Al jaren vertrouwd product

Goed product voor scherpe prijs

Binnen een dag ontvangen, goede service en hele goede kwaliteit producten

Fantastische producten van een betrouwbare organisatie.

Bestellingen altijd snel en zorgvuldig verwerkt en wanneer er iets fout gaat met een levering wordt dit na melding altijd binnen 24 uur opgelost. Top leverancier.

Volgens verwachting

Ik ken het product en het is snel geleverd. Dat gaat lang niet altijd zo, aangezien ik in Duitsland woon

Bij deze webshop bestel ik vaker, goede producten voor een goede prijs, zeker aanbevelen

Fijne producten

Gezien ik de tonic en de gel pas een aantal dagen gebruik kan ik nog niet al te veel zeggen over het resultaat, maar de producten voelen erg fijn en fris bij gebruik. Ik hoop dat m’n huid erdoor herstelt!

Perfekt!

Bestelling via de webshop verloopt eenvoudig en vlot. De berichtgevingen via email duidelijk en de producten zijn nog even nieuw voor mij qua gebruik maar heb ik een goed gevoel bij. Ik was op zoek op internet naar informatie over Aloë Vera en had bij deze webshop het beste gevoel.

perfecte afhandeling

goed product en afhandeling

snelle levering en een top product

snelle levering , met korting op de vierde fles en een heel goed product waardoor ik een stuk kalmer ben geworden

Heerlijke producten!

Geweldig en ook supersnelle verzending

Ik gebruik het voor mijn darmen. Al na een paar weken werkte het al heel goed .ik ga nu regelmatiger naar het toilet. Ik beveel het iedereen aan die last van z,n darmen heeft.

Verkopen gel (dikke gladde vloeistof) maar het is dunne vloeistof.

Waardeloos

Aloe Vera Gel puur met vezels en pulp. De naam van het product geeft al aan dat dit geen "gladde gel" is. Wij noemen het aloe vera Gel omdat het bestaat uit de gelei (gel) uit het binnenste van het aloe vera blad. Wij zijn dan ook zeer expliciet in de titel en productomschrijving dat het gaat om een Aloë vera drank voor inwendig gebruik. Dit om te voorkomen dat men deze Aloë Gel besteld om er bijvoorbeeld een desinfecterende handgel van te maken. Dit kan niet. Daarvoor is de Aloë vera Gel ZONDER stukjes. De Aloë vera Gel ZONDER stukjes is prima te gebruiken voor een haarmasker etc. Mvg. Team Ecolife

Altijd snelel levering en goede producten

Altijd snelel levering en goede producten

Tevreden tot nu toe

Snelle levering. Zeer tevreden. Kan nog niets zeggen over de inhoud van de producten. Ik gebruik het pas sinds een week.

Geweldige producten

Snelle levering, keurig verpakt in solide doos

Snelle levering, keurig verpakt in solide doos. Fijn product

Prima, snel, goede communicatie, correcte info

Zie boven

Mijn ervaring alles op en top

Ik heb mijn bestelling netjes ingepakt ontvangen op tijd . Produkt is lekker en gezond voor mij

Goede producten en fijne service

Ik heb nu voor de tweede keer Aloe Vera gel bio besteld en ben erg blij met de kwaliteit.

Mijn bestelling is goed en snel aangekomen, ik ben heel tevreden over de aloe Vera gel. ik ga zeker nog een keer bestellen.

Superproducten

Snelle levering; Zeer tevreden over de Aloë Vera Gel. Er werden proefmonsters meegezonden van Aloë Vera huidgel en de Propolus Creme. Eerst geprobeerd, daarna meteen besteld. De huidgel is ook een weldaad voor mn haar. Jammer dat de bodycreme niet meer voorradig was. Anders had ik deze erbij besteld. Mijn inwendige als uitwendige mens is dan compleet verzorgd. Top producten dus!

Graag gedaan :)

Ik heb altijd de Aloe Vera drank van een andere leverancier gehad. Nu van dit merk aan het proberen. Omdat ik nog geen week dit aan het proberen ben kan ik nog geen juist oordeel geven.

snelle levering, goed produkt!

Hele goede aloe vera, veel beter dan bijvoorbeeld van Holland & Barret. Hier proef je echt de zuivere smaak en hij is lekker dik. Zeer tevreden over. Zeer snelle levering, top!

Product is geen gel

niets mis met de levering en communicatie ofzo, maar het product is geen gel. Het is vloeibaar met stukjes pulp. Als je t, zoals ik, voor cosmetische doeleinden wilt gebruiken zou ik t niet kopen

De Aloe vera Gel in de literflessen zijn om in te nemen. Dit is de grof gemalen gelei uit het binnenblad van de plant. Niet geschikt om cosmetische producten mee te maken ivm met name de pulp. U kunt het wel filtreren eventueel. Mvg. Edward, Team Ecolife

Snelle en goede service

Binnen 24 uur leveren Goede kwaliteit aloe vera

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!