Zowel het bestelde overhemd als ook de verpakking en snelheid van leveren was top. Aanrader!!

Voortreffelijk

Duidelijke site, grote keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding. Supersnelle bezorging in een zeer verzorgde verpakking! Een voorbeeld voor vele internet winkels!

Onovertroffen

Prachtige collectie, super snelle levering! Kan niet mooier.

Overzicht en duidelijke website

Enige minpuntje is dat je geen update krijgt van een retourzending. Ik weet na een week nog steeds niet of het retour artikel is aangekomen en of het wordt gecrediteerd. Inmiddels 3 bestellingen gedaan en ik ben erg positief!

Bedankt voor uw feedback. Op het moment dat een retourzending wordt uitgepakt krijgt u een e-mail dat de retour is aangekomen. Vrij snel daarna volgt de verwerking van de retour. Na verwerking ontvangt u een bevestiging. Retourzendingen worden binnen twee weken na ontvangst verwerkt. Aan de hand van de Track & Trace code die op het afgiftebewijs staat kan u controleren of en wanneer het pakket door ons is ontvangen.

Geweldig goed

Geweldig goed ga zo door

Goede kwaliteit en snel geleverd

Moo product. Voldoet aan verwachting en snel geleverd

beetje jammer

Ik bestelde 2 truien, XXL. De ene (hugo Boss) prima, de andere (polo) leek wel een grote zak. Veel te groot, pasvorm, 'valt groot' oid toevoegen. Ik bestel nooit twee maten om dan de 'verkeerde'terug te sturen, maar als je meldt dat iets te groot valt is het wel aardig om een aanbieding te krijgen voor een maat kleiner. 1 van de 3 overhemden was een kleine fit. Of ik heb er overheen gelzen of het stond er niet goed bij..

Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat u niet tevreden bent. Helaas kunnen we op dit moment geen ruiling regelen of een aanbieding doen voor een maat kleiner, omdat ons systeem daar momenteel niet op is ingesteld. Wat betreft de pasvorm van het overhemd, begrijpen we dat dit mogelijk voor verwarring heeft gezorgd. Eén van de drie overhemden heeft inderdaad de pasvorm 'slim fit', zoals vermeld staat bij het desbetreffende artikel op onze website. Onze excuses voor eventuele onduidelijkheid hierover. Indien u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te assisteren.

Keurige spijkerbroek, keurig verpakt en lekker snel.

Mooie spijkerbroek, keurig verpakt en lekker snel bezorgt.

Goede pasvorm

Goede pasvorm, snelle levering goed ingepakt, alles was perfect!

Zoals men mag verwachten.

Prima kwaliteit, en snelle levering.

Prijs kwaliteit n snel levering.. N mooie korting..

Super aanbod, service en retourvoorwaarden

Ik heb nu twee keer een bestelling geplaatst bij OverhemdenOnline.nl. Beide keren werden mijn bestelling snel geleverd. De eerste keer in een super mooie blauw/witte doos met Overhemden Online erop, de tweede keer in een "gewone" bruine doos. Door de mooie doos gaf de eerste bestelling wel een wat meer exclusieve ervaring dan de tweede (voor wat het waard is). De eerste keer had ik per ongeluk bijna alles in de verkeerde maat besteld en moest toen m.u.v. één polo shirt de gehele bestelling retour sturen. De retour bon zit al bij de bestelling dus retour sturen gaat echt super makkelijk. Ik voelde me er wel een beetje schuldig over. Ik had snel mijn geld retour ontvangen. Tweede bestelling ook snel ontvangen (nu wel de goede maat besteld ;-)). Ik kan OverhemdenOnline van harte aanbevelen

Prima dienstverlening

De uitvoering n.a.v. onze vraag is snel, accuraat en voor ons als klant heel prettig geregeld.

Mooi product en snelle levering

Ik heb een manteljas besteld via Overhemdenonline.nl, de jas werd binnen een week geleverd in een mooie verpakking inclusief een hoes om de jas op te bergen in de kast oid voor de periode waarin deze niet gedragen wordt.

Voortreffelijke afhandeling bestelling en levering in mooie verpakking

Vlotte probleemloze bestelling en afhandeling van mijn order

Goede prijs voor normaal dure broek, snel geleverd!

Prima verlopen

super goed

Goede website ruime keuze en goede prijs kwaliteits verhouding en snelle levering.

Correcte levering.

Positief over overhemden.nl. Overzichtelijke site, ruime keus en goede levering.

2 stuks overhemden

mooie overhemden, passen perfect en levertijd binnen 3 dagen, kortom Top!

Retouren worden niet afgehandeld

Ik hé drie truien teruggestuurd. Er komt zelfs geen ontvangstbevestiging, laat staa geld terug

De retourzending is op 7 februari 's middags bij ons binnengekomen en vijf werkdagen later is het al retour betaald via Adyen. De klant kan via het track & trace nummer zelf zien wanneer een artikel bij ons retour is gekomen en als het door ons administratief verwerkt wordt krijgt de klant daarvan een e-mail. Het kan tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst retour worden betaald maar uw retourzending is al binnen 5 werkdagen retour betaald. U kan op onze website onder het kopje Ruilen & retourneren het volgende lezen: U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling.

snel geleverd, goed verpakt en prima artikel

De levering voldoet helemaal aan de verwachting, was prima verpakt en dus beschermd en snel (zeker snel genoeg ;-) geleverd. Kortom prima ervaring

Vlotte levering

Vlotte levering

Prima geregeld.

Prima.

Top communicatie

Er wordt duidelijk gecommuniceerd over je bestelling en altijd op tijd geleverd

uitstekend

goed geregeld, ga zo door

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.