Zo blij met deze crème.....

Ik heb lichen sclerose, een vervelende en ernstige huidziekte...vanaf het begin wilde ik geen hormoonzalf gebruiken...heb een lange zoektocht gehad... Elke morgen gebruik ik nu deze crème....i.p.v. hormoonzalf...si dsdien zijn de aangedane plekken gestabiliseerd...in de loop van de dag gebruik ik smeerwortelzalf ....deze combi is geweldig.... Alles is nu een jaar zeker onder controle.....bij jeuk gebruik ik brandnetelzalf.....alles biologisch zonder chemi.....ik kan het iedereen aanraden. De smeerwortelzalf en de brandnetelzalf vind je via Google bij de tuinheks!!

U gebruikt de propolis crème (voor de lezers). Dank uw wel voor uw fijne reactie. Mvg. Edward, Team Ecolife

Snelle levering, mooie planten De Aloe Vera premium Juice ben ik elke dag aan het gebruiken en kan daar nu nog niet meer over zeggen dan dat ik het jammer vind dat ik niet de juice heb besteld met de stukjes erin. Deze komt wat “waterig” over Als de uitwerking uiteindelijk goed is dan ven ik meer dan tevreden. Wordt vervolgd

Mooi product

Valt tegen

Bij droge huid wel prima de aloe gel. Met propolis prikt enorm bij huiduitslag . Is geen exceem of i.d.

Het kan inderdaad zo zijn dat de propolis crème in het begin (bij het aanbrengen) prikt bij met name beschadigde huid. Onze dochters hadden veel eczeem en propolis prikte ook. Dat vonden niet fijn toen ze klein waren. Dank u wel voor uw reactie. Mvg. Team Ecolife

excellent

Texture agréable avec petits morceaux, bon goût! Enchantée . Merci

Merci bien!

Na de gel gebruikt te hebben om iets mee te mengen merkte ik op hoe superzacht mijn handen daarna waren. En fijn om te weten dat er geen alcohol inzit.

Energie boozer

Ik voel mij fitter en ervaar dat ik minder last heb van virussen en verkoudheid

Daar doen we het voor! Dank u wel!

Hele goede ingredienten en hydrateerd goed

Love it!

Al jarenlang koop ik hier. Top produkten, snelle levering

gelijk 2 beoordelingsverzoeken, moet dat ?

de e-mailbox raakt al lekker vol, en dan nog eens nauwelijks uitgepakt 2 beoordelingsverzoeken! Jaaah, het is aangekomen, jaaah het pakje was niet plat. Jaah de inhoud zat nog in de fles. Fles zag er netjes uit. wel zat er een beetje onverwacht toch een conserveermiddel in, misschien zelf niet goed opgelet bij het bestellen.

Bij 2 bestellingen krijgt u 2 keer een email of u ons wilt beoordelen. Dat is niet verplicht. U kunt de email ook gewoon negeren. Wij willen graag weten wat onze klanten van ons vinden en hierbij ook anderen helpen een goede beslsising te maken. Jammer dat u ons hiervoor een cijfer 5 geeft. Onze excuses als u dit als ergerlijk heeft ervaren.

Precies wat ik wou.

Het juiste product voor de juiste prijs.

Dank u wel!

Goed bezorgd, net begonnen, maar voelt goed

Helemaal top

Het is even wennen

Ik geloof wel dat het wat doet met je nog Maar net begonnen

Fantastisch snel

Snel geleverd en goede producten

Op het eerste zicht is het resultaat Van de aloë Vera crème wat ik ervan verwachtte. Ik zal het beter kunnen beoordelen bel langer gebruik.

Excellent aloë face gel

I use the gel in combination with argan oil as a moisturizer day and night. Compared to other aloë gel, it feels nicer on my skin and leaves my skin hydrated the whole day.

Thank you for your review!

Goede service, producten snel thuis

Betrouwbaar

Fijn product, snelle levering. Goed bereikbaar en vriendelijk.

uitstekende verwerking van de bestelling

zie boven en natuurlijk een goed product

Keurige verpakking

Zéér goede product. Prijs - kwaliteit is uitstekend en de smaak zó natuurlijk mogelijk.

Dank u wel voor uw fijne reactie!

product netjes ontvangen

Bio aloë Vera juice 3 + 1 gratis. Voldoet aan de verwachting.

Goed product

Heb dit besteld na aanbeveling van een vriendin Problemen met darmflora en stoelgang Gebruik t pas dus is t nog afwachten Tt dusver goed

Zeer tevreden!

Goede kwaliteit noni en service!

Erg goede resultaten

De aloë vera doet uitstekend zijn werk. Ik gebruik het voor mijn darmen en het helpt echt heel goed.

Daar doen we het voor! Dank u wel!

Een heel goed product waar ik al sinds jaren gebruik van maak.

Ben hier heel tevreden over.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!