn theorie examen gehaald!

• Hoe heb je TET® gevonden? anders

Gefeliciteerd Lynn! We zijn blij met en voor jou! Succes met de volgende stap: het CBR-praktijkexamen, waarbij de theoriekennis een goede basis is.

flexibele optie om zelf te kunnen studeren waar en waneer jij uitkomt.

• Hoe heb je TET® gevonden? anders

Hele leuke cursus, zonder dat je leerstof in je hoofd moet stampen

Het cursus is gemaakt op een effectieve en leuke manier, met kwalitatieve foto's en afbeeldingen, duidelijke vragen en antwoorden. Ik heb plezier tijdens het leren.

Beste tot nu toe

Top, dat als je een fout naakt hij later meerdere keren terugkomt en uitleg bij staat waarom iets is!

• Hoe heb je TET® gevonden? anders

Duidelijke cursus met ruim voldoende oefenvragen

Het is een duidelijke cursus gericht op de vragen waar je minder goed mee bent, die komen vaker terug zodat je daar meer aandacht aan kunt besteden onder het motto: van je fouten kun je leren. Er zijn meer dan genoef oefenvragen en proefexamens beschikbaar die je volledig klaarstomen voor het examen bij het CBR.

Duidelijke metode.

• Hoe heb je TET® gevonden? anders

Heel goed. Toch een vraag fout dan wordt het vaak herhaald.

Fijne manier van leren

Ben er net 2 dagen mee bezig en het is een hele fijne en makkelijke manier van leren. Het kan op je telefoon gedaan worden, dus je kan overal leren wat je maar wilt.

Prima hulpmiddel

De vele en repeterende vragen helpen je om de stof te begrijpen, echter heb ik van te voren wel eerst een boek gelezen. Daarna verder oefenen werkt prima met deze methode.

• Hoe heb je TET® gevonden? N.v.t.

Het werkt top zeker ook voor iemand die dyslectisch is Wel zou het handig zijn als de vragen ook worden voorgelezen zodat je het nog beter begrijpt wat er bedoeld wordt

Service

Wegens uitstel examen ivm Corona een maand extra gratis toegang gekregen. Dat noem ik nog eens service!!!

Over Tet

Met TET® slaag je supersnel voor de CBR-theorie-examens. Zonder boek. Bij TET® leer je online en interactief. Zo filter je supersnel naar de theorie, die je nog niet weet. Via pc, tablet of smartphone. Je kan dankzij de TET® cursus al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens. Het aantal proefexamens is eindeloos veel, zolang je toegang hebt. TET® is een e-learningmethode van TICKEN. Net als de online typecursus ticken.nl en de cursus voor rekenen, taal en hun toetsen op extraas.nl.