Pluspunten

Deze manier van leren spreekt mij zeer aan! Het herhalen van de vragen die je niet goed hebt werkt goed bij mijn leerproces.

Als je een account hebt en de tijdsduur vervalt dan kun je wel verlengen maar niet genieten van de korting. Als bestaande klant vind ik juist dat je korting moet krijgen als je gaat verlengen! Ook vraag ik me af of jullie de programma tool updaten met actuele regels van het CBR? Jullie sturen b.v. geen nieuwsbrieven hierover? Nog een verbeter punt is als je gaat oefenen op een 14 inch laptop dan gaat dat net als f11 drukt als je met een kleiner beeldscherm gaat oefenen lukt dit niet!

- Onze online cursus wordt direct geüpdatet als het CBR ons meldt dat er iets wordt toegevoegd. Dat is een groot verschil met theorieboeken. - Je kan desgewenst voor een gereduceerd tarief verlengen met een minimum van 4 weken. Zie vraag 8 op onze Veelgestelde Vragen pagina. - De online cursus past zicht aan het beeldschermgrootte aan, maar het kan zijn dat je deze even een handje moet helpen. Dat kan door de pagina te verversen of even met de muis de pagina even te verkleinen en weer te vergroten naar het beeldschermformaat.

Pluspunten

Nette website met duidelijke interface en goeie prijs. Veel oefenmogelijkheden en als er iets niet klopt word het snel aangepast !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

handig systeem goede manier om te leren

nieuwe foto's schieten voor gevarenherkenning, want ik en mijn vrienden hebben bijna wat glas kapot gegooit

Pluspunten

Makkelijk snel en goed leren voor je theorie examen. Auto theorie in 1x gehaald en verwacht motor theorie nu ook in 1x te kunnen halen door het gebruik van Tet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed initiatief. Deze manier van een leeromgeving is echt iets van deze tijd. Je kan overal (thuis, in de tram etc.) De vragen leren en doornemen.

Het systeem werkt niet optimaal. Soms krijg je al de antwoord, als je op verder hebt geklikt. Dit kan soepeler.

Pluspunten

Goede voorbereiding op het examen

geen verbeterpunten

Pluspunten

Zeer gemakkelijk door de stof & in een opslag zicht in waar je staat. Geeft een duidelijk beeld van of je wel / niet klaar bent voor het examen. Werkt ook motiverend om verder de leren.

Het zou fijn zijn als je je voortgang zelf kan wissen. (Als je bijvoorbeeld opnieuw wilt beginnen)

Je kan de basiscursus niet tussentijds wissen, maar je kan elke CBR-categorie wel opnieuw doen via je pagina 'cockpit', optie 'selectief trainen'. Je kan zelfs op steekwoord oefenen. En natuurlijk onbeperkt oefenexamens zolang je toegang hebt.

Pluspunten

Werkt goed, snel en is duidelijk

Nee

Pluspunten

Super fijne manier om te oefenen. Heel duidelijke uitleg en makkelijke site.

Duidelijkere foto's

Pluspunten

Perfect om je theorie erin te stampen!!

Vragen die je fout doet niet te snel herhalen..

Pluspunten

- heldere lesstof - super snel reactie

Pluspunten

- hele goede manier van leren. - duidelijk en meerdere mogelijkheden.

- voor 90% alle vragen aanwezig.

Pluspunten

Goeie leermethode

Meer variatie aan vragen

Pluspunten

Goede service en het programma werkt heel fijn

Geen

Pluspunten

Super! Dit is mijn redding geweest voor mijn theorie! Gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

Pluspunten

Mooie gelegenheid om je snel en efficiënt voor te bereiden op het motorrijden

Soms is het niet duidelijk of je nu een auto, motor of brommer bent. Dat leidt tot verwarring als je het doet om je motorrijbewijs te halen. Ik had pas halberwege door dat ik soms ook die gele auto was. Met een paar antwoorden ben ik het niet eens, op basis van de vraag kun je dan meerdere kanten op denken. Ik zou graag de optie hebben om daarover met iemand van jullie te discussiëren

Pluspunten

Hoeft niet uit boek te leren

Soms zie je niet duidelijk of een auto stilstaat of remt op een plaatje.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede lesstof

duidelijkere foto’s en plaatje

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Wees up to date met het daadwerkelijke examen. Vragen die op het examen voorkomen werden niet behandelt in de cursus.

Jammer dat je niet geslaagd bent en dat je je teleurstelling op TET® afwimpelt. In je cockpit staat ook de conclusie dat je nog niet klaar was voor het CBR-examen. Alle leerpunten voor het theorie-examen zijn verwerkt in de TET® theoriecursus en deze worden direct geüpdatet als het CBR onderwerpen toevoegt. Het CBR heeft haar eigen redactie om vragen en antwoorden op te stellen en van alle kennispunten zijn er talloze versies waardoor men een database heeft van circa 5000 vragen om fraude te voorkomen. De spanning is natuurlijk ook heel anders bij het echte CBR examen. Ik hoop voor je dat je de volgende keer slaagt.

Pluspunten

Heerlijk om thuis op de bank te kunnen oefenen met bromfietsrijlessen!!

Jammer soms dat ik geen vragen kan stellen als ik iets niet begrijp. (nou moet ik zeggen dat het laten vaak alsnog duidelijk wordt)

Pluspunten

Erg handig, makkelijk en snel te gebruiken. Super handig dat fout beantwoorde vragen meerdere keren terugkoment.

Pluspunten

Het is heel fijn leren omdat je herhaling krijgt en er duidelijk word aangegeven waarom je antwoord fout is.

N.v.t.

Pluspunten

Uitgebreid programma met veel vragen. Goede manier om theorie te oefenen.

Een app voor de telefoon zou handig zijn. Nu is niet iedere vraag handig te zien op de telefoon zonder het beeldscherm te verkleinen.

Over Tet

Met TET® slaag je supersnel voor de CBR-theorie-examens. Zonder boek. Bij TET® leer je online en interactief. Zo filter je supersnel naar de theorie, die je nog niet weet. Via pc, tablet of smartphone. Je kan dankzij de TET® cursus al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens. Het aantal proefexamens is eindeloos veel, zolang je toegang hebt. TET® is een e-learningmethode van TICKEN. Net als de online typecursus ticken.nl en de cursus voor rekenen, taal en hun toetsen op extraas.nl.