Perfect geholpen

Ben netjes en correct geholpen goede uitleg ben zeer tevreden

Bij herhaling: prima!

Zeer vriendelijk geholpen en prima uitleg hoe nu ons bootje goed in elkaar te zetten.

Goed geregeld!

Professionele partij om zaken mee te doen. Komen de afspraken na. Trouwens ook mooie boot.

typisch voor een bedrijf buiten de Randstad; doen meer dan ze beloven

Jeroen en collega's zijn zeer klantvriendelijk en professioneel. Boot werd keurig en compleet afgeleverd. Alle beloftes bij aankoop worden nagekomen en meer.

Topbedrijf

Voor mijn boot een nieuwe 115 pk Suzuki gekocht en een 90 pk ingeruild tegen een goede prijs bij Carlo de eigenaar Zoals verwacht zeer netjes opgebouwd door een topmonteur. Kom al sinds de oprichting bij deze zaak (40 jaar) en altijd top geholpen bij aanschaf van boot of motor, kortom een zaak met hart voor de klanten!!

Een mooie en goede boot voor een mooie prijs.

Top bedrijf met zeer professioneel en behulpzaam en eerlijk personeel. Gewoon een topbedrijf met zeer veel kennis en scherpe prijzen. En waar ze afspraken 100 procent na komen.

Betrouwbaar en kundig watersportbedrijf

In mijn Rib Boot moest een brandstofmeter ingebouwd worden. Ook zouden ze naar de bilgepomp kijken. Stond echter niet op de werkorder. Carlo ging er toch meteen ff naar kijken. Pomp bleek vast te zitten. Werd meteen vervangen onder garantie (gebruikte boot 1.5 maand oud). Echt top bedrijf! Nemen de tijd, zijn zeer kundig en bovenal, komen afspraken na.

Ik kocht in november 2019 een zeer nette Quicksilver 555 cabine. In April heb ik de boot opgehaald. Hij had netjes zijn grote beurt gehad zo als afgesproken. Ik heb dit jaar dan ook veel plezier van deze boot gehad. Jeroen is een rustige verkoper die je niets opdrinkt en weet waar hij over praat. En zijn afspraken nakomt. Van den Sande is een professioneel bedrijf met veel kennis.

Behulpzaam, vriendelijk, klantgericht

Ik heb meerdere goede ervaringen met vd Sanden. De afgelopen jaren al en gisteren wederom. Je krijgt aandacht, het aanbod is groot, ze hebben veel voorraad en geven goed advies. Omdat ze verstand van zaken hebben.

Top Service en zeer flexibele instelling

Vandaag is mijn ZAR 47 op locatie afgeleverd en kwaliteit van service was zeer hoog! Dank hiervoor en een betere start kon ik mij niet voorstellen, nu volop genieten!

Fijn gemoedelijk bedrijf.

Wederom goed geholpen.

Top service!

Denken niet alleen in pegels, op de eerste plaats staat de klant! Ongehoorde service.

Pluspunten

Nette en gemoedelijke sfeer. Zakelijk correct. Onze boot werd heel netjes afgeleverd.

Pluspunten

Correcte communicatie en goede uitleg.

Pluspunten

goed geïnformeerd

Pluspunten

Tweedehandsboot gekocht, oude boot ingeruild. Snel en vlot geholpen, goed en eerlijk geadviseerd. Belangrijkste vraag: zou ik nog een keer een boot hier kopen? Antwoord: JA.

De boot had iets beter van binnen schoongemaakt kunnen worden.

Pluspunten

Hallo, onlangs een nieuwe Jeanneau cap camarat 5.5 WA gekocht en prima afgeleverd na een paar test gevaren te hebben hadden we toch een opmerking van prestatie van de motor waar wij niet erg tevreden waren,daarom zijn we langs geweest bij de zaakvoerder en heeft hij al het mogelijke gedaan om deze op te lossen,daarmee wil ik zeggen super ontvangst en alles mogelijk wat maar kon om de klant tevreden te stellen,dus wie een boot koopt ga zeker bij Carlo langs.

Pluspunten

Klantvriendelijk, klant staat centraal en nemen de tijd. Doen oprecht en eerlijk zaken en komen de gemaakte afspraken na.

Tot op heden n.v.t.

Pluspunten

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers nemen de tijd hebben verstand van zaken en geven goed advies.

Koop een beter koffie machine dan de kantine koffie die je nu serveert . Advies een kleine Nespresso machine van pakweg € 100 geeft een heerlijke koffie en past beter bij een top zaak met top producten .

Pluspunten

Zeer prettig bedrijf waar wij al meer als 10 jaar komen. Flexibel en denken mee in oplossingen. Onlangs is onze boot geleverd, door een sterfgeval in de familie kon de geplande dag niet door gaan. In overleg de datum iets naar voren geschoven (planning aangepast) zodat we toch snel over de boot konden beschikken. Top service!

Geen, wij zijn uitermate tevreden!

Pluspunten

Mooie boot gekocht. Komen afspraken na en zijn altijd bereikbaar voor vragen.

Pluspunten

2 keer een gararntie met een vloerplaat rubberboot gehad. Leverancier mercury kreeg het maar niet opgelost. Van de Sande watersport heeft de schade netjes gecompenseerd ondanks fabriek het niet lukte. Netjes afgelost.

Wordt niet goed op hoogte gehouden van status garantie. Even een belletje zou fijn zijn.

Pluspunten

Goede service in een leuk familiebedrijf waar kwaliteit voorop staat !

Ga zo door !

Pluspunten

Heel vriendelijk ontvangen op Hiswa ,alle informatie en advies gekregen ! Daarna naar showroom in Veldhoven gegaan en koopcontract getekend . In februari is de golden line 500 volgens afspraak klaargemaakt met nog een aantal positieve adviezen van Jeroen . Al met al Zeer Tevreden over de Totale koop!

Terug bellen omtrent levertijd was niet altijd goed, later geen probleem meer

Pluspunten

Rust , ongedwongen sfeer , vriendelijk personeel.