Vlotte levering met prachtige overhemden

Niets te klagen alles positief

Altijd snel bezorgd, netjes, geen issues met ruilen, groot assortiment: Ik koop hier al jaren!

Beschadigde broek ontvangen

Geen volgende bestelling meer

Hele goede en snelle levering..fijn bedrijf en goede kwaliteitskleding

Correct, goede kwaliteit

Er ging iets mis, omdat er problemen waren met de website. Na mijn mail werd alles correct uitgevoerd. Kwaliteit voor een redelijke prijs.

Trage levertijd en order kwijt

Na bijna een week heb ik gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef. Op de site wordt een levertijd van 1 tot 3 werkdagen aangegeven. Ook gaf ik aan nog geen bevestiging van mijn bestelling gehad te hebben. Er werd geantwoord dat vanwege een overgang van een systeem er zaken niet goed gegaan waren. Het zou doorgegeven worden. Een dag later was er nog steeds geen bevestiging. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling na ruim een week gekregen. Met een relatief hoge prijsstelling in combinatie met een beroerde service is dit een eenmalige ervaring voor mij...

Tot onze spijt hebben wij inderdaad problemen gehad met de orders doordat wij zijn overgestapt op een nieuwe website met een nieuw ordersysteem. Wij zijn ons ervan bewust dat een aantal klanten hierdoor hun bestelling veel later dan gebruikelijk heeft ontvangen. Wij doen er alles aan om de opstartproblemen zo snel mogelijk op te lossen. Als tegemoetkoming voor het ongemak hebben wij een korting toegepast op uw order. Dit bedrag zal worden bijgeschreven via ons betalingssysteem Adyen.

Heb ze nog niet eens gekregen

Heb ze nog niet eens binnen

De bestelling was naar een PostNL locatie gegaan. Wij raden onze klanten aan om de PostNL app te downloaden zodat u altijd kunt zien waar uw pakket zich bevind. Op deze manier wordt voorkomen dat het pakket na een week retour wordt gestuurd naar ons omdat het niet is opgehaald. Wij hebben inmiddels contact opgenomen met de klant.

Gewoon goed en makkelijk

Geen probleem met retouren en snel alles geregeld als je een keer een foutje maakt met bestellen

Super geregeld

Geen minpunten!!

Top...snel bezorgd en ook in een mooie doos....

Was snel geleverd goede kwaliteit en in een mooie doos verpakt.. Ben zeer tevreden.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

De overhemden zijn goed overgekomen

Mijn ervaring is positief. Alleen was de doos te groot zodat de overhemden te veel gaan schuiven. Meer opvulling of kleinere verpakking zou beter zijn. Maar .. ze zijn heel huids overgekomen en dat is het voornaamste.

Aanrader

Prima kwaliteit overhemd geleverd. Met track en trace op de hoogte gehouden wanneer levering zou plaatsvinden.

Precies wat ik zocht!

De polo die ik al weken zocht uiteindelijk bij Overhemdenon.ine gevonden. Fijne afhandeling van de gehele bestelprocedure!

Zeer vlotte en goede service

Het was zoals verwacht. Netjes en verzorgd

Ondanks dat het shirt weer retour gaat moet ik zeggen dat de levering super is verlopen. Snel, keurig verpakt, duidelijke handleiding voor retouren. Niks mis mee. Wel € 20,-- duurder dan bij een collega. Dat is dan wel weer een beetje een domper als je daar later achterkomt.

Uitgebreide keuze

Voor ieder wat wils

Toppertje!

Al meerdere keren besteld bij Overhemden Online.nl Goede overzichtelijke site, met duidelijke maatgegevens (tabellen). Groot assortiment. Snelle verzending in stevige verpakking. Geen lastig gedoe om een eventueel retourproduct te verzenden; zelfklevend retouradres zit al in de verpakking. Verkeerde maat besteld, dan is dat snelgeregeld en het geld is binnen no time weer op de rekening teruggestort. De goede maat besteld en 2 dagen later weer binnen. Hier..., een tevreden klant!

Prima kleren en snelle bezorging

Goede kleding voor een schappelijke prijs.En een snelle bezorging Keurig verpakt in een mooie stevige doos

Mooie Polo

Veel keuze, redelijke prijzen, snelle levering.

Veel keuze, redelijke prijzen, snelle levering.

Goede kwaliteit en thuis bezorgd in mooie verpakking.

Prijs kwaliteit in orde.

Gewoon geweldig, nooit meer naar een winkel.

Gewoon top snelle levering en nooit gezeik met facturen.