Top product

Ik heb heel veel baat bij de aloë vera gel. Ik heb last van pds en door iedere dag de gel te gebruiken hoewel ik het echt smerig vind, heb ik veel minder klachten.

Eerlijk product

Snel geleverd en super product

Fijne zalf

Met mijn gevoelige huid vind ik dit een fijne zalf. Hij ruikt ook erg lekker!

Een perfect product! Precies wat ik

Een perfect product. Snel geleverd en precies wat ik zoek.

Topservice

Ik heb een fles aloe vera besteld, al meerdere keren inmiddels. Snelle levering, goede kwaliteit. Kortom, ik blijf bestellen

Aloe Vera gel, geweldig, voor een prima prijs.

Bestellen, voortgang en bezorging is ook helemaal in orde.

Duidelijke info, goed product

De huidgel is verkoelend en hydraterend, en ik gebruik m ook als haargel (cast voor krullen). Daarvoor werkte deze gel beter dan andere natuurlijke gel die ik heb geprobeerd. De informatie op de website lijkt duidelijk en uitgebreid.

Dit is pas service!

2e keer dat ik hier bestel. De vorige keer was een fles gaan lekken en zat er bij de andere weinig pulpvezels in. Verder was ik tevreden over het product. Bij mijn 2e bestelling, had ik dit nogmaals aangegeven en gevraagd of ze hierop konden letten, omdat ik verder wel tevreden was over het product. Toen de bestelling aankwam had ik een fles gratis erbij gekregen, als goedmaker. Ik was aangenaam verrast en ben wederom weer tevreden over de levering en service van deze firma!

Snelle bezorging

Volgende dag geleverd

Goed ontvangen

Alles perfekt in orde .

Nvt

Goed product, maar inhoudomschrijving ontbreekt

Product is goed, vindt het alleen raar dat er geen inhoudsopgave opstaat. Verder is het bedrijf telefonisch niet (althans die mij) bereikbaar. Meerdere pogingen gedaan, ivm. vragen over welk product ik het beste kan aanschaffen. Helaas niemand aan de lijn gekregen.

Beste mevrouw, voor linksonder op het etiket van de fles van de Gel staat 1000ml. Excuses als er niemand de tel opnam. We zijn vaak in het magazijn en hebben geen tel in het magazijn zelf. U mag ook een mail sturen als u geen gehoor krijgt. Mvg. Team Ecolfie

Geweldig product!

Sinds een jaar weet ik niet beter, ieder ochtend louw water, het sap v.e. Halve citroen en een eetlepel Aloe....wel een toilet goed in de buurt hebben we je plas je vuile afvalstoffen uren uit je blaas en dat lucht op en ik val er nog van af ook.....Kortom ik ga door hiermee......

Dank u wel voor uw feedback!

Top product

Ik heb het leren kennen door een vriendin elke ochtend drink ik ervan nu bijna 1 week resultaat zal ik zien binnen paar weken

Fijne producten van kwaliteit!

Beste producten werking + noni ook

Beste STS ik sla jullie producten in en ik ben zo blij met de werking kwaliteit en puurheid super bedankt. Vanaf cojona altijd blijven gebruiken super aanrader

Aloe vera gelei bevalt goed.

Ik gebruik de aloe vera gelei ter hydratering van mijn huid en het lijkt echt wel wat te doen. Prettig in gebruik.

Vlot geleverd zoals altijd

Heerlijke producten!

Een goede keus

Heel goed.

Altijd top producten

De bestelde producten zijn altijd top. De dienst naverkoop eveneens!

Dank u wel voor uw fijne reactie!

Prettige klantenservice, snelle levering.

Leuk gesprek gehad met de klantenservice. Over het verschil tussen de Aloe gel en de Juice. Ik wil kijken of de juice goed werkt voor mijn kleine papegaai die zichzelf grotendeels heeft kaalgeplukt. Zn huidje is beschadigd en geirriteerd. De juice kan ie drinken en als ik het verdun met water dan kan ie daarin badderen. De medewerker was oprecht enthousiast over de aloë producten en ik heb beloofd foto's te maken en de vooruitgang met ze te delen.

Netjes op tijd ontvangen en tevreden over het product

Heel goed en snel

Top verkoop en heel snel

Super snelle levering van een geweldig product

Er wordt aan alles gedaan wat beloofd is op de site

Netjes en op tijd afgeleverd

Prima product

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!