Ik kan niet zonder

Ik gebruik Luvico al jaren en heb er veel baat bij. Mijn spastische darm is zo goed als normaal geworden en heb meerdere voordelen.

geeft veel energie

goed product werkt goed op wondjes

ik gebruik dit product puur voor mijn paard ze heeft open wonden en ik smeer 2 a 3 maal daags binnen enkele dage zijn wonden weer dicht het is gemakkelijk te gebruiken op een spons

Topproducten

Super producten

Ik gebruik de crème aloe vera met propolis en echt de eerste crème die fantastisch werkt binnen een paar dagen was mijn eczeem weg. Zeer tevreden.

Snel, efficient, topkwaliteit

een uitstekend product met een goede prijs kwaliteit verhouding

zeer positief

Sinds ik Aloe Vera gebruik heb ik veel minder last va zuurbranden in mijn keel.

Goed product, goede service

Product is krachtig en werkt goed. De betellingwordt netjes en vlot afgehandeld.

Zeer prettig

Goed verpakt, snel geleverd, prima producten.

Netjes afgeleverd.

Het pakket kwam zelfs eerder dan door Post.nl was aangekondigd. Toevallig was ik thuis.

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden. Product voor een scherpe prijs.

Nog geen problemen gehad

correcte levering

Niet alleen een snelle en correcte levering maar de Aloë Vera wordt misschien voor mij het beste product,mag wel iets goedkoper

Fantastische producten

Mijn huid, energie en darmen hebben ongelofelijk veel baat bij de producten

👍👍👍Top bedrijf👍👍👍

Mijn ervaring met STS Aloe Vera Products & Health Supplies is zeer goed! Een ruim aanbod aan diverse producten w.o. de super gezonde Aloe Vera, 100% natuurlijk. Ik heb 2 weken geleden de Aloe Vera Juice besteld, 2 literflessen voor nog geen €30, super voordelig dus. En..., na ruim 2 weken merk ik al verschil: ik was geruime tijd de hele dag door vermoeid, maar voel mij met de AV juice alweer een stuk fitter! Daarom beveel ik STS Aloe Vera Products & Health Supplies van harte aan!

snelle service, kwaliteit product

snelle service, kwaliteit product

Geen spijt van

Van bestelling tot levering alles vlot verlopen. Product nog in testfase en al tevreden.

Dank u wel voor uw reactie! Mvg. Edward - Team Ecolife

zuivere en mooie produkten

Goeie service en dienst voor verkoop. Snelle en accurate levering. En last but not least; eerlijke top-produkten.

Dank u wel! Mvg. Edward - Team Ecolife

Het is anders

Ik heb bij een ander leveranciers ook aloa Vera gekocht en gedronken die was zeker puur. Aloe Vera die ik nu van jullie gekregen hebt is waterig en zuur (teveel Citroën zuur) en ik proef bijna niets aan aloa Vera. Sorry maar dat is mijn ervaring. Ik dacht is ecologisch dus puur maar helaas dat is het niet geval heb ik het gevoel.

Aloe Vera uit het binnenblad van de Aloë plant is "waterig dun" als het wordt uitgeperst, net zoals bij een appel. Schilt u een appel en snijdt deze in stukken dan komt er geen vocht uit. ..Perst u een aloë vera uit is dit precies hetzelfde als bij de appel. Snijdt u de gelei van de aloë in stukjes dan zijn het "vaste" blokjes zonder veel verlies van plantvocht. Afhankelijk van de maling en persing verkrijgt men dus een dikkere of dunnere substantie. Als u echter, net zoals bij de appel, de aloe vera gelei helemaal uitperst komt er enkel het plantvocht uit. Het is dan ook waterdun van vorm. Omdat Ecolife enkel het binnenste van het blad gebruikt is de Aloë Vera dus niet bitter van smaak. De bittere smaak komt van het buitenblad en de slijmerige laag met barbaloines die tussen het groene blad en de binnenste gelei zitten. Ecolife gebruikt dit niet omdat het veel aloine bevat wat darmkrampen etc kan veroorzaken. De slijmerige laag wordt van de gelei afgewassen. Omdat we conserveren met sterk citroenzuur is de smaak fris-zuur. We zouden het hoger en/of langer kunnen verwarmen zodat er geen ciroenzuur meer nodig hebben maar dit gaat teveel ten koste van de kwaliteit! Ecolife gel = 99.5 tot 99.7% zuivere met de hand verwerkte aloe vera. Aan de Gel wordt 0.1 tot 0.4% cirtoenzuur toegevoegd afhankelijk van de zuurgraag van de Aloë vera bladsap ( gelei). Per oogst is de zuurgraad anders en moet er dus meer of minder citroen bij. Ecolife Juice is 99.8% zuivere met de hand verwerkte aloe vera. In de Juice zit citroenzuur 0.2%. Kwaliteit heeft niet veel met de smaak te maken of dat het dikker of dunner is maar wel met hoe het verwerkt is!

mijn ervaring is top

Ik ben dankbaar voor de snelle afhandeling en bezorgen, goede produkten.

Gewoon top service!

Aloe Vera Products biedt een ruime keuze aan gezonde producten!

Voor het ogenblik goed.

Ik gebruik het product nog niet lang genoeg m een beoordeling te kunnen geven.

Pure Aloe-Vera bomvol vitamines en mineralen

Ik heb de Aloe-Vera gelly besteld bomvol vitamines en ik heb weer iets bijgeleerd n.l. Dat de meeste gels van poeder met water gemaakt worden. Deze is echt de pure gelei ( het binnenste van het blad )

Dank u wel voor uw reactie. mvg. Edward Team Ecolife

Snelle levering van een uitstekend product

Zeer positief: snelle levering, keurig verpakt. Product is wat ik er van verwacht had; precies wat ik bedoelde.

goede producten

Wel een snelle Levering, maar telefonisch nooit bereikbaar

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!