Super product ,snelle service

Snelle levering, fijn product , handzame fles

Informatieve site!

Duidelijke info!

ik ben zeer tevreden

ik heb huidproblemen en met de Propolis Creme helpt de genezing

Fijne crème en gel

De aloe creme en gel doen het goed bij mij. Ik bestel dan ook altijd van beide 3 tubes waarvan een gratis is.

Keurige verzending en top product

Ik bestel al een tijdje op deze site en ben zeer tevreden over de geleverde producten en diensten. Ook heel fijn dat ze telefonisch bereikbaar zijn bij vragen. Zeker een aanrader!

Altijd alles in orde

Aankoop op de site, producten, dienst na verkoop altijd top!

Geweldig product

Het is goed van smaak, vol vezels en helpt de darmen te herstellen.

Heerlijke verkoelende en verzachtende huid gel!

Mijn paard heeft veel last van jeuk. Al 10 jaar probeer ik van alles om de jeuk te verminderen, zowel inwendig als uitwendig. Van allerlei soorten voer tot cremes. Verbetering geboekt maar toch wilde ik hem beter kunnen helpen. Ik ben begonnen met de Aloe Vera juice door zijn voer te doen. En ik merk dat zijn haar op zijn kale staartwortel begint terug te groeien. Omdat zijn huid altijd erg droog is, heb ik nu ook Aloe Vera gel voor uitwendige toepassing gekocht. Ik ben er net mee begonnen en het eerste wat op valt is dat zijn huid soepel aan voelt en minder schilferig. Ik ga er voorlopig mee door en hoop dat ook de litekens van het schuren soepeler worden. Blij paard, blij mens!

Bestellen gaat makkelijk en snelle levering

Geweldig spul

Snel bezorgd

Goed en prettig

Ik gebruik dit even vaginale droogheid en klachten om te verzachten. Bevalt goed, bijna een tube leeg, tweede besteld. Goede levering.

Prima product, netjes verpakt

betrouwbaar

Snel reactie op mail, goede service, keurige updates over verzending. Ik bestelde Aloe Vera gel drank en Prima Vita, de eerste capsule ingenomen, en ervaarde een tinteling door m'n hersenvlies, ( ben oa heldervoelend dus reageer vaak sterk op de energie van een middel) gaf me vertrouwen dat dit middel me helpt om mentale vermoeidheid aan te pakken. helpt opgewekter te voelen, en fitter, al na een week. De Aloe Vera drank is flink aan het rommelen deze eerste week in het darmstelsel, een van de eerste dagen bijna zwarte ontlasting gehad, wat maanden gerstegrastabletten niet bewerkstelligden. Dus zet de darmen tot reinigen aan op rustige manier. Goede hoop dat ik hiermee mn darmstelsel weer op peil breng en beter energie uit voedsel op kan nemen. De drank geeft wel vapeurs, vermoedelijk zet het vetverbranding in werking wat dan voelbaar wordt in heel warm worden.

snelle levering en goed product

Het product is goed, ook qua prijs en levering is snel. Telefonische bereikbaarheid blijft wel een ding. Oplossing zou zijn om toch iets van een antwoordapparaat in te schakelen.

Excellent!!

Dit bedrijf bezit een enorme klantvriendelijkheid. Mijn bestelling werd supersnel geleverd. Ik vind het fijn dat hun producten biologisch en met zorg bereid worden, met behoud van vitamines en mineralen, met name de aloë vera sap!! Vanwege hun dienstbaarheid zal ik mijn producten hier blijven bestellen.

Een paar minpuntjes

De onderlinge verschillen tussen de producten en waarvoor ze bedoeld zijn wordt niet duidelijk op de site. Het lijkt me een kleine moeite om dit te verbeteren. De beschrijvingen op de verpakking zelf zijn ook niet voldoende of verwarrend. (Voorbeeld: op een tube staan de ingrediënten in het Engels , waarvan 1 "fragrance" is. Direct daaronder staat in het Nederlands: "bevat geen parfum". . . Huh??? De producten zelf zijn veruit de beste kwaliteit verkrijgbaar. Pure aloe vera van alleen het binnenste van het blad; dat kom je niet veel tegen.

Op het etiket staat: "Natural Fragrance". Oftewel natuurlijke geur ( letterlijke vertaling). Dank u wel voor uw postieve gebruikservaring.

Snelle levering en goed product

Ik kreeg de fles niet binnen de 5 weken op maar werkte goed kalmerend

Product niet ontvangen

Onze bestelling is er nog niet dus ik kan het niet beoordelen

Beste mevrouw, Wij hebben het pakket op tijd verstuurd 8 juli. Tracking: 9 juli 13:47 Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt 9 juli 15:20 Pakket ligt voor je klaar op PostNL-punt Update: U heeft het pakje inmiddels opgehaald. Let svp altijd goed op de Track&Trace van Post.nl Mvg. Edward, Team Ecolife

Fijn product

Heel fijne crème en snelle levering

Goed product

Een paar dagen geleden besteld, ik had ze verwacht niet zo dunne te zijn

Beste Erion, U heeft de Aloë Vera Juice besteld. Deze drank bevat fijne vezels. Is dunner als de aloë Gel. Het is net zoals bij een appel. Snij een appel in stukjes, heb je bijna geen vocht. Pers je een appel uit wordt het appelsap. Bij aloë uit de gelei is dit ook zo. Hoe fijner de pers of maling hoe vloeibaarder het wordt. Des te fijner de persing, hoe minder vezels en pulp er mee gaat. Mvg. Team Ecolife

Fijn product. Precies wat ik zocht.

Ik was op zoek nadat het product dat ik gebruikte uit de handel ging. Het is iets dikker dan ik gewend was maar trekt goed in de huid. Fijn dat er geen rare toevoegingen in zitten.

Goede service en geweldige producten

Heb de huisdierengel voor mijn hond met allergie besteld en het werkt echt heel goed ,verzachtend het gaat er niet mee weg maar hij heeft er wel minder last van

Zeer goed product.

Werkt voor verstoorde darmflora

Gebruik het nu een week, en merk dat mijn darmen rustiger worden.Tevens heb ik ook nog een ontsteking in mijn lichaam waarbij helaas nog geen verbetering optreed. Dit zeggende ik gebruik het nog maar een week dus wie weet wordt dat ook minder.

Perfect, zeer snel geleverd.

De Aloe Vera gel drank is een goed product. Het bevalt ons heel goed.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 22 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook voor uw dieren als hond, kat, paard enz. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!