Snel en netjes.

Helaas paste de broek niet, 22-4 retour gestuurd, nu 26-4 nog geen geld terug gekregen.

Vaste klant, goed

Gewoon goed. Netjes verpakt ook. Vaste klant, dus bestel weer.

perfect

goede communicatie, snelle levering en prima producten

Overhemden Online prijst zich uit de markt

Ik kocht tegelijkertijd een hemd bij Overhemd On line en een hemd bij Hemd voor Hem. Ze hangen nu naast elkaar en ik zie geen enkel verschil. Het enige verschil is dat het hemd van Overhemd Online TWEE keer zo duur als dat van Hemd voor Hem. Als geld je niet uitmaakt, zou ik gewoon bij Overhemd Online mijn geld blijven besteden...

Gewoon goed, geen klachten - mooi shirt

Gewoon goed, geen klachten - mooi shirt

Een woord super service

heel goed

top

snelle en keurige levering

Beste mensen prachtige jas en snel geleverd. Helemaal blij mee alleen erg jammer dat er een gat in de zak zit ! Vriendelijke groet Nienke

niet goed opgelet....helaas per doos één stuk...en ik dacht twee

Ik zal niet goed hebben opgelet, maar de vorige bestelling zaten er 2 stuks in één doos en nu één. Dat zijn dus erg dure onderbroeken!

Op de website staat aangegeven of het 1 stuk, 2-pack of 3-pack betreft en het is ook te zien of er een foto van 1 slip, 2 slips of 3 slips bij afgebeeld staat. Vorige keer had u original classics slip feinripp wit 2-pack met art.nr. 00074169 besteld en nu heeft u een original slip feinripp wit met gulp met art.nr. 00054289 besteld. Bij Alle kenmerken onder het shirt kan u ook lezen of het 1 stuk betreft want anders staat bij Type 2-pack of 3-pack vermeld. Er staat ook een actie bij vermeld van KORTINGSCODE: 5=4. U kan er 5 in uw winkelmandje doen en dan hoeft u er voor 4 te betalen dus u krijgt er 1 gratis. Dit geldt ook voor 5 2-packs of 5 3-packs.

top product

niet echt goedkoop, maar je dan ook de kwaliteit er aan af!

Zoals verwacht prima overhemd keurig afgeleverd!

Mooi overhemd goede maat zoals omschreven

Mooi aanbod, goede kwaliteit van de producten

Snelle en duidelijke communicatie en service

Snelle bezorging en prima shirts

Alles naar wens

Goed product en voldoende keuze op de webshop!

Fijne website!

Zeer netjes verzorgd bij levering

De levering was lekker snel, en zag er zeer goed verzorgd uit.

Prima levering

Duidelijke website - levering volgens afspraak - goed verpakt - kwalitatief super producten

Juiste en snelle levering!

Perfecte levering, snel en correct!

Goede communicatie

Een overhemd was niet meer voorradig en werd een week later geleverd. De communicatie eromheen was echter wel goed en duidelijk. Daarom 4 sterren.

Retourneren drama

Ik had een item geretourneerd met post.nl zoals gevraagd wordt door overhemdenonline.nl. Natuurlijk was dit pakket weer kwijtgeraakt bij post.nl , en dan kun je beginnen en mailen, bellen etc. Ik had een verzendbewijs maar dat was kennelijk niet voldoende , er moet een "zoekaktie" op touw worden gezet en ik zou worden teruggebeld. Dat wordt je dan weer niet, dus voor de derde keer teruggebeld en gevraagd wat heb ik er nu mee te maken dat post.nl weer een pakje kwijt is, stel post.nl aansprakelijk en keer mij m n geld uit. Met veel gesteun werd dit dan uiteindelijk gedaan. Niet erg klantvriendelijk, en dan zou je nog op de knieën moeten en dankjewel zeggen dat jeje eigen geld terugkrijgt

Het teruggestuurde pakket is niet door de ondernemer ontvangen. Op grond van het bepaalde in artikel 6:230s van het Burgerlijk Wetboek is het aan een consument om te zorgen voor terugzending van een artikel bij herroeping van een koopovereenkomst. De consument is daarmee ook de opdrachtgever van de vervoerder De consument is zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Wij hebben tóch geholpen om van de vermissing een case aan te laten maken door PostNl. Ondanks dat het pakket nog steeds zoek is hebben wij het bedrag retour betaald. U kan bij Ruilen & retourneren onderaan op de website lezen dat het tot 14 dagen kan duren om de retourbetaling te verwerken en bij u is dit al binnen enkele werkdagen verwerkt terwijl wij de retourzending niet hebben ontvangen. • Track & trace-code 3SEBXV0694346 1. Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen. 15 april 9:44 Bezorgtijd wordt berekend 2. 11 april 21:05 Pakket is ontvangen door PostNL Is mijn retourbetaling al verwerkt? U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Snelle levering en prima kwaliteit

Levering altijd snel en correct, goede kwaliteit kleding

gewoon correct!!!

ook gewoon goed ban bestelling tot thuis bezorging

Ik had een vest gekocht maat 4xl, deze was voor mij iets te groot. Retour gestuurd, gelijk een 3xl besteld. Retourzending werd de volgende dag bezorgd, dag daarna de bevestiging van het geretourneerde artikel, dag daarna stond geld op mijn rekening.

Smalle mouwen

Helaas moesten we de overhemden retourneren omdat de mouwen te smal waren

Via de klantenservice kunt u altijd advies vragen over onze artikelen, ook over de maatvoering. De artikelen kunnen in één van onze 8 fysieke winkels of in het magazijn liggen waar wij iets specifieks kunnen laten opmeten in een bepaalde maat mocht het niet in de bijbehorende maattabel vermeld staan.

Gewoon krijgen wat je bestelt

Gewoon gekregen wat ik had besteld en op tijd