Werkt voor verstoorde darmflora

Gebruik het nu een week, en merk dat mijn darmen rustiger worden.Tevens heb ik ook nog een ontsteking in mijn lichaam waarbij helaas nog geen verbetering optreed. Dit zeggende ik gebruik het nog maar een week dus wie weet wordt dat ook minder.

Perfect, zeer snel geleverd.

De Aloe Vera gel drank is een goed product. Het bevalt ons heel goed.

Pakket nog niet geleverd

Op 21 juni zou mijn pakket geleverd worden via post.nl Op 22 juni mail dat er niemand thuis zou geweest zijn ( wat NIET waar is) zou geleverd worden in post.nl punt in de buurt . Sindsdien elke dag mail dat het helaas niet zal,lukken en het de dag erna zou geleverd worden . Over het product kunnen we nog niets zeggen, over de service van uw bedrijf WEL, jullie doen er ALLES voor om het pakketje toch ter plaatse te krijgen. Hopelijk worden onze volgende bestellingen met een andere koeriersdienst geleverd.

De Post heeft ergens wat fout gedaan in België. Via de tracking kunt u uw pakket volgen. Tracking: 25 jun. 2022 11:52 Uur Depot Oevel (B) Zending gesorteerd in sorteercentrum 25 jun. 2022 00:00 Uur Depot Oevel (B) Het verwachte moment van bezorging is bijgewerkt i.v.m. geslotenverklaring Onze excuses namens de bezorging (post)! Wij hebben uw pakket echter op tijd gepost. En natuurlijk krijgt u altijd uw pakket! Mvg. Team Ecolife

Snelle levering, prima en fijn product en voldoet aan alle verwachtingen.

Snelle levering. Prima product. Voldoet aan alle verwachtingen.

alles klopte

alles klopte! alleen ben ik het er niet mee eens dat ik akkoord moet gaan dat jullie mijn persoonsgegevens gaan verwerken!!

Om een bestelling te kunnen verwerken hebben wij uw gegevens nodig. Wij bewaren enkel uw naw gegevens en de factuur/ bestellingen. Wij gebruiken of verkopen uw gegevens niet voor commerciële doeleinden.

Prima product

Ik drink sinds ruim een jaar elke ochtend Aloe Vera met pulp en ik voel me er heel goed bij. Eindelijk een regelmatige stoelgang en een betere huid De producten worden snel verzonden

Zuivere en betaalbare Aloe Vera

Jullie mogen wel meer promotie op Social Media doen! Ik gebruik al 1,5 jaar Aloe Vera voor mijn paarden (allergie). Maar was zo veel geld kwijt. Toen kwam ik al googled op jullie website. Ik heb nog getwijfeld want ik stap niet graag over op een ander product of merk alleen maar om wat centen te besparen. Gelezen en vergeleken.. en besteld! Ik ben erg tevreden en blij dat ik ben overgestapt. Mochten jullie een ambassadeur zoeken voor de Aloe Vera voor paarden - laat het mij weten ;) Carola

Goed product en prima verzending

Al jaren tevreden over de huid gel

Voor een mooie huid :)

Nog geen idee

Ik gebruik het product nu 1 week - 2x daags plm 30 cl... Het heeft zeker geen vieze smaak, maar kan nog niet zeggen of het heilzaam is... Wel moet ik vaak lachen om de fles als ik deze uit de koelkast haal...dan lijkt het net een fles waar normaliter een schoonmaakmiddel in zit... Ik wil het blijven innemen totdat de fles op is en dan hoop ik dat de Aloe Vera, waar ik zeker in geloof, zijn werk zal doen waarvoor ik het gekocht heb...namelijk de buikwand iets strakker te maken...

Snelle levering en goede service! Had nog geen ervaring met dit product maar het voelde als een goede kwaliteit door hun informatie waardoor ik besloot het bij hun te kopen….

Prima producten, prima levering!

Zuivere producten die ik reeds meermaals bestelde voor het verzorgen van mijn huid. En een snelle, correcte en vlotte levering!

Betrouwbare leverancier van TOP produkten.

Elke bestelling wordt altijd conform toezegging afgeleverd.

Snelle levering en goed verpakt

Top product

Ik heb heel veel baat bij de aloë vera gel. Ik heb last van pds en door iedere dag de gel te gebruiken hoewel ik het echt smerig vind, heb ik veel minder klachten.

Eerlijk product

Snel geleverd en super product

Fijne zalf

Met mijn gevoelige huid vind ik dit een fijne zalf. Hij ruikt ook erg lekker!

Een perfect product! Precies wat ik

Een perfect product. Snel geleverd en precies wat ik zoek.

Topservice

Ik heb een fles aloe vera besteld, al meerdere keren inmiddels. Snelle levering, goede kwaliteit. Kortom, ik blijf bestellen

Aloe Vera gel, geweldig, voor een prima prijs.

Bestellen, voortgang en bezorging is ook helemaal in orde.

Duidelijke info, goed product

De huidgel is verkoelend en hydraterend, en ik gebruik m ook als haargel (cast voor krullen). Daarvoor werkte deze gel beter dan andere natuurlijke gel die ik heb geprobeerd. De informatie op de website lijkt duidelijk en uitgebreid.

Dit is pas service!

2e keer dat ik hier bestel. De vorige keer was een fles gaan lekken en zat er bij de andere weinig pulpvezels in. Verder was ik tevreden over het product. Bij mijn 2e bestelling, had ik dit nogmaals aangegeven en gevraagd of ze hierop konden letten, omdat ik verder wel tevreden was over het product. Toen de bestelling aankwam had ik een fles gratis erbij gekregen, als goedmaker. Ik was aangenaam verrast en ben wederom weer tevreden over de levering en service van deze firma!

Snelle bezorging

Volgende dag geleverd

Goed ontvangen

Alles perfekt in orde .

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 22 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook voor uw dieren als hond, kat, paard enz. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!