De huidgel koop ik al jaren

Geweldig product, prima bezorging.

Snelle levering van uitstekende producten!

Zoals gewoonlijk alles tiptop in orde, snelle levering, top producten!

vlotte levering, prima product

voldoet volledig aan verwachtingen

Hele fijne crème voor droge huid.

Voor mijn droge huid is dit een fijne zachte crème. Mijn huid voelt al zachter aan een week te gebruiken. Is nog wel steeds erg droog maar denk dat dit tijd nodig heeft. Ik kan het alleen niet op mijn handen verdragen, ik krijg er eczeem plekjes van. Ook vind ik de vanille geur wel heel erg aanwezig, mag minder van mij. Verder zeer tevreden met deze aloe vera crème.

Prima en vlot geleverd.

Prima en vlot geleverd.

Keurige levering en mooie aanbieding

Ik was onbekend met het product en wist niet wat te verwachten. Ik kocht het op basis van een zinsnede in Medscape over de werking van Aloë Vera Gel. Vooralsnog tevreden over de kwaliteit, houdbaarheid (6 dagen na openen fles nog dezelfde smaak) en werking.

Snelle levering, vers product

Komt professioneel over.

Ik geef mijn paard nu 5 dagen Aloë Vera, dus over de werking kan ik nog niks zeggen. Maar ik had de bestelling snel binnen en was goed verpakt.

Met één dag geleverd

Ik dacht dat het de bitter aloe Vera juice was, ik zoek eigenlijk de bitter één. Maar alsnog blij en heel snel geleverd. Hartelijk bedankt..

Onze aloë is niet bitter. Het bittere gedeelte, genoemd "yellow sap" zit tussen gelei en het harde buitenblad in. Wij gebruiken enkel de gelei om Ecolife aloe vera dranken van te maken. Mvg. Team Ecolife

Uitstekende producten! Ook de crème met propolis is een knap product. Snel en perfect geleverd. .

Dik tevreden met jullie aloë vera

Zeer tevreden met de kwaliteit Aloe vera Gel.

Ervaring met de huidgel niet best!

Iedere huid is en reageert anders . De Ecolife aloe vera gelly creme huidgel zou volgens de site moeten verzorgen en voeden. Helaas was het voor mij een vreselijke ervaring; blijkbaar zit er toch iets in wat mijn huid (gezicht en hals) vreselijk uitdroogt.

Het spijt ons dat de huidgel bij u niet goed werkt. Met 95% echte aloë gelei is het een zeer diep hydraterende gel. Wellicht zit er een ingrediënt/ kruid in waar u niet tegen kan en uw huid heel anders reageert dan normaal.

Hoop op resultaat

Ik heb het product nog maar 2 dagen gebruikt dus kan ik dit nog niet genoeg evalueren

mooie producten

Mijn eerste bestelling bij Ecolife.

Smaakt erg vies

Het smaakt erg chemisch.

Pardon? Wij gebruiken enkel Biologische aloë vera. De dranken zijn minimaal 99.5% tot 99.8% zuivere aloë gelei. Er komt GEEN chemisch proces aan te pas. Handmatige oogst en handgesneden. We vullen koud en ongepasteuriseerd af. U mag ze omruilen voor de 100% bio aloe vera juice als u dat wenst.

Goed product snelle levering

Goed product smeert alleen niet lekker uit misschien zijn er meer mensen die dat vinden. Snelle levering!

De Propolis crème is een stevige dikke crème vol effectieve ingrediënten. Zonder verdunning met water etc. Dit maakt dat het wat moeilijker uitsmeert als "cosmetische" cremes. Verder zoals u schrijft, een goed product. Dank u wel!

Ik kan het niet anders aanduiden dan goed. Snelle levering en een goed product.

Bestelling Betaling Levering Alles vlot

Snel en goed verstuurt

Goed verpakt en snel verstuurt

Super fijn product

Zo'n super ervaring met deze crème. Zoveel fijner dan de crème die ik van de dermatoloog kreeg. Mijn psoriasis geneest niet, maar mijn huid voelt wel veel fijner aan.

Goede klantenservice en producten

Ik had een pakket gekocht met daarin 1 tube huidgel en 1 tube propolis crème, maar de huidgel ontbrak bij levering. Na contact met de klantenservice is dit goed opgelost en is de huidgel snel nagezonden. De huidgel en crème wordt gebruikt door mijn dochter die last heeft van acné. Het maakt haar huid rustiger en wat ze heel fijn vindt, is dat de crème volledig in de huid trekt en geen vette glimmende laag achterlaat.

Ik ben ontzettend blij met dit pure product. Top kwaliteit. Ga zo door!

Heerlijke opvolger van hormoonzalf, die snel intrekt

Wat een heerlijke producten, en ik heb goed advies gehad over de producten. Voor mijn herstellende huid is de propolis crème de perfecte opvolger van hormoonzalf. De crème trekt snel in en ruikt heerlijk naar vanille. Irriteert de huid niet en voedt voelbaar. Voor mij veel fijner dan vaseline/parrafine. Alleen maar lof voor deze producten

Dank u wel voor uw mooie reactie!

Gewoon goed geregeld

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!