Super producten!

Er was eerst iets mis gegaan met de levering van de bestelling maar na een telefoontje was dit gelijk netjes opgelost. Ik drink nu al 2 maanden de aloë vera en noni juice en ik merk zeker verschil. Ik heb meer energie, herfst/winter klachten zijn minder erg als vorige jaren en mijn huid is zachter door de aloë vera. De noni was erg wennen in het begin omdat het een aparte geur en smaak heeft maar na een weekje dronk ik het gemakkelijk op. Hopelijk dat de aloë vera mij ook helpt tegen de zonneallergie in de zomer. Ik ben erg tevreden met de kwalitiet van alles. Jullie hebben er nu een nieuwe vaste klant bij!

Snel bezorgd

4 flessen van 1 liter besteld, allemaal de dag erna aangekomen. Alleen was van een fles de afsluiting van de dop kapot waardoor er wat Aloë sap gemorst is geworden, verder geen probleem, alleen moeilijk in te schatten hoe het nu zit met de houdbaarheid.

Ik ben er blij mee. Prima bezorging.

Nog niet echt ervaring gehad met dit product. We gaan het meemaken.

keurige afhandeling

mooi aanbod en snelle levering

Pakket lang onderweg

Pakket ontvangen op 13 oktober post nl en pas op 19 oktober s’avonds verstuurd richting Spanje, zou tussen 18 en 20 oktober geleverd worden maar volgen track&trace is het nog niet in Spanje☹️☹️

Gelukkig is het inmiddels aangekomen. Wij hebben het pakket direct gepost op 13 oktober. Het pakje is afgeleverd op 22 oktober op 09.19 uur. Naar Spanje is 6-7 dagen normaal. Mvg. Edward- Team Ecolife

Snel en efficient

Website duidelijk , levering snel en product uitstekend.

geweldig goed

alleen de levering kwam een dag later dan ik ingevuld had , daar was ik minder blij mee , maar het product is geweldig

Prima producten

Ik gebruik al enige jaren Aloe Vera gel. Ben er nog steeds zeer tevreden over.

Netjes verpakt aangekomen, goed product

Het product smaakt prima en is binnen de aangekondigde termijn geleverd.

Alles top

Gewoon alles goed

Mooi verpakt en zeer snel geleverd

T

T

Verwisseling van bestelling snel opgelost

De producten zijn heel fijn. De ontvangen bestelling was echter niet de bestelling die wij hadden gedaan. Etiketten waren verwisseld. We hebben de ontvangen bestelling mogen houden waardoor we kennis konden maken met een ander product. Wat we ook gaan betstellen :-) Dus blijkbaar moest het zo zijn.. Zeer tevreden over het adequaat oplossen van de verwisseling. We hadden vlot onze eigen bestelling binnen.

Zeer goed product en snelle levering

Zeer goed product en snelle levering Via website ook makkelijk te bestellen

Smaak aangenaam. Helpt mij echt met de spijsvertering en opgeblazen gevoel. Zonder bijsmaken zoals pepermunt, gember of zoetstoffen. Dat is wat ik zocht. Bij jullie kon ik deze Alie Vera kopen. Bedankt!

Klasse service

Prettige en snelle service

Zuivere producten van voelbaar hoge kwaliteit

Zowel de Aloëvera drank en de Nonijuice voelen als zuivere natuurproducten van hoge kwaliteit. De bestelling is geheel naar verwachting aangekomen.

Snelle levering.veilig aangekomen.

Snelle levering en veilig en onbeschadigd aangekomen

Prima verpakt

goed verpakt in Handige 500ml kunststof flesjes die goed sluiten

Veel handiger dan een blad

Makkelijk te gebruiken samen met het citroensap en rasp dat ik iedere ochtend drink

werkt na aanbrengen snel.

s'avonds veel last van jeuk aan handen en voeten veel geprobeerd. maar dit werkt goed en snel. Na 1x smeren geen last meer.

Prima afgeleverd

Prima product

Product besteld en werd snel geleverd.

Gewoon goed al had ik een afhaalpunt aangegeven terwijl het pakket werd thuisbezorgd.

uitstekend

het product in goede orde ontvangen

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!