Heerlijk procuct

Ik gebruik de Aloë propolis crème al een tijdje. Heerlijk spul! Ik gebruik het als dag/nachtcrème, en ook voor mijn hele lichaam. Trekt snel in, en mijn huid voelt de hele dag verzorgd aan.

Nog nooit problemen gehad met de bestelling. Producten uitstekend, wel beetje aan de dure kant

geen rusteloze benen meer en mooier haar

Goed product, smaak want snel, huid haar en binnen in mijn lijf voelen gezonder!

Te waterig

Ik heb gel besteld naar mijn weten en ik kreeg juice. Maar oké daar kan ik niks meer aan doen. Of wel? Inmiddels contact gehad met ecolife! Ik kon t gewoon terug sturen maar ik had t toch echt zelf verkeerd besteld. Dat zou dan ook zo maar kunnen.. ben erg blij. Snelle emailreactie ook!

U heeft de Juice besteld en niet de Gel. Als u wilt kunt u de ongeopende flessen omruilen. Mvg. team Ecolife

Perfect produkt

Perfect produkt en snel geleverd

Aloe Vera gelly cream

Lekkere koelende crème. Gebruik het veel voor mijn voeten te koelen. Maar ook voor gezicht en hals.

Goede producten en goede service

Altijd uitstekende producten en hele goede dienst na verkoop.

Goed product

Ik geef dit dagelijks aan mijn paard daar ze een zwakke maag heeft. Pakje was snel geleverd.

Goed product, voor herhaling vatbaar

Werkt uitstekend tegen psoriasis, is makkelijk aan te brengen en geeft geen vlekken.

Productief in de breedste zin.

De producten zijn echt daadwerkelijk goed..gebruik het al jaren Qua service en communicatie met de organisatie kan ik alleen maar positief over weiden.

Is heel goed

Mijn ervaring is goed met de producten

Wat n super fijne meedenkende leverancier is dit toch.

Er ging iets mis bij de betaling. Eco-Life neemt dan telefonisch contact op en de levering wordt alsnog per omgaande uitgevoerd. Echt top!

Levering was goed maar niet super snel.

Levering en product zijn top!

Levering en product zijn top!

Goede producten, snelle levering

Ben heel blij met de producten, de aloë vera helpt mijn huid en haren om gehydrateerd te blijven en als bonus heb ik ook nog meer energie!

Goed product

Goed product, de laatste zending was wel wat anders dan voorheen.

De aloë (dranken) zijn echte natuurproducten. Onbewerkt en niet gepasteuriseerd. Afhankelijk van jaargetijde/ oogst kan er altijd verschil inzitten (smaak, kleur, dikte)

Een goed product.

Ik gebruik dit product al een poosje en het bevalt heel goed.

Fantastisch product

Ik heb goede ervaringen met dit product, het is goed voor je darmen.

Producten van goede kwaliteit en probleemloze,snelle levering

Via vriendin ben ik aan uw product gekomen. Vanaf de eerste keer kon ik probleemloos on line bestellen en heb ik er enorme baat bij. Tot nu toe is het product dat ik gebruik altijd voorradig en wordt het snel geleverd. Vaak al binnen 24 uur. Dank daarvoor.

Dank u wel voor uw fijne reactie! Daar doen wij het voor.

Goed product en keurig geleverd

Echte biologische Aloë vera. Lekker stevige gel met goede smaak. Geen slap waterig aftreksel .

Goede kwaliteit, snelle verzending

Gewoon goed. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Snelle levering!

Fijn product, en een super snelle levering!

super gel

Betrouwbare partner

Ecolife Aloe vera products verkoopt geen praatjes maar gezonde producten. Op aanraden van een logopedist ben ik aloe vera gel gaan gebruiken en al 2 jaar zeer tevreden met het resultaat.

Zoals altijd goed

Wordt altijd netjes verpakt en op tijd geleverd. Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van dit produkt

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 22 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!