Top product

Top product en snel geleverd

Leuke aanbiedingen. Snel geleverd

Prima gel drank.

Alles goed en netjes aangekomen

Al een paar keer besteld. Prima producten en nette verzending.

Werkt heel goed voor mij

Fijn te lezen dat de aloë het goed doet! Dank u wel.

Perfecte Aloe Vera gel voor gezicht !

Hele fijne gel voor gezicht. Ik gebruik het nu al jaren.

goede ervaring

Vaker gebruikt en is goed

Levering prima

Beetje onhandig dat dit verzoek om beoordeling zo snel komt, want kan nog niet goed aangeven hoe het gebruik bevalt Levering in ieder geval prima

U kunt wachten met het antwoorden op de uitnodiging. Helaas wordt dit niet vermeld door Kiyoh maar u kunt dacht ik tot een 2 weken na de uitnodiging wachten met het invullen / versturen van uw ervaring. Mvg. Edward, Team Ecolife

Makkelijk bestellen en snel ontvangen

uitstekend

uitstekend

Top ervaring!

Snelle en nette levering! Top product!

Geweldig product en ik beveel het aan.

Een super snelle bezorging en mooi verpakt.

Ik hoor goede berichten van jullie product

Betrouwbaar en volledig.

Heb al een paar keer producten besteld via dit bedrijf en mijn ervaring is zeer positief. Zeer volledige website met keuze om de producten in de avond te laten bezorgen. Nooit problemen gehad en vind het dus ook een betrouwbaar bedrijf. De producten zelf zijn ook top!

Dank u wel! Hier doen we het voor. Tevreden klanten! Mvg. Edward Team Ecolife

Goed product en netjes geregeld

Voor zover ik kan beoordelen is het product goed. Bestelling ging vlotjes en was netjes geregeld.

zeer goed

Onder de indruk hoe dit product wordt gemaakt.

Erg tevreden. Goede zuivere producten

Erg tevreden. Goede zuivere producten

Werkt goed

Goed product wat ook goed aanslaat

Fijn dat u onze Prima Vita al zo lang gebruikt. Dank u wel voor de review.

Snelle bezorging en goed verpakt

Mooi product , goed verpakt en een vlotte bezorging Ik kan voorlopig weer vooruit

Heerlijk spul en vlotte levering

Binnen drie dagen was de bestelling binnen.

uitstekend produkt

snelle bezorging en uitstekende service

Mooi product en snelle levering met vriendelijke bezorgdienst

Prima kwaliteit!

Prima kwaliteit, bovendien ligt de prijs onder die van de gezondheidswinkels en wordt het snel thuis afgeleverd.

Uitstekende noni sap! redelijke prijs en snel bezorgd.

We zijn al jaren gebruiker van pure noni sap zonder toevoegingen.

Super producten!

Er was eerst iets mis gegaan met de levering van de bestelling maar na een telefoontje was dit gelijk netjes opgelost. Ik drink nu al 2 maanden de aloë vera en noni juice en ik merk zeker verschil. Ik heb meer energie, herfst/winter klachten zijn minder erg als vorige jaren en mijn huid is zachter door de aloë vera. De noni was erg wennen in het begin omdat het een aparte geur en smaak heeft maar na een weekje dronk ik het gemakkelijk op. Hopelijk dat de aloë vera mij ook helpt tegen de zonneallergie in de zomer. Ik ben erg tevreden met de kwalitiet van alles. Jullie hebben er nu een nieuwe vaste klant bij!

Snel bezorgd

4 flessen van 1 liter besteld, allemaal de dag erna aangekomen. Alleen was van een fles de afsluiting van de dop kapot waardoor er wat Aloë sap gemorst is geworden, verder geen probleem, alleen moeilijk in te schatten hoe het nu zit met de houdbaarheid.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!