excellent

Texture agréable avec petits morceaux, bon goût! Enchantée . Merci

Na de gel gebruikt te hebben om iets mee te mengen merkte ik op hoe superzacht mijn handen daarna waren. En fijn om te weten dat er geen alcohol inzit.

Energie boozer

Ik voel mij fitter en ervaar dat ik minder last heb van virussen en verkoudheid

Hele goede ingredienten en hydrateerd goed

Love it!

Al jarenlang koop ik hier. Top produkten, snelle levering

gelijk 2 beoordelingsverzoeken, moet dat ?

de e-mailbox raakt al lekker vol, en dan nog eens nauwelijks uitgepakt 2 beoordelingsverzoeken! Jaaah, het is aangekomen, jaaah het pakje was niet plat. Jaah de inhoud zat nog in de fles. Fles zag er netjes uit. wel zat er een beetje onverwacht toch een conserveermiddel in, misschien zelf niet goed opgelet bij het bestellen.

Bij 2 bestellingen krijgt u 2 keer een email of u ons wilt beoordelen. Dat is niet verplicht. U kunt de email ook gewoon negeren. Wij willen graag weten wat onze klanten van ons vinden en hierbij ook anderen helpen een goede beslsising te maken. Jammer dat u ons hiervoor een cijfer 5 geeft. Onze excuses als u dit als ergerlijk heeft ervaren.

Precies wat ik wou.

Het juiste product voor de juiste prijs.

Dank u wel!

Goed bezorgd, net begonnen, maar voelt goed

Helemaal top

Het is even wennen

Ik geloof wel dat het wat doet met je nog Maar net begonnen

Fantastisch snel

Snel geleverd en goede producten

Op het eerste zicht is het resultaat Van de aloë Vera crème wat ik ervan verwachtte. Ik zal het beter kunnen beoordelen bel langer gebruik.

Excellent aloë face gel

I use the gel in combination with argan oil as a moisturizer day and night. Compared to other aloë gel, it feels nicer on my skin and leaves my skin hydrated the whole day.

Thank you for your review!

Goede service, producten snel thuis

Betrouwbaar

Fijn product, snelle levering. Goed bereikbaar en vriendelijk.

uitstekende verwerking van de bestelling

zie boven en natuurlijk een goed product

Keurige verpakking

Zéér goede product. Prijs - kwaliteit is uitstekend en de smaak zó natuurlijk mogelijk.

Dank u wel voor uw fijne reactie!

product netjes ontvangen

Bio aloë Vera juice 3 + 1 gratis. Voldoet aan de verwachting.

Goed product

Heb dit besteld na aanbeveling van een vriendin Problemen met darmflora en stoelgang Gebruik t pas dus is t nog afwachten Tt dusver goed

Zeer tevreden!

Goede kwaliteit noni en service!

Erg goede resultaten

De aloë vera doet uitstekend zijn werk. Ik gebruik het voor mijn darmen en het helpt echt heel goed.

Daar doen we het voor! Dank u wel!

Een heel goed product waar ik al sinds jaren gebruik van maak.

Ben hier heel tevreden over.

Net zo goed als aloe vera drank van forever

Goede service en goede producten

Heb goede ervaringen met dit bedrijf maar zeker met de producten.

Website werkt efficiënt en bezorging altijd snel

Snel en moeiteloos bestellen en het product voldoet uitstekend .

Prima geregeld zoals altijd

Alles goed, kwaliteit, levering en klantvriendelijkheid

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.