Pluspunten

Nette en gemoedelijke sfeer. Zakelijk correct. Onze boot werd heel netjes afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte communicatie en goede uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed geïnformeerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tweedehandsboot gekocht, oude boot ingeruild. Snel en vlot geholpen, goed en eerlijk geadviseerd. Belangrijkste vraag: zou ik nog een keer een boot hier kopen? Antwoord: JA.

De boot had iets beter van binnen schoongemaakt kunnen worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hallo, onlangs een nieuwe Jeanneau cap camarat 5.5 WA gekocht en prima afgeleverd na een paar test gevaren te hebben hadden we toch een opmerking van prestatie van de motor waar wij niet erg tevreden waren,daarom zijn we langs geweest bij de zaakvoerder en heeft hij al het mogelijke gedaan om deze op te lossen,daarmee wil ik zeggen super ontvangst en alles mogelijk wat maar kon om de klant tevreden te stellen,dus wie een boot koopt ga zeker bij Carlo langs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, klant staat centraal en nemen de tijd. Doen oprecht en eerlijk zaken en komen de gemaakte afspraken na.

Tot op heden n.v.t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers nemen de tijd hebben verstand van zaken en geven goed advies.

Koop een beter koffie machine dan de kantine koffie die je nu serveert . Advies een kleine Nespresso machine van pakweg € 100 geeft een heerlijke koffie en past beter bij een top zaak met top producten .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer prettig bedrijf waar wij al meer als 10 jaar komen. Flexibel en denken mee in oplossingen. Onlangs is onze boot geleverd, door een sterfgeval in de familie kon de geplande dag niet door gaan. In overleg de datum iets naar voren geschoven (planning aangepast) zodat we toch snel over de boot konden beschikken. Top service!

Geen, wij zijn uitermate tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie boot gekocht. Komen afspraken na en zijn altijd bereikbaar voor vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

2 keer een gararntie met een vloerplaat rubberboot gehad. Leverancier mercury kreeg het maar niet opgelost. Van de Sande watersport heeft de schade netjes gecompenseerd ondanks fabriek het niet lukte. Netjes afgelost.

Wordt niet goed op hoogte gehouden van status garantie. Even een belletje zou fijn zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service in een leuk familiebedrijf waar kwaliteit voorop staat !

Ga zo door !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel vriendelijk ontvangen op Hiswa ,alle informatie en advies gekregen ! Daarna naar showroom in Veldhoven gegaan en koopcontract getekend . In februari is de golden line 500 volgens afspraak klaargemaakt met nog een aantal positieve adviezen van Jeroen . Al met al Zeer Tevreden over de Totale koop!

Terug bellen omtrent levertijd was niet altijd goed, later geen probleem meer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Rust , ongedwongen sfeer , vriendelijk personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed aanspreekpunt voor alle vragen. Super eerlijke verkoper Namelijk Jeroen. Eerlijke aankoopprijs. De baas altijd bereidt om te onderhandelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi bedrijf hebben ze in Veldhoven! Klant staat centraal, vragen, uitleg en voor de aflevering werd bij mij ruim 2 uur voor uitgetrokken, de koffie staat er klaar. Een bezoekje brengen aan deze zaak kan geen kwaad. Jeroen en Co bedankt voor de perfecte service, ben erg blij met mijn Sting 610 BR

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaar en no nonsense bedrijf. Eerlijk advies.

Misschien ook op de zondagen open. :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn en compleet bedrijf met verstand van zaken met goede medewerkers ( Jeroen )

Geen ga zo door

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Als ze je benzineslang kwijt maken krijg je een nieuwe.

Afgelopen voorjaar heb ik na het afgeven van buitenboordmotor 7 weken moeten wachten voordat ik hem voor een zeer kleine reparatie kon komen ophalen. De brandstofslang bleek toen echter kwijt gemaakt door van der Sanden. Na deze service startte de motor niet en heb ik uit ellende de motor toen door een derde laten maken. In die zeven weken wachttijd bleek men niets uitgevoerd te hebben. Waar ik voor betaald heb weet ik niet. Waarom dit zeven weken geduurd heeft is mij ook bijster. Erg ontevreden. Hij loopt nu echter als een zonnetje!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vroeg een CE-attest aan van mijn boot. Ik werd onmiddellijk geholpen. Snel,correct. Perfecte service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig geholpen door medewerkers met verstand van zaken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Altijd bereikbaar en komen afspraken na!

Geen verbeterpunten

Over Van der Sanden Watersport