Prima. Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Prima. Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Had dit bericht al een keer beantwoord

Geen spijt van de aankoop!!

Omdat ik vaker last heb van een moeilijke stoelgang en bepaalde medicijnen niet goed aansloegen, ben ik mij gaan oriënteren op de aloë vera drank. Ik kan zeggen dat ik al beter naar het toilet kan. Dus alleen voor dit al is het voor mij een goede aanwinst. Ik gebruik het nog te kort om een goed algeheel oordeel te vellen over de andere mogelijke positieve bijwerkingen. Over de levering niks anders dan positief. Ik ga zeker weer bestellen!!

Fenomenaal

De aloë vera is volledig puur, je merkt het aan de smaak, beetje zuur maar dat is normaal, de smaak is een bevestiging dat het puur is en er zit pulp erin, gewoon fantastisch.

Goede service, snelle levering

Sinds een paar maanden gebruik ik de producten Super Elixer en Longevity pillen. Ik ben er zeer tevreden over en zal deze zeker blijven bestellen.

Snelle levering en het product zelf is geweldig. Ben erg tevreden.

Goede producten en snelle service

Deskundig advies, goede service, en eerlijke goede producten, een eerlijke prijzen. Top bedrijf, telefonisch bereikbaarheid kan beter

Altijd betrouwbaar in levering en super goede produkten

Per abuis 2 flessen te weinig geleverd werd opgelost na 1 telefoontje en 24 uur later volgde de nalevering.

Snelle levering en geweldig product

Snelle levering en geweldig product

Ben altijd blij met de snelle levering.

gebruik de elixer al enkele jaren en ben zeer tevreden over, allen zou ik graag een andere sluiting van de fles zien.

Alles excellent verzorgd.

Alles snel verwerkt en geleverd.

kreeg bericht dat de bestelling zaterdag geleverd zou worden , maar het was er donderdag al , super

Goede kwaliteit en een superserservice

Super blij met mijn producten. Duidelijk van hoge kwaliteit. Goede service en snelle levering

Nog niks ontvangen

Ik heb vorige week gel besteld en nog steeds niks ontvangen

2 x aangeboden volgens de track&trace, niemand thuis. Daarna retour gegaan. U heeft uw betaling inmiddels ook al terug gehad van ons. De bezorging / aflevering door de post ligt buiten onze invloed helaas.

Alles soepel verlopen. Keuze maken, bestellen en ontvangen op het aangegeven moment.

Geen problemen met verzenden en goed produkt

goede kwaliteit en geen problemen met verzending, ontvangst en betaling

Goede ervaring met deze webwinkel

Goede producten voor redelijke prijs en snel bezorgd

Prima service.

Goede produkten vanuit Goes

Goed spul

Dank u wel voor uw feedback!

Goed produkt,mijn weerstand is sterk toegenomen.dank u wel. Ton.

ik ben er tevreden over aloe vera produkten.de super elixer is een topprodukt.

Dank u wel! Dat is precies wat de Prima Vita capsules moeten doen. O.a. een sterke weerstand opbouwen. Mvg. Team Ecolife

Een product zoals ik verwachten.

Het product is zoals mijn verwachting. Ik weet nog niet of het doet wat ik verwacht over langere tijd. Levering duurde iets langer dan normaal bij website bestellingen maar geen probleem.

snelle goede levering

aloe vera hot cold smeert goed uit ruikt lekker en wordt lekker warm, goed product.

Goede en vlotte service

Duidelijke en overzichtelijke site. Vlotte levering. Product voldoet aan de verwachting.

Goed.

Goed.

prima!

Goede service!

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!