Super snelle evering naar België

mooi puur product

Er ging iets mis, maar werd per omgaande opgelost

Ook wij maken weleens een fout...Direct opgelost zoals u meldt. Dank u wel!

fijn produkt, snelle levering

eerste keer besteld, goede services. zeer snelle levering.

Goed product en snel geleverd

Echte Aloë Vera gel. Neutrale smaak. Snel geleverd

ik geloof erin!

jammer dat ik bij twee keer bestellen twee keer een foute levering krijg

Excellent!

De service krijgt een tien. Het product overtreft mijn verwachtingen. Een tien+! voor de beste Aloe Vera tot nu toe gevonden.

Dank u wel voor uw feedback! Wij leveren al meer als 20 jaar (de beste) aloë vera. Van bio, halal en kosher plantages. Vegan/ Organic 100% controle = 100% premium product. Mvg. Team Ecolife

Zeer goed.

Heel fijn.

Producten zijn eerder binnen gekomen dan wat ik had verwacht en de aloë vera crème is super merk nu al verbetering in mijn gezicht

Aloe vera is altijd goed, de gel consumeren is beter.

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Erg fijn!! Rustig voor de huid

Snel geleverd. Ruikt erg lekker waardoor ik twijfelde of het wel goed zou zijn voor mijn huid. Maaret is geweldig. Mijn hUid reageert goed en de eczeem is nu al minder.

Dank u wel voor uw feedback!

goed zoals gewoonlijk

gebruik dagelijks de maatbeker aloe vera gel en voel me hier goed bij

snel en accuraat

Xxxx

Super! Heerlijk product en de volgende dag al geleverd volgens afspraak

Super! Heerlijk product en de volgende dag al geleverd volgens afspraak

Altijd snel geleverd en topproducten

Nooit problemen gehad, alles altijd vlot geleverd en de producten zelf zijn altijd van hoge kwaliteit

Verkeerd product. Staat aloë gel op de verpakking maar is gewoon vloeibaar product. Na gebeld te hebben met het bedrijf blijken er 2 varianten te zijn. Nu zag ik op de webshop dat ze 't erbij hebben gezet. Nu is 't duidelijk.

De omschrijving is duidelijk: "aloë drank van de geperste gelei" en "Ecolife Aloe Vera Gel puur vloeibaar". Ook goed voor uw haar mee te verzorgen, bandage mee in te drenken. Het heet ook Gel omdat het de puur uitgeperste gel van de aloëplant is. Mvg. Teram Ecolife

Goed product

Het product kwam in goede orde aan.. helaas trof ik de maatbeker kapot in kleine stukjes in de doos. De kwaliteit van het product is goed!

Excuses. De post heeft het pakje dan zeker laten vallen. Gelukkig is alleen maar het maatbekertje stuk. Dank uw wel voor uw feedback. Mvg. Team Ecolife

correcte afhandeling, prima product.

Zie boven

vreemde smaak

gebruik het al jaren maar nu is de smaak toch anders eerst 98% noni nu 100 % noni wel wennen smaakt erg smerig

Nieuwe pure noni. Zoals u heeft kunnen lezen in de omschrijving is dit een echt 100% pure noni. Zonder toevoeging van frambozenextract. Deze noni tot 10x meer aan flavonoïden en 4-5 meer aan vitamines. Noni niet lekker ( volgens de meeste gebruikers) maar het wordt dan ook ingenomen voor de gezondheid en niet de smaak. Mvg. Team Ecolfie

werkt goed

sinds ik dit elke dag neem , ben ik veel rustiger geworden , helemaal top

Prima producten!

De Aloe Vera-zalf met propolis heeft een verzachtend effect op mijn huid die uitslag vertoont. Prima product. Vlotte verzending van de bestelling.

Fijne producten snelle levering

Fijne producten de huidlotion bijvoorbeeld weinig van nodig smeert goed uit. De tandpasta helemaal super heerlijk frisse mond.

Nice product

Everything in order'

Snelle verzending en fijn product

Snelle verzending en fijn product

Goede ervaring

Door een onverklaarbare reden werd eerst mijn bestelling niet afgeleverd. Gebeld, en bestelling opnieuw verstuurd. Deze werd de volgende dag dag afgeleverd. Top!

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!