Prima !

Besteld voor atypisch eczeem bij dochter. Binnen 1 week zoveel verbetering dat doktersafspraak niet meer nodig was !

Fijn te horen dat de Propolis crème goed aanslaat. Dank u wel.

Fijne product

Echte Aloe Vera

In tegenstelling tot andere producten met Aloe Vera werkt dit product dus wél

Daar doen we het voor. Dank u wel.

Fantastisch product waar ik inmiddels niet meer zonder kan.

Het maakt mijn huid glad, soepel en gezond. Vooral in de zomer na blootstelling aan de zon doet het mij huid erg goed.

Dank u wel! Fijn te lezen dat de Aloë Huidgel uw huid goed doet.

Minden rendben volt.

A rendelés egyszerű volt. A csomag gyorsan megérkezett.

Hele goede Aloë Vera gel!

De Aloë Vera gelly huidgel is gemaakt met foodgrade ALoë Vera, beter kan niet dus. Verder is het hele productieproces van de Aloë Vera Uitstekend te noemen, lees de informatie op de site hierover na want dit waarborgt de kwaliteit van de Aloë Vera die ook de Aloë Vera gelly is gebruikt. Als je een gevoelige huid hebt, periodiek of doorgaans is het handig om de Aloë Vera gelly te mengen met bijvoorbeeld een plantaardige olie. Dat heb ik gedaan omdat de Aloë Vera gelly in het begin te sterk was voor mijn huid. Door de Aloë vera gelly huidgel te mengen met een plantaardige olie kreeg ik top resultaten> zeer zachte goed doorvoede huid en door de huidgel te mengen met propolis 30 % verdwenen mijn huidontstekingen binnen 2 dagen. Heel fijn dus deze Aloë Vera die je echt goed kwaliteit kunt noemen.

Dank je wel voor de mooie review. De Huidgel is inderdaad ook goed te mengen met de aloe-propolis creme en verdunnen met een goede olie kan natuurlijk ook. Mvg. Team Ecolife

uitstekend.

Snelle levering, goede service. Effectief bij(ontwikkelde) zonne-allergie. Rode vlekjes zijn verdwenen.

Snelle levering en een goed product!

Snelle levering en een goed product!

:) merci!

Goede ervaring

Komt snel en goed product. Zal zeker vaker bestellen.

Prima kwaliteit

Ik ben heel tervreden, maar jammer dat het in plastic fles zit. Liever in glas. Zpu in de toekomst mischuen een keuze kunnrn zijn.

We hebben gekozen voor 100% recyclebare kunststof flessen. Glas is zeer zwaar (gewicht), de productie vraagt veel meer energie en de uitstoot is hoger. Ook de recycling van glas kost meer energie dan het recyclen van PET.

Super producten en altijd snel geleverd en hele goede service

Dank u wel voor de fijne review!

Goed product. Snelle levering

Goed product. Snelle levering

De huidgel koop ik al jaren

Geweldig product, prima bezorging.

Snelle levering van uitstekende producten!

Zoals gewoonlijk alles tiptop in orde, snelle levering, top producten!

Dank u wel!

vlotte levering, prima product

voldoet volledig aan verwachtingen

Hele fijne crème voor droge huid.

Voor mijn droge huid is dit een fijne zachte crème. Mijn huid voelt al zachter aan een week te gebruiken. Is nog wel steeds erg droog maar denk dat dit tijd nodig heeft. Ik kan het alleen niet op mijn handen verdragen, ik krijg er eczeem plekjes van. Ook vind ik de vanille geur wel heel erg aanwezig, mag minder van mij. Verder zeer tevreden met deze aloe vera crème.

Prima en vlot geleverd.

Prima en vlot geleverd.

Keurige levering en mooie aanbieding

Ik was onbekend met het product en wist niet wat te verwachten. Ik kocht het op basis van een zinsnede in Medscape over de werking van Aloë Vera Gel. Vooralsnog tevreden over de kwaliteit, houdbaarheid (6 dagen na openen fles nog dezelfde smaak) en werking.

Snelle levering, vers product

Komt professioneel over.

Ik geef mijn paard nu 5 dagen Aloë Vera, dus over de werking kan ik nog niks zeggen. Maar ik had de bestelling snel binnen en was goed verpakt.

Met één dag geleverd

Ik dacht dat het de bitter aloe Vera juice was, ik zoek eigenlijk de bitter één. Maar alsnog blij en heel snel geleverd. Hartelijk bedankt..

Onze aloë is niet bitter. Het bittere gedeelte, genoemd "yellow sap" zit tussen gelei en het harde buitenblad in. Wij gebruiken enkel de gelei om Ecolife aloe vera dranken van te maken. Mvg. Team Ecolife

Uitstekende producten! Ook de crème met propolis is een knap product. Snel en perfect geleverd. .

Dik tevreden met jullie aloë vera

Zeer tevreden met de kwaliteit Aloe vera Gel.

Ervaring met de huidgel niet best!

Iedere huid is en reageert anders . De Ecolife aloe vera gelly creme huidgel zou volgens de site moeten verzorgen en voeden. Helaas was het voor mij een vreselijke ervaring; blijkbaar zit er toch iets in wat mijn huid (gezicht en hals) vreselijk uitdroogt.

Het spijt ons dat de huidgel bij u niet goed werkt. Met 95% echte aloë gelei is het een zeer diep hydraterende gel. Wellicht zit er een ingrediënt/ kruid in waar u niet tegen kan en uw huid heel anders reageert dan normaal.

Bedrijfsgegevens

Klaverpad 13

4461MD Goes

0113-214120

[email protected]

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.