Ik ben er super blij mee. Werkt super goed voor mijn huid

Dank u wel voor de feedback!

Altijd prompte levering van kwaliteitsproducten tegen een eerlijke prijs.

Ecolife is mijn hofleverancier als het gaat om producten voor innerlijke en uiterlijke verzorging van mijn lijf.

Hartelijk dank voor de reactie! U bent al jaren klant, MERCI !

Vandaag besteld morgen in huis.... Top

Goed en op tijd geleverd

Fijne producten goed voor de ingewanden en spieren

Professioneel

Een blijvend betrouwbare productvoorziening.

Goed ontvangen

Post.nl heeft mij goed ingelicht over de bestelling en deze is kapot aangekomen volgens het tijdschema. Begin vandaag het product te gebruiken, heb er vertrouwen in.

Sorry namens de post dat het bekertje kapot was. Soms is de post wat ruig met de pakjes. Gelukkig is de aloë fles niet kapot

Geweldig product

Goed product en snelle levering!

Gel voelt heel puur en natuurlijk. Dikker dan alleen sap en goed veel van de natuurlijke vezels

Ben buitengewoon tevreden.

Supersnelle levering en een heel goed product.

Goed product snelle levering

Top produkt

Dit is mijn 4e fles en ik slaap beter, en sta vol energie op.

De aloë vera Juice is gemakkelijk te drinken. De drank met de pulp moet je even aan wennen. Maar eerlijk gezegd zijn ze allemaal goed om je eiwit s'morgens binnen te krijgen als je snel de deur uit moet.

Zelf vind ik het niet zo lekker.

Ik kocht Noni drink. Ik geloof best dat het gezond zal zijn, maar als de smaak mij bekend was geweest had ik het misschien niet besteld. Althans, dat was tot ik mij er verder in verdiepte. Noni drink schijnt heel positief te werken op je pijnappelklier. Onderzoek het zelf maar eens. Ecolife beveel ik sowieso al jaren aan. Hier staat dagelijks Aloe Vera op ons menu. En met alles wat ik nu weet drink ik zelfs de Noni toch maar op.

Super eerlijk produkt en snel geleverd

Super eerlijk produkt en snel geleverd

Gebruik de gel nu een aantal weken en begin nu het effect te merken.

Ik heb pds en daar erg veel last van. Heb voor 25 jaar terug ook eens aloe gel geslikt omdat het zou helpen bij fybromialgy daar merkte ik toen niks van wel dat het een goede werking had op mijn darmen vandaar dat ik het nu weer ben gaan gebruiken.

heel tevreden

ik ben heel erg tevreden ook over de heat rub. een kennis had ook geprobeerd voor zijn tennisarm en hij belde op hoe het heet om te bestellen dus dat zegt wat over de kwaliteit, hij is beter als de forever living. de aloe vera drank is ook sterk ik heb geen galbulten meer en de propolis creme is de beste hand en voet gezichtscreme die ik ken. het heeft me droge huid heel goed geholpen in een zeer korte tijd. ik vind het wel duur maar tegenover forever living wat onbetaalbaar is is de kwaliteit zeer goed of nog wel beter, ik hoop dat de drank weer snel terugkomt want dat geeft me altijd een boots voor de hele dag. mvg betty

Vlotte service goede producten

Snel pakket ontvangen product grote tevredenheid

Geweldig spul

Verry nice

Ik heb niks ontvangen

Ik ontvang graag alsnog mijn bestelling!

Fout van Post.nl. We hebben uw betaling reeds teruggeboekt. Excuses namens de post.

De smaak van de Noni sap valt tegen.

Wij hebben in het verleden al eerder van jullie Noni sap gekregen en toen zat er een verfrissende lekkere smaak aan. Dat is bij deze zending niet zo. We compenseren dat door het met een andere vruchtensap te drinken. Dat vinden we een beetje jammer.

100% pure noni. Zonder enige toevoeging. Daarom smaakt het anders. De vorige serie was minder puur, met frambozen extract. Zie de omschrijving in de webshop. Mvg. Team Ecolife

Snel geleverd en top kwaliteit

Voor ik ging bestellen had ik een vraag over welke product is geschikt om mijn shampoo te maken; binnen 24h krijg ik een antwoord. Dus had ik meteen besteld. Het was ook snel behandeld en geleverd. Ben dankbaar en blij dat ik deze webshop toegekomen via Google search.

Snel en degelijk

Goed product

heldere werkwijze en vlotte levering

Gemakkelijk om de bestelling te doen, duidelijke uitleg en snelle levering

Super snelle evering naar België

mooi puur product

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!