Pluspunten

Snel inloggen. Leuke foto's. Cockpit leuk idee

Sommige vragen zijn erg matig gesteld. Mag en moet beter onderscheiden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede proefexamens en duidelijke samenvattingen.

Dat plaatje met die cockpit was mij een beetje onduidelijk.

Pluspunten

Fijn programma om in je eigen tijd te leren voor je auto theorie.

Soms zijn de foto's onduidelijk, waardoor het lastig is om de vragen goed te beantwoorden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goeie vragen

Vragen die je vaak goed heb blijven terug komen

Het is: vragen die je fout beantwoord of waarbij je de TIP nodig hebt, zijn leerpunten die je klaarblijkelijk nog niet beheerst. Die komt dus volgens een bepaald algoritme terug totdat je het wel onder de knie hebt.

Pluspunten

Leert heel namelijk en is overzichtelijk

Beter versies voor zowel de tablet en smartphone

Tip: zorg dat je tabel/smartphone de meeste recente update heeft geïnstalleerd van je besturingssysteem en webbrowser.

Pluspunten

Goede uitleg Goede voorbeelden Makkelijk leren, veel minder saai dan een theorieboek Goed up to date vanhet vekeer

Nvt

Pluspunten

Heel handig, goede uitleg bij alles

In de cursus zit er een foutje, namelijk als er buiten de bebouwde kom geen streep tussen de rijbanen is, geldt er een maximum snelheid van 80 km/h, niet 60 km/h.

Pluspunten

Goede manier om snel je theorie te leren, heb al 1 examen gehaald door deze site en ben nu bezig met m'n 2e te halen.

Van sommige vragen kloppen de antwoorden niet.

Bedankt voor de mooie score. Als je denkt dat een antwoord niet klopt, kijk dan goed wat de vraag precies is geweest. Ben je dan nog overtuigd van je gelijk, stuur een screenshot naar [email protected] en we verklaren het antwoord op de vraag.

Pluspunten

Je leert op een leuke manier de theorie voor je auto rijbewijs. Ook heb je veel oefenmateriaal.

Er zou meer diversiteit kunnen komen in de vragen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Fijne site om Theorie te oefenen voor auto examen. Goede vragen

Soms onduidelijke vragen Sommige vragen spreken foto's tegen Rare uitleggen

Pluspunten

makkelijke website, goed te volgen

Pluspunten

Ontzettend goed en uitgebreid lesmateriaal. Ik moet over 2 weken mijn theorie examen doen en ga met ondersteuning hiervan het zeker halen. Het is alleen jammer dat er bij het onderdeel gevaarherkenning zowel bij het oefenmateriaal als de proefexamens gebruik wordt gemaakt van dezelfde situaties(die je door het oefenmateriaal kan dromen, komen namelijk terug als je het fout doet). Hierdoor krijg ikzelf niet een heel duidelijk beeld of ik het nu goed beheers ja of te nee.

Het is jammer dat er bij het onderdeel gevaarherkenning dezelfde situaties op de proefexamens langs komen die je ook met het oefenmateriaal hebt gehad. Ze komen namelijk heel regelmatig terug bij het oefenmateriaal, waardoor ik ze nu met mijn proefexamens kan dromen. Dit geeft mij geen goede indruk over of ik het onderdeel gevaarherkenning goed beheers. Daarbij lopen de secondes bij het onderdeel gevaarherkenning niet altijd gelijk af met het examen. Hierdoor kan je nog niet goed wennen aan de daadwerkelijke tijdsdruk.

Pluspunten

Leeerzame uitleg en super goede vragen worden er gesteld!!!

Niks alles is top

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Je doet veel kennis op.

Waardeloos, sluit niet aan op de examenvragen van het CBR. Na voor alle proefexamens geslaagd te zijn, alsnog gezakt voor het CBR theorie examen omdat de vragen totaal anders zijn dan alle duizenden vragen die ik met TET.nl heb geoefend.

Jammer dat je niet geslaagd bent en dat je anoniem beoordeelt. Ben je wel een echte klant? Het CBR heeft uiteraard haar eigen redactie om vragen op te stellen en van alle kennispunten zijn er talloze versies waardoor men een database heeft van circa 5000 vragen. De spanning is natuurlijk ook heel anders bij het echte CBR examen. Ik hoop voor je dat je de volgende keer slaagt.

Pluspunten

Eenvoudig in gebruik, snel te gebruiken na aankoop

Sommige 'voorrangs' vragen werken niet (in verschillende nieuwste versies van browsers: Opera en Chrome). Ik moet de pagina opnieuw laden om de vraag te kunnen beantwoorden (volgorde aanklikken)

We raden je aan om je internet browsers Chrome en Opera te verversen naar de laatste versie. Succes verder!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en makkelijk

Loopt soms vast

Pluspunten

Werkt super goed! Fijn die cursus die je kan doen.

Theorie filmpjes zouden fijn zijn over lastige onderwerpen. Maar verder top.

Pluspunten

Snel en duidelijke site. Persoonlijke benadering.

Groter lettertype voor dyslexie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

het is fijn dat je bij elke oefenvraag tekst en uitleg krijgt, zowel bij een goed als een slecht antwoord.

Jullie worden hartelijk bedankt voor de verspilde uren die ik heb zitten leren voor niks. jammer genoeg komen de oefenvragen en de oefen examenvragen niet overeen, anders voor en helemaal niet voor in de cbr motortheorie examen. De vragen die ik heb zitten leren via jullie zijn niet 2018 up to date. Heb 45uur geleerd, 20x achter elkaar geslaagd via jullie proefexamens, met alle proefexamens niet meer dan max 3fout gehad, en dan toch nog zakken vandaag op de officiële motor theorie examen. Ik ging met vol zelfvertrouwen de toets in en kwam er zwaar teleurgesteld uit, omdat ik allemaal vragen kreeg die niet voorkomen in jullie leerstof, hoe is dit mogelijk?????

Jammer dat je niet geslaagd bent Ben. Het CBR heeft uiteraard haar eigen redactie om vragen op te stellen en van alle kennispunten zijn er talloze versies waardoor men een database heeft van circa 5000 vragen. De spanning is natuurlijk ook heel anders bij het echte CBR examen. Ik hoop voor je dat je de volgende keer slaagt.

Pluspunten

Erg leerzaam en motiverend!

Ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je hebt (heel) veel oefenvragen die je kunt maken. Daarbij ook nog 10 examens. Aan de oefenvragen en de examens heb ik veel gehad. Ook de tips zijn handig.

Bij sommige vragen een iets duidelijkere uitleg waarom het dat antwoord is.

Bedankt voor de je review. Overigens worden alleen de laatste tien oefenexamens die je hebt gemaakt zichtbaar in je cockpit, maar het aantal proefexamens is oneindig groot zolang je toegang hebt.

Pluspunten

Veel oefenvragen en herhaling. Ook handig in gebruik door de cockpit, dit menu is erg gebruiksvriendelijk.

Op mijn mobiel is het haast onmogelijk om een keuze ongedaan te krijgen (bij voorrangsvragen waarbij je 1, 2, 3 moet aangeven). Maar dit kan ook aan mijn mobiel liggen.

Jacob van Lenneplaan 22 3743AR Baarn

088 0600800

Over Tet

Met TET® slaag je supersnel voor de CBR-theorie-examens. Zonder boek. Bij TET® leer je online en interactief. Zo filter je supersnel naar de theorie, die je nog niet weet. Via pc, tablet of smartphone. Je kan dankzij de TET® cursus al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens. Het aantal proefexamens is eindeloos veel, zolang je toegang hebt. TET® is een e-learningmethode van TICKEN. Net als de online typecursus ticken.nl en de cursus voor rekenen, taal en hun toetsen op extraas.nl.