Blouse besteld sinds jaren maar bleek te groot helaas zonder problemen terug kunnen sturen. Gelijk andere maat besteld en die was perfect plus extra blouse. Centen ook netjes op tijd terug geboekt. Ik kom zeker terug.

Heel erg fijn dat jullie broeken in maat 114 hebben. Nergens te koop, wel bij jullie.

Alleen de track en tracé deed het niet. Daardoor zijn de 3 broeken bij onze deur gezet. De bestelling was voor 385 euro. Het was fijn geweest als we geweten hadden wanneer die kwam

Goede prijs kwaliteit

Gemakkelijk als je je maat weet.

alles O.k.

De bestelling en levering zijn zo vlot en snel verlopen dat ik niet anders kan zeggen als Doe zo verder want beter kan niet.

Snel en goed geleverd, super mooie overhemden!

Snel en goed geleverd, super mooie overhemden!

Zeer klantvriendelijk

Bestelling is goed en mooi verpakt . Bij retourzending is de verpakking uitstekend herbruikbaar. Zeer klantvriendelijke manier voor retour sturen (kosteloos)

snelle correcte levering van het bestelde

bij tweede levering blijkt dat ik me bij een hemd (lichtblauw) heb vergist en bij het andere (donkerblauw ruitje) bleek dat het meer slim fit was (en dus te nauw), dan een eerder, wel passend tailored fit overhemd.

Goede sortering

Zendingen worden prompt afgewerkt. Kwaliteit is in orde.

Veel aanbod, snelle levering

Ik koop hier vaker overhemden. Als je de juiste maat weet gaat het altijd goed. Veel keuze en snelle levering, ik vind het ideaal.

Prima levering

Snelle aankoop en prima levering. Geen probleem.

Goede overhemden

Ruim keus, snel bezorgd.

Mooie overhemden

Goede service gratis verzending en retour.

Prima service, goed overleg

Klantenservice was welbespraakt, goed overleg gehad.

wederom klasse

Koop vaker hier gaat altijd naar tevredenheid

Niet goed

Ik heb overhemd geretourneerd, Te hoge kraag die tegen constant tegen mijn kin zat. Bij andere Ledub overhemden die ik heb nooit dit probleem gehad,

Altijd goed!

Altijd goed, de levering en kleding. Tot nu toe steeds de volgende dag geleverd en keurig verpakt. Mijn overhemden koop ik altijd bij overhemdenonline.nl. Broeken koop ik hier afhankelijk van het merk, juiste maat en prijs. Ik ben zeer tevreden! Bedankt!

Snel en netjes.

Helaas paste de broek niet, 22-4 retour gestuurd, nu 26-4 nog geen geld terug gekregen.

Vaste klant, goed

Gewoon goed. Netjes verpakt ook. Vaste klant, dus bestel weer.

perfect

goede communicatie, snelle levering en prima producten

Overhemden Online prijst zich uit de markt

Ik kocht tegelijkertijd een hemd bij Overhemd On line en een hemd bij Hemd voor Hem. Ze hangen nu naast elkaar en ik zie geen enkel verschil. Het enige verschil is dat het hemd van Overhemd Online TWEE keer zo duur als dat van Hemd voor Hem. Als geld je niet uitmaakt, zou ik gewoon bij Overhemd Online mijn geld blijven besteden...

Gewoon goed, geen klachten - mooi shirt

Gewoon goed, geen klachten - mooi shirt