Ik leer een hoop van

Goed te volgen en onthouden

• Hoe heb je TET® gevonden? Google zoekmachine

fijn om te oefenen

ik vind het fijn om te oefen maar ik zou de proefexamens wel telkens opnieuw willen doen maar geen idee hoe dat kan of dat überhaupt kan

• Hoe heb je TET® gevonden? via een bekende

Je kan onbeperkt proefexamens maken zolang je toegang hebt tot tet.nl. Jouw laatste tien afgeronde proefexamens kun je op vraag- en antwoordniveau terugkijken door op de resultatenpagina van de proefexamens te klikken op een van de gekleurde buttons. Succes!

Erg handig maar niet perfect

Het programma is perfect om theorie te leren je leert er veel van, echter is het niet perfect het verhaal is soms onduidelijk, en de foto’s kloppen niet altijd met het verhaal. Verder is het aangeraden om te gebruiken gaat mij enorm veel helpen in het examen!

Makkelijke manier om te leren

Ik raad het zeker aan om via TET te oefenen voor je theorie-examen! Het is veel oefenstof, maar door er echt bezig mee te zijn leer je wel goed en snel. Er zijn wel een paar onderdelen die bij TET niet zo zwaar benadrukt worden, maar achteraf toch wel belangrijk waren en in het examen tevoorschijn kwamen. TET is dus fijn om alles echt te leren en een theorieboek is fijn om als een soort samenvatting te gebruiken. Met deze combinatie ben ik in ieder geval wel geslaagd!

Prima leer methode. Raad het iedereen aan !

Handig om je theorie te leren, maar niet compleet

Ik vind het een handige manier, maar de vraagstelling is vaak onduidelijk of het plaatje erbij is onduidelijk.

Perfecte manier van leren voor mij

Perfecte manier om te leren.

Super handig om snel een hoop theorie te leren. Als je bij een vraag twijfel aan de antwoorden kan je een tip gebruiken. Duidelijk uitleg bij het antwoord. Vragen worden ook geregeld herhaald zodat het beter blijft hangen. Inmiddels theorie gedaan en in een keer gehaald. Bedankt TET!! Het werkt perfect zo!

Van harte gefeliciteerd en straks succes bij het praktijkexamen!

ben door jullie cursus in een keer geslaagd

Goed om het te doen deze cursus, beter en duidelijker dan een boek, soort live situaties, gebruikt om mijn motor rijbewijs te halen

Tot nu toe werkt het geweldig voor mij. Ik leer snel.

super

heel goed, alleen zijn de vragen soms wat onduidelijk

De beste, zonder meer

Uitstekende prijs/ prestatie verhouding

Geweldige site alles werkt goed.

Mijn ervaring is geweldig. Ik leer snel door de site en het wordt vaak herhaald waardoor je je fouten goed onthoud. Aan te raden aan iedereen

Mooi erg goed

Ik heb een hoop geleerd maar soms kom ik dingen tegen waar ik soms moet lang dinken omdat ik slecht Nederland s Kan leezen en begrijpen maar ik vind heel gooi site ik heb van een vriend gekrijgen top. Dank u wil

Redelijk

Ikheb deze cursus voor mijn scooter nu tijd gedaan.. Mijn mening is dat het voor de scooter niet goed genoeg is... Lijk weer meer vragen voor een auto wat erg verwarrend is, plaatjes zijn ook onduidelijk of het nu een scooter of motor is. En vage onduidelijkheden over voorrang van voetgangers... Een voetganger is GEEN bestuurder mensen. Maar soms schijnbaar wel. Al met al niet tevreden neem maar een echte cursus.

Beste Marco, alle leeronderdelen die het CBR eist zijn onderdeel van de theoriecursus. Als dit voor jou nog niet voldoende is, kan je ook nog op CBR categorie herhalen. Is dat nog niet voldoende, dan kan je ook nog op elk onderdeel/trefwoord herhalen. Een voetganger is uiteraard geen bestuurder, maar in een beperkt aantal situaties, heeft een voetganger wel voorrang. Dat kan je ook handig teruglezen op het memoblaadje over 'voorrang'. Succes verder!

zeer postief en ga zo door met TET.nl

ik kan overal online de cursus gebruiken en dat is fijn. De theorie is goed en leerzaam en ik herkend bepaalde vragen wat ook in de examen terugkomen.

Bedankt voor de goed onderbouwde beoordeling. Dat helpt andere geïnteresseerden en maakt ons trots en blij.

Behulpzaam bij voorbereiding motorexamen

Redelijk goed, maar enkele foutjes. Vraagstelling komt niet altijd goed met het werkelijke CBR examen overeen. Wel fijn om veel foto's met tekst te hebben, maar ik zou er niet alleen op vertrouwen en extra boek bij gebruiken.

TET® is juist zodanig ontwikkeld dat je een theorieboek niet nodig hebt, maar wie het prettig vindt om een boek als naslag te gebruiken, moet dat zeker niet laten.

Pluspunten

Ik leer veel sneller als dat ik het via een boek zou doen. Je kan ook zelf je eigen onderdelen kiezen om te leren, dat komt handig uit als je in een bepaalde onderdeel niet goed bent, ken je het zovaak als je wilt oefenen.

Dankjewel voor deze goed onderbouwde reactie.

Pluspunten

Erg ondersteund

Beter up to date met regels blijven

Pluspunten

Goede en korte uitleg

Nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mijn eerste theorieexamen heb ik gehaald met TET. Dat was 4 jaar geleden. Nu is dit product hopeloos achterhaald. Daarom ook niet kopen als je een gedegen voorbereiding wilt op een rij-examen.

Onze online cursus wordt direct geüpdatet als het CBR ons meldt dat er iets wordt toegevoegd of als er iets verandert in de Verkeerswet. Dat is een groot verschil met theorieboeken.

Pluspunten

Veel stof die je moet weten leer je met dit programma..

Uitleg over meer borden is gewenst

Bedankt Alex. T.a.v. je wens voor uitleg over meer verkeersborden: alle verkeersborden zijn onderdeel van CBR categorie 23. Deze kan je ook specifiek trainen door in je cockpit te kiezen voor 'selectief trainen', categorie 23 'Verkeersborden'.

Over Tet

Met TET® slaag je supersnel voor de CBR-theorie-examens. Zonder boek. Bij TET® leer je online en interactief. Zo filter je supersnel naar de theorie, die je nog niet weet. Via pc, tablet of smartphone. Je kan dankzij de TET® cursus al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens. Het aantal proefexamens is eindeloos veel, zolang je toegang hebt. TET® is een e-learningmethode van TICKEN. Net als de online typecursus ticken.nl en de cursus voor rekenen, taal en hun toetsen op extraas.nl.