Goede producten en goede service

Uitstekende kwaliteit Aloe Vera. Klein kritiekpuntje: ik had voor het eerst ook 2 flessen Noni-sap besteld. Na ontvangst schrok ik van de zeer sterke geur. Nergens op de site stond dit vermeld. Ik heb gevraagd of ik de onaangebroken fles kon terugsturen. Hoewel dat mogelijk was stelde de medewerker (eigenaar?) voor dat ik de flessen zou houden en alsnog verdund te proberen of anders weg te geven. Er zou dan 1 fles terugbetaald worden. Dat vond ik een goed alternatief. Ik heb het geld nog niet ontvangen, maar ik ga er vanuit dat dit alsnog gebeurt.

Netjes en snel bezorgd

Fijne producten snelle levering

Zoals altijd keurig op tijd geleverd.

Uitstekende ervaring.

Nette en snelle levering

Product was er snel. Helpt goed bij het herstellen van mijn kinderen hun huid na waterpokken.

Goed geleverd

Hoe kun je iets beoordelen als je het nog niet gebruikt heb. Heb het 3 dagen in huis

Fijne en gezonde producten!

Goede service en producten van hoge kwaliteit!

Fijn biologisch product.

Goed bedrijf, meteen volgende dag bezorgd.

Professioneel

Een goed product professioneel verzorgd.

geweldig goed

heel goed product wat heel goed werkt en een snelle levering

De levering was super snel. Dankjewel

Snelle service, goede producten

vlot geleverd

Een week gebruikt voldoet tot nu toe aan de verwachting. wachten af wat het verder doet.

prima zoals altijd

Is een goede aanvulling op mijn lichamelijke weerstand

Geweldige producten!!!!!!!!!

Ik gebruik het al vele jaren en ben nog steeds erg tevreden!! Groeten, Dorien

Grandioze service, vandaag besteld, morgen in huis!

Uitstekend product, vandaag besteld morgen in huis.

Vooral voor mijn darmproblemen werkt het super

Niets aan toe te voegen, in één woord perfect!

Geweldige gel en crème!

Heerlijke producten, vlot geleverd.

High Quality Aloe Vera, Great Service

We are very happy with this shop and order our Aloe Vera for many years from STS. The Quality is the best I could find and the price is good. Thanks!

Prima levering, goed product!

Prima levering, goed product!

Goede service en goede producten

Goede service en goede producten

Had zelf het verkeerde product eerst besteld.

Dacht dat het waterig was, na een goede uitleg van het bedrijf kwam ik erachter dat ik het verkeerde product had besteld. Uiteindelijk zijn we er samen goed uitgekomen. Top opgelost.

Hele fijne spullen!

Ik kocht altijd pure Aloë op Bonaire en nu heb ik eindelijk ook een bedrijf in Nederland gevonden die, zo goed als, pure aloë verkoopt! Heel blij mee!

Dank u wel voor uw reactie! De dranken bevatten 99.5% tot 99.8% aloë plus een weinig natuurlijke conservering. Zonder enige toevoeging zou beteken dat we de aloë moeten koken...Door het koken verliest de aloë dan een groot deel van haar positieve eigenschappen. Het eindproduct bevat altijd een heel klein beetje natuurlijke conservering. Zonder conservering is aloë binnen een week bedorven. Anders is het dood gekookt of soms zelfs chemisch behandeld zodat alle bacteriën dood zijn!

Snelle levering, en de spullen waren netjes verpakt. Ik heb nog even contact gehad met de klantenservice en de werknemer was super vriendelijk!

Beste Laura, dank je wel voor de feedback!

Keurige service

Helaas kwam er maar een deel van de bestelling in eerste instantie. Omdat alle bevestiging mails aangaven dat alles was geleverd toch maar even gebeld. De administratie was keurig in orde, het restant stond nog op de afleverlijst en was binnen een paar dagen in huis. Keurige en vriendelijke medewerkers. Super tevreden!!

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!