Heerlijke producten!

Geweldig en ook supersnelle verzending

Ik gebruik het voor mijn darmen. Al na een paar weken werkte het al heel goed .ik ga nu regelmatiger naar het toilet. Ik beveel het iedereen aan die last van z,n darmen heeft.

Verkopen gel (dikke gladde vloeistof) maar het is dunne vloeistof.

Waardeloos

Aloe Vera Gel puur met vezels en pulp. De naam van het product geeft al aan dat dit geen "gladde gel" is. Wij noemen het aloe vera Gel omdat het bestaat uit de gelei (gel) uit het binnenste van het aloe vera blad. Wij zijn dan ook zeer expliciet in de titel en productomschrijving dat het gaat om een Aloë vera drank voor inwendig gebruik. Dit om te voorkomen dat men deze Aloë Gel besteld om er bijvoorbeeld een desinfecterende handgel van te maken. Dit kan niet. Daarvoor is de Aloë vera Gel ZONDER stukjes. De Aloë vera Gel ZONDER stukjes is prima te gebruiken voor een haarmasker etc. Mvg. Team Ecolife

Altijd snelel levering en goede producten

Altijd snelel levering en goede producten

Tevreden tot nu toe

Snelle levering. Zeer tevreden. Kan nog niets zeggen over de inhoud van de producten. Ik gebruik het pas sinds een week.

Geweldige producten

Snelle levering, keurig verpakt in solide doos

Snelle levering, keurig verpakt in solide doos. Fijn product

Prima, snel, goede communicatie, correcte info

Zie boven

Mijn ervaring alles op en top

Ik heb mijn bestelling netjes ingepakt ontvangen op tijd . Produkt is lekker en gezond voor mij

Goede producten en fijne service

Ik heb nu voor de tweede keer Aloe Vera gel bio besteld en ben erg blij met de kwaliteit.

Mijn bestelling is goed en snel aangekomen, ik ben heel tevreden over de aloe Vera gel. ik ga zeker nog een keer bestellen.

Superproducten

Snelle levering; Zeer tevreden over de Aloë Vera Gel. Er werden proefmonsters meegezonden van Aloë Vera huidgel en de Propolus Creme. Eerst geprobeerd, daarna meteen besteld. De huidgel is ook een weldaad voor mn haar. Jammer dat de bodycreme niet meer voorradig was. Anders had ik deze erbij besteld. Mijn inwendige als uitwendige mens is dan compleet verzorgd. Top producten dus!

Graag gedaan :)

Ik heb altijd de Aloe Vera drank van een andere leverancier gehad. Nu van dit merk aan het proberen. Omdat ik nog geen week dit aan het proberen ben kan ik nog geen juist oordeel geven.

snelle levering, goed produkt!

Hele goede aloe vera, veel beter dan bijvoorbeeld van Holland & Barret. Hier proef je echt de zuivere smaak en hij is lekker dik. Zeer tevreden over. Zeer snelle levering, top!

Product is geen gel

niets mis met de levering en communicatie ofzo, maar het product is geen gel. Het is vloeibaar met stukjes pulp. Als je t, zoals ik, voor cosmetische doeleinden wilt gebruiken zou ik t niet kopen

De Aloe vera Gel in de literflessen zijn om in te nemen. Dit is de grof gemalen gelei uit het binnenblad van de plant. Niet geschikt om cosmetische producten mee te maken ivm met name de pulp. U kunt het wel filtreren eventueel. Mvg. Edward, Team Ecolife

Snelle en goede service

Binnen 24 uur leveren Goede kwaliteit aloe vera

goede kwaliteit

Volgens de bestelling zou de levering plaatsvinden op zaterdag. Vrijdagavond vonden we een briefje van TPG dat men tevergeefs aan de deur was geweest voor de levering. Dus niet volgens afspraak op zaterdag. Konden we zaterdag toch nog naar het volgende dorp rijden om de bestelling af te halen. Dus dikke min voor de levering, waar STS niks aan kon doen.

Helaas laat post.nl de laatste tijd wel eens steekjes vallen. Ze zijn (nog) niet ingericht op de vele extra pakketten die de laatste maanden verstuurd worden. Mvg. Team ecolife

Super snel en betrouwbaar

Ee ging wat mis met de levering. Ik kreeg de helft mijn bestelling. Na n email was dit binnen 24 uur opgelost. Klasse zo snel als er werd geschakeld.

Super goed passende prijs

Super goed eerlijk product

Fantastische producten

Voel me er erg goed bij

goed werkend product

goed werkend product, en 100% natuurlijk

snelle levering goeie kwaliteit en nette prijs

snelle levering, goeie kwaliteit en een nette prijs

Goede en snelle service

Super blij met mijn product.

Prima levering.

Gebruik de gel op de bultjes tgv eikenprocessierups. Verkoelend en herstellen van de huid

Goed product, snelle levering!

Goed product en de 3+1 gratis optie is ideaal. Snel geleverd en een mooie prijs!

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!