Betrouwbare partner

Ecolife Aloe vera products verkoopt geen praatjes maar gezonde producten. Op aanraden van een logopedist ben ik aloe vera gel gaan gebruiken en al 2 jaar zeer tevreden met het resultaat.

Zoals altijd goed

Wordt altijd netjes verpakt en op tijd geleverd. Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van dit produkt

Fantastisch product. Niet meer weg te denken uit mijn ochtend ritueel! Levering snel en netjes verpakt.

zachte huid

Mijn huid werd zichtbaar gladder, helaas is de jeuk en irritatie nog niet verdwenen.

Energieboozer

Zins ik Aloë Vera Juice en gel in mijn dagelijkse ritme voor het eten gebruik op een nuchtere maag en voor het slapen voel ik mijn energie en gezondheid vooruitgaan. Mijn spijsvertering is verbeterd en giftige afvalstoffen voeren weg. Daardoor heeft het voor mij alleen maar positieve resultaten. Ik zou nooit meer zonder aloë Vera Juice de dag door willen gaan. Het hoort bij mijn gezondheid !!!

Dank u wel voor uw fijne reactie!

Snel geleverd en een goede prijs en Qualität verhouding

oplossing rusteloze benen

Ik neem nu ongeveer een kleine week de olea vera en heb zoveel minder tot geen last van rusteloze benen. Mijn haar ziet er geweldig uit en ik slaap makkelijker. Zeeeeer tevreden, de smaak wende snel!

Fijn om te horen! Dank u wel voor uw positieve reactie!

Zeer tevreden over STS. Ik bestel Aloe Vera juice met enige regelmaat bij STS, er wordt altijd snel geleverd. Deze keer een tube Aloe Vera huid gel als gratis extraatje gekozen. Het is een tube van 200 ml, lekker groot, een aangename verrassing!

Snelle levering, fijn product

De producten werden snel geleverd en werken erg fijn. Mijn vriend was verbrand door de zon, na een paar keer smeren met de aloe vera had hij bijna nergens meer last van!

Product is wrs goed maar smaak niet

Ik dacht dat dit 100 pure aloe was zonder toevoeging maar blijkt dat er citroenzuur enzo in zit. Het kan best zijn dat dat nodig is om het product houdbaar te maken maar dat helpt de smaak niet. Ik wilde de aloe graag gwn met wat water drinken maar vind het echt niet lekker. Zelfs in limonade komt de smaak sterk door. Zelfs al is het goede kwaliteit is dat jammer want ik weet nu al dat ik die fles nooit opkrijg..

Heerlijk product

Prettig in het gebruik, zo natuurlijk en verantwoord mogelijk geproduceerd, geweldig! Bovendien supersnel geleverd.

Om te beginnen een hele goede service, dank daarvoor Ik heb huidgel besteld en bevalt mij zeer goed, gebruik het dagelijks. Daarnaast had ik ook 3 flessen besteld van het drankje, maar dat beviel mij niet zo goed op mijn maag. Denk dat het aan mij ligt omdat ik voor heel veel dingen allergisch ben, helaas. Groet

Fijn product, snel geleverd

Dit is de 3e keer dat ik hier de Aloë Vera gel bestel.. De kwaliteit is prima. En ook de aanbieding van 4 flessen voor de prijs van 3 vind ik top. Verder gaat de levering altijd snel en goed.

perfect

reeds bekend

Super product ,snelle service

Snelle levering, fijn product , handzame fles

Informatieve site!

Duidelijke info!

ik ben zeer tevreden

ik heb huidproblemen en met de Propolis Creme helpt de genezing

Fijne crème en gel

De aloe creme en gel doen het goed bij mij. Ik bestel dan ook altijd van beide 3 tubes waarvan een gratis is.

Keurige verzending en top product

Ik bestel al een tijdje op deze site en ben zeer tevreden over de geleverde producten en diensten. Ook heel fijn dat ze telefonisch bereikbaar zijn bij vragen. Zeker een aanrader!

Altijd alles in orde

Aankoop op de site, producten, dienst na verkoop altijd top!

Geweldig product

Het is goed van smaak, vol vezels en helpt de darmen te herstellen.

Heerlijke verkoelende en verzachtende huid gel!

Mijn paard heeft veel last van jeuk. Al 10 jaar probeer ik van alles om de jeuk te verminderen, zowel inwendig als uitwendig. Van allerlei soorten voer tot cremes. Verbetering geboekt maar toch wilde ik hem beter kunnen helpen. Ik ben begonnen met de Aloe Vera juice door zijn voer te doen. En ik merk dat zijn haar op zijn kale staartwortel begint terug te groeien. Omdat zijn huid altijd erg droog is, heb ik nu ook Aloe Vera gel voor uitwendige toepassing gekocht. Ik ben er net mee begonnen en het eerste wat op valt is dat zijn huid soepel aan voelt en minder schilferig. Ik ga er voorlopig mee door en hoop dat ook de litekens van het schuren soepeler worden. Blij paard, blij mens!

Bestellen gaat makkelijk en snelle levering

Geweldig spul

Snel bezorgd

Goed en prettig

Ik gebruik dit even vaginale droogheid en klachten om te verzachten. Bevalt goed, bijna een tube leeg, tweede besteld. Goede levering.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 22 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook voor uw dieren als hond, kat, paard enz. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!