Goeie service!

Er werd meegedacht met mijn sticker ontwerp zodat de kleuren het best overeen kwamen met mijn digitale logo. De sticker ziet er top uit, helaas bleek na het uitpakken dat de de sticker gevouwen was/er zaten er oneffenheden in door onbekende reden. Na het melden sturen ze me nu een 2e sticker toe, heel fijn.

Je word klant vriendelijk geholpen . Een leuke en eerlijke prijs . Hulp en advies staat hoog in de vaandel Ik kom er graag . En super kwaliteit.

Goede snelle service en antwoorden

Snelle en vriendelijke reacties op alle vragen.

Ik was op zoek naar een offerte en kreeg die heel snel opgestuurd. Het scheelde mij uitzoekwerk en tijd.

TOP bedrijf !

Stickercompany is echt een TOP bedrijf ! Buiten de top producten van hoge kwaliteit hebben ze ook een super snelle service en uitstekende communicatie. Heel blij mee :)

Goede dienst na verkoop

De geleverde stickers voldeden niet aan mijn eisen en werden meteen opnieuw gemaakt op een andere drager. Waarvoor dank.

Super bedrijf!

Wat een fijn bedrijf is de Stickercompany! Super goed geholpen, fijne medewerkers en het resultaat mocht er zeker wezen. Bedankt!

Proactief, vlot en met kennis van zaken.

StickerCompany hielp Rake Lijnen bij een productinnovatie, waarbij een driedimensionaal volume uit pvc-sheet werd gevormd. Met het advies en de dienstverlening van StickerCompany hebben we flink bespaard op kosten, tijd en handling.

Komt na wat afgesproken is

Ze hebben bij ons de keuken opnieuw beplakt. Het verschil is ongelofelijk. We hebben een totaal nieuwe keuken zonder nieuwe materialen! Voor iedereen een aanrader.

...

Raambestickering is niet wat wij wilden, daarbij toch op de ramen geplakt. Netjes gebeld erover om tot een oplossing te komen en ze hier ook de tijd voor gegeven om het op te lossen, dit is ook telefonisch afgesproken en met de heren die het geplaatst hadden maar er werd verbazingwekkend enkele dagen daarna een incasso ingezet! Ik vermoed dat dat dagelijkse kost voor ze is! Erg jammer. Alsnog hopen wij dat ze gebruik zullen maken van de oplosmogelijkheden. Jullie begrijpen natuurlijk toch ook wel dat wij niet voor een dienstverlening gaan betalen die niet naar ieders tevredenheid is. Een erg teleurgestelde klant hier! Het is vooral bergen beloftes maar wanneer ze moeten leveren valt het enorm tegen! Nog iets, het incasso instantie is ook netjes gebeld om tot een oplossing te komen maar tevergeefs ze willen er geen oor voor hebben. Maar goed erg serieus konden wij dit bedrijf ook niet nemen want er was een en al lawaai, onderlinge gebekvecht etc. aan de telefoon. Heel vreemd dit alles

Aanrader

Snelle levering, goede kwaliteit stickers

Uitstekende communicatie. Er wordt veel meegedacht met de wens van de klant. Het hele proces ging soepel en uiteindelijk heel blij met het eindresultaat!

Allemaal goed, maar toch..

Alles is uiteindelijk goed gegaan. En ook naar tevredenheid. Maar de communicatie met mij als klant moet verbeterd worden. Daar is nog ruimte om te vebeteren.

Slecht

Voor mijn BSO nieuw logo laten maken en de stickers bij de Stickercompany laten drukken. Omdat ik de sticker het raam ook kleur aan de binnenzijde wil hebben werd het geheel op transparant folie geprint. Ik heb in de mail specifiek aangegeven dat de offerte akkoord was en dat het gedrukt kon worden mits het geheel doorzichtig is, dit is het dus wel. Van buiten naar binnen kijkend valt de sticker helemaal weg.... heb ik dus niets aan. Daarnaast kwamen de stickers drie dagen later dan op de offerte aangegeven, kreeg ik geen verzendbevestiging voor track and trace en kwamen de stickers in een doos ipv netjes opgerold in een koker en zitten er dus vouwen in. Nee niet nog eens stickercompany

TOP!!!

Vriendelijk, meedenkend, snelle levering, goede prijs en prima kwaliteit. Dus TOP!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes en optijd geleverd. Met de juiste kleur stelling.

Graag bij de eerste factuur ook de BTW vermelden want dat bedrag stond er niet bij. Wel dat er BTW berekend word maar niet het bedrag.

Pluspunten

Snelle en duidelijke reactie.

Pluspunten

Denkt mee met de klant. Staat open voor suggesties. Vriendelijk in contact. Snelle levering, ook bij gecompliceerde bestellingen.

Opstartkosten achterwege laten. Deze 'drempel' is wat ouderwets.

Pluspunten

snelheid, prijs, kwaliteit

?

Pluspunten

Goede adviezen en service.

Pluspunten

Aandacht voor kwaliteit en een hoge betrokkenheid typeert de Stickercompany. Ze zijn altijd bereikbaar, oplossingsgericht en het contact is zeer aangenaam. Je bent voortdurend welkom voor vragen en op e-mails reageren zij direct. Ook wanneer het om een kleine opdracht gaat!

Pluspunten

Snelle service in combinatie met een goede kwaliteit! Zeker een aanrader!