Ik ben teleurgesteld in Overhemden online

Ik dacht een overhemd van ca €109 + aangeschaft te hebben voor de prijs van € 79,50. En dat bleek dus een overhemd te zijn van €79,50 en dat was te zien .

Het betreft een linnen overhemd en oogt meer casual dan een ander materiaal overhemd maar heeft een hoge slijtvastheid en is duurzaam. Het voordeel is dat linnen overhemden een ademend vermogen hebben, koel in de zomer zijn en comfortabel dragen. Het is zéker geen goedkoop overhemd.

Echt uitstekend

Nadat ik het overhemd zag, wist ik niet zo goed wat mijn maat was. De website legt echter keurig uit hoe je dit kan bepalen. Toch twijfelde ik of het wel goed zou komen. Het overhemd kwam binnen en zat meteen als gegoten. Ik heb lange armen en dat vormt weleens een probleem, maar bij dit overhemd zit het perfect. De kwaliteit is hoog. Zelf had ik dit overhemd nodig als onderdeel van een cosplay kostuum en dus moest het overeenkomen met het overhemd in de film. Het ontwerp is ietwat anders, maar is verder mooi, hoogwaardige kwaliteit en zit gewoon goed!

Snelle levering en bijzonder verzorgde verpakking.

Goede kwaliteit, keurig verzorgd en snel bezorgd.

GEWOON GOED

gewoon goed ,ik koop vaker bij overhemden soms pas het en soms past het niet en ruil ik hen netjes en nooit geen gezeik . dus goed .

Mooie produkten, zorgvuldige levering

Al jaren koop ik overhemden hier. Zelden stuur ik iets terug. DIt komt door de nauwkeurige filters en fotos. Dan kan t bijna niet verkeerd gaan! Nu een polo besteld, bleek t -shirt...maar dat komt omdat ik niet goed gekeken heb.. Retourproces ging vlekkeloos.

Positief

Ruim assortiment in alle maten

Mooie kwaliteit, ruim assortiment in alle maten, ook de 'moeilijke' maten.

Zeer correcte afhandeling, tevreden !

gemak dient de mens

heerlijk relaxt achter de P.C je overhemd uitzoeken, makkelijker kan niet

Uitstekend in alles

Snelle levering, prima verpakt, alle papierwerk vooraf meegestuurd. Retour niet nodig , geleverde artikel naar volle tevredenheid

Ruime mooie collectie

Soms is het fijn om overhemden te kopen in de outlet. Overhemden kunnen niet genoeg in de kast hangen. Top web-site

Luxe ervaring

Prettige website, producten prettig verpakt en een zéér snelle levering. Bonuspunten voor het gebruik van PostNL bij verzending zodat het pakket kan worden afgeleverd bij o.a. de Albert Heijn met ruime openingstijden.

Met één klik een blije schoonzoon

Heel snelle bezorging. Mooi overhemd. Staat goed. Wel duur, al was het met korting.

Topbedrijf

Na een melding van een beschadigd item werd er snel een oplossing aangereikt. Snel en goed opgelost.

Zeer tevreden.

Keurige levering. Mooie truien.

Blij met Casa Moda shirts.

Hun maat 3XL casual fit past mij altijd en is van zeer goede kwaliteit.

Prima levering.

Ook de terugbetaling van een te klein exemplaar verliep gladjes.

Goede service.

Doen wat ze beloven. Duidelijk Goede terugkoppeling Prettig om mee zaken te doen.

Perfecte kleding!

Levertijd goed, kwaliteitskleding. We zijn heel tevreden.

Hele betrouwbare online winkel

Altijd goed. Snelle levering. Retourneren geen probleem en geld wordt altijd weer teruggestort. Al met al uitstekende service!!

Super goed en snel geleverd kwaliteit top

perfecte aankoop

duidelijke presentatie, snelle levering en het artikel heeft een goede kwaliteit.

Ruime keuze, goede verhouding prijs/kwaliteit, snel en keurig verpakt thuisbezorgd

Ruime keuze, goede verhouding prijs/kwaliteit en snel en keurig verpakt thuisbezorgd !

Topper in prijs & kwaliteit

Heel tevreden over; prijs, kwaliteit en snelle levering.