werkt goed

sinds ik dit elke dag neem , ben ik veel rustiger geworden , helemaal top

Prima producten!

De Aloe Vera-zalf met propolis heeft een verzachtend effect op mijn huid die uitslag vertoont. Prima product. Vlotte verzending van de bestelling.

Fijne producten snelle levering

Fijne producten de huidlotion bijvoorbeeld weinig van nodig smeert goed uit. De tandpasta helemaal super heerlijk frisse mond.

Nice product

Everything in order'

Snelle verzending en fijn product

Snelle verzending en fijn product

Goede ervaring

Door een onverklaarbare reden werd eerst mijn bestelling niet afgeleverd. Gebeld, en bestelling opnieuw verstuurd. Deze werd de volgende dag dag afgeleverd. Top!

Gebruik het al langer

Werkt goed

helemaal tevreden!

Snel geleverd en goed verpakt!

Ok

Ok

Dik tevreden , snelle service

Dik tevreden , snelle service

Geweldige producten

Zeer goede ervaringen

It didn't arrive yet

It is negative experience. Shipping from the Netherlands to Belgium should not take more than 3 working days

Post bezorgfout. Uw pakket is terug bij ons bezorgd. Uw betaling is teruggestort vanochtend. Mvg. Team Ecolife

Aloe Vera

Heerlijke producten. Ik gebruik het alleen voor huid en haar niet om in te nemen.

goed drinkbaar

Goed in te nemen met bijgeleverde maatbeker. 1 week na inname heb ik veel meer energie Sta op klaar voor de dag. Ik dacht dat er meer slijm zou zijn maar het is het vloeibaar met een paar vlokjes.

Snel geleverd en smaak is minder bitter dan andere aloe vera dranken.

Dank u wel. Door de handmatige verwerking zonder het "Yellow sap" is deze aloë niet zo bitter. Mvg. team Ecolife

Prima en een snelle levering

Snelle levering en een goed product

Ik heb het product niet ontvangen

Beste verkoper, Ik heb u gisteren een mail gestuurd omdat ik het product niet heb ontvangen. Volgens Post.nl hebben ze het product wel bezorgd en iemand heeft getekend voor de producten maar dat was niet ik. Ik was op het moment van bezorging op kantoor aan het werk. Ik hoop dat u mijn e-mail heeft ontvangen en mij kan helpen want ik snap er eerlijk geen snars van.

Gelukkig is het pakje terecht. Het lag biij één van uw buren. Post was het niet-thuis briefje vergeten.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Goed product

Kan er nog niet veel overzeggen omdat ik het product nog maar net een paar dagen gebruik.

Alles goed

Snelle levering en keurig verpakt

Lekker spul, snel geleverd.

De smaak is goed, de levering snel, meer had ik niet te wensen. Wat het werkelijk voor mijn gezondheid doet gaan we meemaken, ik ben er net mee gestart. Maar het voelt goed.

Binnen 24 uur geleverd,top

Prima oriduct, prima service.

Aflevering was prima, snel geleverd.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!