Pluspunten

Goed aanspreekpunt voor alle vragen. Super eerlijke verkoper Namelijk Jeroen. Eerlijke aankoopprijs. De baas altijd bereidt om te onderhandelen.

Pluspunten

Mooi bedrijf hebben ze in Veldhoven! Klant staat centraal, vragen, uitleg en voor de aflevering werd bij mij ruim 2 uur voor uitgetrokken, de koffie staat er klaar. Een bezoekje brengen aan deze zaak kan geen kwaad. Jeroen en Co bedankt voor de perfecte service, ben erg blij met mijn Sting 610 BR

Pluspunten

Betrouwbaar en no nonsense bedrijf. Eerlijk advies.

Misschien ook op de zondagen open. :)

Pluspunten

Fijn en compleet bedrijf met verstand van zaken met goede medewerkers ( Jeroen )

Geen ga zo door

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Als ze je benzineslang kwijt maken krijg je een nieuwe.

Afgelopen voorjaar heb ik na het afgeven van buitenboordmotor 7 weken moeten wachten voordat ik hem voor een zeer kleine reparatie kon komen ophalen. De brandstofslang bleek toen echter kwijt gemaakt door van der Sanden. Na deze service startte de motor niet en heb ik uit ellende de motor toen door een derde laten maken. In die zeven weken wachttijd bleek men niets uitgevoerd te hebben. Waar ik voor betaald heb weet ik niet. Waarom dit zeven weken geduurd heeft is mij ook bijster. Erg ontevreden. Hij loopt nu echter als een zonnetje!

Pluspunten

Ik vroeg een CE-attest aan van mijn boot. Ik werd onmiddellijk geholpen. Snel,correct. Perfecte service.

Pluspunten

Prettig geholpen door medewerkers met verstand van zaken!

Pluspunten

Goede service. Altijd bereikbaar en komen afspraken na!

Geen verbeterpunten