Top bedrijf super levering

Woensdag jas besteld zaterdag geleverd, wat me verbaasde was de verpakking, verpakt in stevige doos en jas zat in een mooie beschermhoes. Retour etiket mee geleverd betere service kun je niet verlangen. Dat ik weer ga bestellen is een zekerheid !

alles goed geregeld

order was niet goed aangekomen. 4 weken later bevestigd en daarna alsnog geleverd. het is allemaal goed gekomen. daarvoor complimenten

Aardig bistro eten

Hoofdgerecht ok , goed vlees, mals. , en voldoende. Bijpassend 2 kleine kommetjes salade voor 4 personen en frites moesten we zelf op attenderen waardoor het hoofdgerecht al bijna op was toen het bakje kwam. Kortom : ins oordeel tussen 3 en 4 sterren

Wat jammer dat u niet tevreden bent over het eten. Wij verkopen namelijk alleen herenkleding ;-)

prima in orde niets aan veranderen

correct,zie hierboven. en netjes op tijd wordt het bestelde geleverd,

alles super geregeld.

Internet site is goed overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Vanaf het uitzoeken op de site tot de bezorging thuis is alles super geregeld.

Goed, goed en goed

goede site, geweldig goed aanbod en enorm goede service!

positief

makkelijke levering

Snelbesteld en snel geleverd. Mooi hemd!

Snelbesteld en snel geleverd. Mooi hemd!

een goede en zeer vlotte levering

een order wordt zeer vlot en verzorgd binnen 3 dagen geleverd, prima zo.

Alles goed geregeld en afgehandeld. Belofte snelle levering waargemaakt.

zie boven

Prachtig

De 2 mooie overhemden die ik besteld had waren snel geleverd. De kwaliteit en modellen waren perfect!

Het kwam in een goede staat tot bij mij, en de services was ook fantastisch

Mooi product en volgens afspraak geleverd

Ruime keus, mooie producten. Volgens afspraak geleverd in mooie verpakking.

Probleemloze bestelling, toezending en afhandeling!

Volledig geslaagde transactie met Overhemden on-line. Juiste maat en erg mooi product kntvangen. Een adres om te onthouden en “Voor herhaling vatbaar!”

Mooie collectie en snelle bezorging

Ik bestel al jaren bij overhemden online en ben er super tevreden over vooral de mooie collectie overhemden.

Top service en kwaliteit

Gewoon goed!!

Snel geleverd, in doos, speciaal gemaakt voor de verzending van overhemden. Groot assortiment, makelijk filteren op beschikbare maatvoering.

Hugo boss polo nu al kapot

Ik heb 6 aug een Hugo boss polo besteld en die is nu al kapot.. slechte kwaliteit..

Er is inmiddels contact opgenomen met de klant. Wij hebben geprobeerd dit met de klant op te lossen, maar wij hebben de polo nog steeds niet retour ontvangen.

Snel en gemakkelijk

Toffe koopervaring omdat de zoekfunctie duidelijk is en relevante scores laat zien, het simpel is om te betellen en afrekenen superhandig is.

Alles altijd top

Mooi assortiment voor extra lange maten. Altijd keurig conform afspraak geleverd.

Ik ben super tevreden

Mijn eerste bestelling was een beetje spannend temeer daar ik in Frankrijk woon maar bestellen ging makkelijk en ik kreeg een mooie doos snel geleverd bij mij thuis, ik ben super tevreden en ga nog vaker bestellen uit het zeer ruime assortiment.

Geweldig!!

Nette site, snelle bezorging in mooie verpakking!

Super! Eindelijk een site, waar ik een normaal overhemd kan kopen

Jullie bieden echt een prima service. Ik had per ongeluk een: "slim fit" overhemd besteld, dus ik heb jullie direct na aankoop van dit overhemd, een mailtje gestuurd, om aan te geven, wat er mis was gegaan. Ik kreeg - dezelfde dag nog - een mailtje, dat de fout door jullie was genoteerd en dezelfde dag nog, mijn geld teruggestort. Jullie zijn helden!

Een correcte en kwaliteitsvol product ontvangen!

Merk broeken tegen scherpe prijzen

Ga zo door