Ik heb altijd de Aloe Vera drank van een andere leverancier gehad. Nu van dit merk aan het proberen. Omdat ik nog geen week dit aan het proberen ben kan ik nog geen juist oordeel geven.

snelle levering, goed produkt!

Hele goede aloe vera, veel beter dan bijvoorbeeld van Holland & Barret. Hier proef je echt de zuivere smaak en hij is lekker dik. Zeer tevreden over. Zeer snelle levering, top!

Product is geen gel

niets mis met de levering en communicatie ofzo, maar het product is geen gel. Het is vloeibaar met stukjes pulp. Als je t, zoals ik, voor cosmetische doeleinden wilt gebruiken zou ik t niet kopen

De Aloe vera Gel in de literflessen zijn om in te nemen. Dit is de grof gemalen gelei uit het binnenblad van de plant. Niet geschikt om cosmetische producten mee te maken ivm met name de pulp. U kunt het wel filtreren eventueel. Mvg. Edward, Team Ecolife

Snelle en goede service

Binnen 24 uur leveren Goede kwaliteit aloe vera

goede kwaliteit

Volgens de bestelling zou de levering plaatsvinden op zaterdag. Vrijdagavond vonden we een briefje van TPG dat men tevergeefs aan de deur was geweest voor de levering. Dus niet volgens afspraak op zaterdag. Konden we zaterdag toch nog naar het volgende dorp rijden om de bestelling af te halen. Dus dikke min voor de levering, waar STS niks aan kon doen.

Helaas laat post.nl de laatste tijd wel eens steekjes vallen. Ze zijn (nog) niet ingericht op de vele extra pakketten die de laatste maanden verstuurd worden. Mvg. Team ecolife

Super snel en betrouwbaar

Ee ging wat mis met de levering. Ik kreeg de helft mijn bestelling. Na n email was dit binnen 24 uur opgelost. Klasse zo snel als er werd geschakeld.

Super goed passende prijs

Super goed eerlijk product

Fantastische producten

Voel me er erg goed bij

goed werkend product

goed werkend product, en 100% natuurlijk

snelle levering goeie kwaliteit en nette prijs

snelle levering, goeie kwaliteit en een nette prijs

Goede en snelle service

Super blij met mijn product.

Prima levering.

Gebruik de gel op de bultjes tgv eikenprocessierups. Verkoelend en herstellen van de huid

Goed product, snelle levering!

Goed product en de 3+1 gratis optie is ideaal. Snel geleverd en een mooie prijs!

eerste indruk: zeer goed

De huidgel vind ik persoonlijk iets te dik. Ik doe er een klein beetje water bij en het is perfect. Is een van de beste aloe vera gels die ik testte. Hydrateert perfect en is reukloos, wat van vele aloe vera gels niet kan gezegd worden. Ik gebruik ook sinds kort de aloe vera drink gel, de smaak is niet lekker, maar het is ok. Hier kan nog geen beoordeling geven is te recent. Mijn bestelling werd heel vlug geleverd!

Super snel levering, prima product, neutraal smaak, niet echt lekker maar ook zeker niet vies. Het is meer fluid dan gel, een soort van water met stukjes Aloë Vera. Ik zal het persoonlijk geen ‘gel’ (wat meestal smeerbaar is) noemen.

Beste THB, De Gel om in te nemen is inderdaad vloeibaar. De gemalen gelei die in het blad zit. We noemen het "Gel" omdat enkel de gelei is verwerkt in dit product. Wij gebruiken geen verdikkingsmiddel om het als een dikkere gelei eruit te laten zien. Mvg. Team Ecolife

Degelijk verpakt

Alleen post nl blundert. Hele dag iemand thuis. Deur staat open maar een niet thuis blaadje is makkelijker om in de brievenbus te stoppen dan de oprit op te komen.

prima product

website niet zo gebruiksvriendelijk verzending wel top en snel prima

Volgende dag al in huis!

Super! netjes en snel geleverd.

Super! Netjes en snel geleverd.

Ik ben fan

De laatste jaren ben ik enorm bezig met goede en gezonde voeding. Ik had al veel gelezen over aloë vera, zijn goede eigenschappen, maar dan begint het. Welke zijn 100% echt? Is het een eerlijk product? Na enig opzoekingswerk kwam ik bij jullie terecht en jullie site gaf me onmiddellijk een goed gevoel. Ik gebruik de aloë vera zoals jullie het aangeven. Ik kan niet zeggen dat ik er mij beter door voel, maar ik ben er we wel van overtuigd dat het doet wat het moet doen voor mijn lichaam. Dus, ik ben fan

Prima en goddank weer een handzame verpakking

Prima en goddank weer een handzame verpakking

Voor als nog goed.

Snelle bezorging . Ik heb nog te weinig ervaring met dit product om te beoordelen en wil het nog even langer gebruiken.

Altijd op tijd, zeer goede kwaliteit!

Zonder problemen bestellen en op tijd en volgens afspraak geleverd. Uitstekende aloë vera gel!

Aloe Vera Products

Ik gebruik het lange tijd.

geleverd volgens afspraak

Tevreden met de levering, ik had al eerder besteld wat ook goed is verlopen. Geen enkele bedenking er tegen voor de toekomst

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 20 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!