Besteld en snel in huis!

De overhemden waren besteld en ze waren snel in huis! Mooie kwaliteit!

Kan niet beter!!

De artikelen zijn op tijd besteld en passen altijd!!

Bestelde artikelen snel geleverd, keurig zoals het hoort.

Het is een fantastische zaak Heb wel even wat terug moeten sturen vanwege de maat Maar zijn heel tevreden met de aankoop Vr. Gr.

Snelle levering, mooie overhemden

Ik ben tevreden. Overzichtelijke site, snelle levering en overhemden zijn naar mij zin. Maatvoering blijft altijd een dingetje, zeker als je van meerdere merken besteld. Ik heb 1 overhemd teruggestuurd en dat was heel snel afgehandeld.

Alles was in orde, behalve dat ik bevlekte producten ontving. Ik raad jullie aan de producten te controleren die naar de klant zijn gestuurd.

Levering en kwaliteit vanvde kleding is top!

Zie boven

Goede prijs/kwaliteit en uitstekende service

Snelle levering , goede prijs en uitstekende kwaliteit

Mooie dingen voor goede prijzen!

Toch een paar keer hele mooie shirts en colberts gevonden. Mooie collectie, breed, ook in mijn (lengte)maat. Snelle, goede levering, super!

snel en mooi ingepakt

Gant top hemd oxford

Mooie poloshirts en goed zittend

De poloshirts zijn van goede kwaliteit en zijn in het dagen fijn

Top service!

Beschrijving komt goed overeen met de werkelijkheid. De overhemden worden zorgvuldig verpakt met de optie om kosteloos te retourneren. Maar dat was gelukkig niet nodig.

Mooi overhemd; zoals omschreven.

Omschrijving klopt met geleverd overhemd. Netjes verpakt en snel geleverd

Prima prijs-kwaliteit

Dit bedrijf werkt uitermate snel, verkoopt uitstekende artikelen en is niet duur voor wat je krijgt

Ze doen wat ze beloven.

Ze doen wat ze beloven. Steeds opnieuw.

Keurig verzorgd

Alles keurig afgehandeld

snelle levering, product voldoet geheel.

de levering van de jas was snel en goed. De jas zelf had een iets fellere kleur groen dan op de site, maar was nog steeds mooi. Dus heel tevreden. Fijn veel zakken. Met het huidige weer heb ik de jas ongewild meteen zwaar kunnen testen. Hij is niet helemaal waterdicht, ook de lichte capuchon niet (stond ook niet in de advertentie), maar hield voldoende regenwater tegen om hooguit een klein beetje nat te worden. Al met al tevreden en is meteen een favoriete jas geworden.

Mooie hemden

Ik moet voor mijn job witte hemden dragen. Van de 3 hemden was er eentje (linnen en zeer dun) minder kwaliteit vond ik maar dat is ieder zijn mening natuurlijk. Mvg

Alleen een beetje prijzig. Jammer !

perfect en correct

foto was zoals het hoorde ook de kleur en de verzending liep perfect een aanrader

Altijd de perfecte overhemd

Meerdere overhemden gekocht bij Overhemden Online. Kwaliteit tegen een goede ö er ijs

Snel en gemakkelijk

Super handige manier van zoeken in het assortiment. Prijs en maten staan duidelijk aangegeven. De bestelprocedure en betaalwijze is simpel. Snel geleverd in een mooie verpakking!

prima, goed aanbod, levering liep goed en shirt past perfect

alles staat al in de aanhef, zou ik zeggen.

Altijd correct en snel

Bij elke bestelling tot op heden geen enkel probleem gehad. Snel en correct.

Bedrijfsgegevens

Breestraat 152-154

2311 CX Leiden

071-203 2030

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.