Prima geregeld

Prima geregeld

Prima, snelle levering, goed produkt

Snel geleverd, goed verpakt, prima prijs.

Fantastisch product!

Eindelijk een aloe vera gel die op eerlijke wijze is geteeld & geoogst en dus boordevol werkzame stoffen. Ik ben erg tevreden met deze ontdekking. Daarnaast kan ik ook de aloe vera gel met propolis aanbevelen, naast zijn geneeskrachtige werking ook een zalige geur.

Producten zijn uitstekend

Zowel de zalf als de gel zijn erg goed. Echte ingrediënten, geen namaak, pure Aloë

Correct en snel geleverd, super product!

Zeer tevreden!

Ben heel tevreden met de crèmes, trekken snel in, niet plakkerig en mijn droge huid ziet er beter uit.

Snel maar incomplete bestelling

Ik mis een aloevera gel drank in de bestelling. Ik heb hier direct ook een mailtej over gestuurd maar hier heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen.

Onze excuses! We hebben u inmiddels 1 fles aloë gel opgestuurd. Nogmaals ons excuus voor de vergissing. Mvg. Team Ecolife

Snel bezorg ben zeer tevreden.

Het is fantastisch

Aloevera propolis is goed. Alleen dat het nog steeds niet vergoed wordt door de ziekenfonds

Product is geweldig, treft alle verwachtingen

Positieve ervaring

Product snel en netjes aangekomen. Goede kwaliteit

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Eerste ervaring bevalt zeer goed

Ik gebruik al jaren Aloe Vera voor op de huid, en kwam toevallig tijdens het zoeken de drinkbare versie tegen. Nieuwsgierig als ik ben heb ik de stap genomen dit uit te proberen. Na een paar dagen al gelijk positieve ervaring. Minder hartklachten en waarschijnlijk een goed effect op mijn diabetisch type 2, maar dat weet ik pas over enkele weken. Ik slaap wel minder diep, maar voel mij toch uitgerust als ik wakker wordt (gemiddeld slaap ik 4/5 uurtjes). Ik blijf het product zeker gebruiken en hoop op langere termijn nog meer positieve effecten te ervaren.

Dank u wel voor uw review. Met de bloedglucosemeting is het goed volgbaar. Geef de aloë een 6-8 weken de tijd zodat uw lichaam er aan kan wennen. Succes! Mvg. Team Ecolife

Geen ervaring

Goede morgen, bij deze wil ik u mededelen dat ik het artikel, wil retourneren. Graag adres.moet ander artikel bestellen gel.100% aloevera.

U heeft de Gel om in te nemen besteld. U wilt de Huidgel. Helaas kunnen wij u niet via email bereiken. Ik heb u al een paar keer gemaild. Op de website staat het retouradres/ retourbeleid etc. MVG. Team Ecolife.

Het zal wel gezond zijn maar lekker is het niet

Kwaliteit van de Aloe Vera gel met de pulp ziet er perfect uit

Ben nog maar enkele dagen bezig, dus nog afwachten voor de werking ervan

Perfrct

Nvt

Prima !

Besteld voor atypisch eczeem bij dochter. Binnen 1 week zoveel verbetering dat doktersafspraak niet meer nodig was !

Fijn te horen dat de Propolis crème goed aanslaat. Dank u wel.

Fijne product

Echte Aloe Vera

In tegenstelling tot andere producten met Aloe Vera werkt dit product dus wél

Daar doen we het voor. Dank u wel.

Fantastisch product waar ik inmiddels niet meer zonder kan.

Het maakt mijn huid glad, soepel en gezond. Vooral in de zomer na blootstelling aan de zon doet het mij huid erg goed.

Dank u wel! Fijn te lezen dat de Aloë Huidgel uw huid goed doet.

Minden rendben volt.

A rendelés egyszerű volt. A csomag gyorsan megérkezett.

Hele goede Aloë Vera gel!

De Aloë Vera gelly huidgel is gemaakt met foodgrade ALoë Vera, beter kan niet dus. Verder is het hele productieproces van de Aloë Vera Uitstekend te noemen, lees de informatie op de site hierover na want dit waarborgt de kwaliteit van de Aloë Vera die ook de Aloë Vera gelly is gebruikt. Als je een gevoelige huid hebt, periodiek of doorgaans is het handig om de Aloë Vera gelly te mengen met bijvoorbeeld een plantaardige olie. Dat heb ik gedaan omdat de Aloë Vera gelly in het begin te sterk was voor mijn huid. Door de Aloë vera gelly huidgel te mengen met een plantaardige olie kreeg ik top resultaten> zeer zachte goed doorvoede huid en door de huidgel te mengen met propolis 30 % verdwenen mijn huidontstekingen binnen 2 dagen. Heel fijn dus deze Aloë Vera die je echt goed kwaliteit kunt noemen.

Dank je wel voor de mooie review. De Huidgel is inderdaad ook goed te mengen met de aloe-propolis creme en verdunnen met een goede olie kan natuurlijk ook. Mvg. Team Ecolife

uitstekend.

Snelle levering, goede service. Effectief bij(ontwikkelde) zonne-allergie. Rode vlekjes zijn verdwenen.

Klaverpad 13

4461MD Goes

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!