Erg goede resultaten

De aloë vera doet uitstekend zijn werk. Ik gebruik het voor mijn darmen en het helpt echt heel goed.

Daar doen we het voor! Dank u wel!

Een heel goed product waar ik al sinds jaren gebruik van maak.

Ben hier heel tevreden over.

Net zo goed als aloe vera drank van forever

Goede service en goede producten

Heb goede ervaringen met dit bedrijf maar zeker met de producten.

Website werkt efficiënt en bezorging altijd snel

Snel en moeiteloos bestellen en het product voldoet uitstekend .

Prima geregeld zoals altijd

Alles goed, kwaliteit, levering en klantvriendelijkheid

100% puur

Op advies van mijn logopedist ben ik aloe vera gaan innemen om de stembanden beter te onderhouden. Naast dat het goed is voor het smeren van de stem heb ik nu ook geen last meer van maagzuur oprispingen.

Fijn product

Na al van alles geprobeerd te hebben voor de huidklachten op mijn been, lijkt de aloë vera/propolis crème toch eindelijk goed resultaat te geven. Ik gebruik het echter nog maar een week, dus weet nog niet of het blijvend is, maar mijn huid ziet er een stuk rustiger en zachter uit. Ik moest wel even wennen aan de vanillegeur, die best aanwezig is. Goed advies gekregen van een medewerker!

Too

Umhhh men bestelling is aangekomen ga het nogniet gebruiken omdat ik een routine met de aloe hel wil uitvoeren om de acne scars op men gezicht to kunnen laten vervagen.

Snelle levering zonder poespas

Al sinds jaren snelle en goede levering. Onlangs is er voor de eerste keer een zending fout gegaan maar deze is meer dan goed en snel en naar tevredenheid afgehandeld.

Wat een geweldig product!!!

Zowel de gel als de crème gekocht. Mijn huid ziet er strakker uit, verminderd rimpels en heb geen ontstekingen meer in mijn gezicht. Voor mij niks anders meer dan aloë vera!!!

Heel fijn om te lezen! Dank u wel voor uw review!

Goed, op tijd bezorgd, pakket zag er netjes uit

Mooi product en snelle levering

Aloë Vera ecolife Original Gel. Echt een aanrader!

Altijd op en top verzorgde producten

De hele ervaring van bestellen op de site tot levering is in orde. Uiteraard zijn de producten altijd van topkwaliteit!

Snelle afhandeling, goed product.

Mijn man en kinderen gebruiken het ook al

Dat het hele gezin aloe vera gebruikt zegt al genoeg

Fantastisch product

Het helpt enorm bij mijn darmklachten

Zeer goed product!

Perfecte service

Altijd perfecte opvolging ! Ook met probleem bij het bestellen. Super!

Snelle bezorging

tot nu toe heel tevreden, alles wat ik besteld heb, wordt binnen 3werkdagen geleverd.

Xxxxx

Fijn dat het op tijd is zoals aangegeven maar het is bezorgd bij een post nl afhaal punt....woon in stad Maastricht en daar zijn veel punten...er staat niet bij welk afhaalpunt!! De producten ken ik...geweldig!

Beste Anita, wij hebben u een nieuw pakket opgestuurd. Excuses voor de fout van postnl.

Snelle levering na bestelling!

Helpt goed noni fruit samen met zuurzakjes

Eerste keer gebruik gelijk na 3 glazen beter gevoel in de darmen colitis ulcerosa. Wacht nog op resultaat of gaat helpen na maand gebruik Dacht eerst vies smaak wat mensen zeggen Dat is niet waar het smaakt lekker zoet zuur

Prima product en voldoet prima.

Aangeschaft in september van dit jaar 2023. Toen het op wat een ander merk geprobeerd maar hat idee dat het product dat ik daarna kocht sterk verdund was.

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!