Prima voor mekaar.

Ja prima voor mekaar

Heel plezierig

Goed product

Veel last van huiduitslag en daardoor weer op zoek gegaan naar een oplossing. Na een paar weken duidelijke vooruitgang die zelfs arts verbaasde. Bijkomend voordeel is dat darmwerking veel beter werd en ik zelfs gewicht kwijt ben geraakt.

Prima producten en snelle levering.

Prima bestelling, verzending, levering

Prima bestelling, verzending, levering

Uitstekende kwaliteit

Fijne ervaring met deze Aloe Vera. Het voelt goed op de huid voor kleine wondjes en littekens, maar ook bij inwendig gebruik is het goed te doen.

alles perfect geregeld

Alles perfect en snel geregeld

Snel en goed geregeld

Het pakket werd niet op de afgesproken dag bezorgd

De aloe gel is heerlijk maar ik ben minder tevreden over de bezorging. Jullie geven de mogelijkheid dat je de bezorgdag kan kiezen maar vervolgens wordt dat niet nageleefd en dat is jammer en een minpunt

perfect

snelle en perfecte levering

Duidelijk website, netjes verpakt en snel geleverd

Snelle levering , goed verpakt

Snelle levering van een topproduct!

Door eczeem in mijn gezicht ten einde raad, mijn huisarts nam mij niet serieus. Eerder aloë vera gebruikt, maar daar zat parfum en alcohol bij. Het product van eco life geprobeerd en na minder dan een week al bijna van alle klachten af! Ben zeer te spreken over dit product.

Super spul, alleen behoorlijk vies om te drinken

Vloeistof is dik en plakkerig en bevat pulp, dit proef je goed wanneer je het opdrinkt. Dit vind ik erg wennen en heb nog niet een goed drankje gevonden om mee te mixen. Gebruik het nu 2 keer per dag maar merk zeker al aan mijn huid dat het er rustiger uitziet. Wie mooi wil zijn heeft daar wel een vies sapje voor over;-) Crème van aloë Vera is ook erg fijn en verzachtend. Snelle levering!

Fijne levering

Goede producten aloevera om te drinken, smaak is neutraal zeker niet vies

Vooral de aloë vera gel met pulp en vezels werken super voor mijn darmen

Duidelijk,snel,correct!

Ik heb erg veel last van pds en hoewel ik de aloë vera gel echt heel vies vind, helpt het mij enorm, dus neem ik het braaf 3x per dag.

Goede producten en goede service

Uitstekende kwaliteit Aloe Vera. Klein kritiekpuntje: ik had voor het eerst ook 2 flessen Noni-sap besteld. Na ontvangst schrok ik van de zeer sterke geur. Nergens op de site stond dit vermeld. Ik heb gevraagd of ik de onaangebroken fles kon terugsturen. Hoewel dat mogelijk was stelde de medewerker (eigenaar?) voor dat ik de flessen zou houden en alsnog verdund te proberen of anders weg te geven. Er zou dan 1 fles terugbetaald worden. Dat vond ik een goed alternatief. -------------- Nabewerking: Ik heb het geld inmiddels ontvangen, dus een prima klantenservice!!

Netjes en snel bezorgd

Fijne producten snelle levering

Zoals altijd keurig op tijd geleverd.

Uitstekende ervaring.

Nette en snelle levering

Product was er snel. Helpt goed bij het herstellen van mijn kinderen hun huid na waterpokken.

Goed geleverd

Hoe kun je iets beoordelen als je het nog niet gebruikt heb. Heb het 3 dagen in huis

Fijne en gezonde producten!

Goede service en producten van hoge kwaliteit!

Fijn biologisch product.

Goed bedrijf, meteen volgende dag bezorgd.

Professioneel

Een goed product professioneel verzorgd.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!