Professioneel

Prima ervaring en professioneel beheer

positief

vlotte levering.

Heel fijn product

Dit product geeft met zijn natuurlijke ingrediënten een optimale bescherming van mijn huid.

Goed product, snel geleverd!

Als de Aloe Vera bij ons op is en er moet nieuw besteld worden, zitten we een paar dagen zonder. Dat is altijd goed te merken, dus we weten dat het werkt.

Bestelling geheel volgens info geleverd.

Kan er nog weinig over zeggen, daar het de eerste bestelling was,

prima op tijd bezorgd

betrouwbare leverancier waar ik al jaren Noni drank bestel.

Prima site, heel veel informatie, heel betrouwbaar

Alles keurig op tijd geleverd. Aloe Vera sap is van zeer goede kwaliteit, de beste die ik ooit heb gehad, heel tevreden over alles!

Heel erg goed

Goede spullen, maar niet perfect omdat er steeds dingen niet leverbaar zijn!

Goed product

Goed product, zorgvuldige levering

Uitstekende kwaliteit

Echte kwaliteit aloe Vera

Nou ik heb zelf het verkeerde gekocht, maar ik gebruiken wel. Snelle levering.

Goed product!

Super product

Sinds ik aloe vera gel gebruik werken mijn darmen beter.

Flessen beter

De gel lijkt minder consequent en de kleur is minder donker . Is dat normaal ?

Beste CMBB, Ja wij dikken de gelei niet in en verdunnen ook niet. Er zit dus vaak wat verschil in. Ook het jaargetijde heeft veel invloed op de gel uit het aloë blad. De Gel is lichter van kleur omdat er een extra laagje van de gel moet worden afgeschild. Mvg. Team Ecolife

Snelle levering en lekker te drinken gel.

Drink de gel nu een paar dagen. Nog even afwachten of het samen met granaatappelsap helpt tegen opvliegers.

Heerlijke creme

Deze crème voed je huid snel en laat een vleugje cocos geur achter, maar geen film laagje op je huid. Gebruik niet te veel, de crème is heel zuinig.

Klopt. Trekt helemaal in. De geur is echter niet van kokos maar een natuurlijke vanille. Zeker in de winter mag u de creme dikker opsmeren als bescherming tegen de weersinvloeden. mvg. Team Ecolife

Uitstekebd

Het bestelde product was binnen een dag geleverd op de afgesproken tijd. Goederen in perfecte staat ontvangen.

snelle levering , goed verpakt

Gewoon goed

Gewoon goed.

Je kunt bouwen op de service en productenmarkt van STS

Betrouwbare produkten en service.

Dank u wel! Daar doen we het voor! Mvg. Edward, Ecolife

topprodukten

bij gebruiken aloë vera juice minder last van buik en darmklachten, je huid wordt er ook gladder door en minder ontstekingen.

wij gebruiken het voor allerlei dingen, zowel om te drinken Als op een gaasje te doen en op een wondje te leggen, ook geven wij het aan de katten als die kale plekjes krijgen

De sites niet altijd gemakkelijk in gebruik. Had wat moeite om het product te vinden.De afhandeling was uitstekend ,een mail hoever het proces van afhandeling was en een correcte en snelle bezorging

Zeer snelle levering van heel fijn product

Ik ben erg tevreden over de Aloë Vera Juice. Fijn dat het meteen de andere dag geleverd werd.

Snelle afhandeling en vlotte levering!

Snelle afhandeling en vlotte levering! Uitstekend!

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!