Alles top

Gewoon alles goed

Mooi verpakt en zeer snel geleverd

T

T

Verwisseling van bestelling snel opgelost

De producten zijn heel fijn. De ontvangen bestelling was echter niet de bestelling die wij hadden gedaan. Etiketten waren verwisseld. We hebben de ontvangen bestelling mogen houden waardoor we kennis konden maken met een ander product. Wat we ook gaan betstellen :-) Dus blijkbaar moest het zo zijn.. Zeer tevreden over het adequaat oplossen van de verwisseling. We hadden vlot onze eigen bestelling binnen.

Zeer goed product en snelle levering

Zeer goed product en snelle levering Via website ook makkelijk te bestellen

Smaak aangenaam. Helpt mij echt met de spijsvertering en opgeblazen gevoel. Zonder bijsmaken zoals pepermunt, gember of zoetstoffen. Dat is wat ik zocht. Bij jullie kon ik deze Alie Vera kopen. Bedankt!

Klasse service

Prettige en snelle service

Zuivere producten van voelbaar hoge kwaliteit

Zowel de Aloëvera drank en de Nonijuice voelen als zuivere natuurproducten van hoge kwaliteit. De bestelling is geheel naar verwachting aangekomen.

Snelle levering.veilig aangekomen.

Snelle levering en veilig en onbeschadigd aangekomen

Prima verpakt

goed verpakt in Handige 500ml kunststof flesjes die goed sluiten

Veel handiger dan een blad

Makkelijk te gebruiken samen met het citroensap en rasp dat ik iedere ochtend drink

werkt na aanbrengen snel.

s'avonds veel last van jeuk aan handen en voeten veel geprobeerd. maar dit werkt goed en snel. Na 1x smeren geen last meer.

Prima afgeleverd

Prima product

Product besteld en werd snel geleverd.

Gewoon goed al had ik een afhaalpunt aangegeven terwijl het pakket werd thuisbezorgd.

uitstekend

het product in goede orde ontvangen

heel goed en netjes verstuurd

heel goed

Uitmuntend

Er is zoveel rommel op de markt, waar het aloe vera betreft. On-ethisch. Zoals je tegenwoordig beduveld word. Dit echter, is een zeer goed en zuiver produkt. Blij deze gevonden te hebben.

Prima product!

Bestelling snel geleverd en goede en duidelijke productinfo.

Prima product en levering

Prima product en levering

Volgende dag in huis

Het product zelf moet ik nog gaan testen, maar de service is prima

Prima voor mekaar.

Ja prima voor mekaar

Heel plezierig

Goed product

Veel last van huiduitslag en daardoor weer op zoek gegaan naar een oplossing. Na een paar weken duidelijke vooruitgang die zelfs arts verbaasde. Bijkomend voordeel is dat darmwerking veel beter werd en ik zelfs gewicht kwijt ben geraakt.

Prima producten en snelle levering.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!