Snel geleverd en goede producten

Op het eerste zicht is het resultaat Van de aloë Vera crème wat ik ervan verwachtte. Ik zal het beter kunnen beoordelen bel langer gebruik.

Excellent aloë face gel

I use the gel in combination with argan oil as a moisturizer day and night. Compared to other aloë gel, it feels nicer on my skin and leaves my skin hydrated the whole day.

Thank you for your review!

Goede service, producten snel thuis

Betrouwbaar

Fijn product, snelle levering. Goed bereikbaar en vriendelijk.

uitstekende verwerking van de bestelling

zie boven en natuurlijk een goed product

Keurige verpakking

Zéér goede product. Prijs - kwaliteit is uitstekend en de smaak zó natuurlijk mogelijk.

Dank u wel voor uw fijne reactie!

product netjes ontvangen

Bio aloë Vera juice 3 + 1 gratis. Voldoet aan de verwachting.

Goed product

Heb dit besteld na aanbeveling van een vriendin Problemen met darmflora en stoelgang Gebruik t pas dus is t nog afwachten Tt dusver goed

Zeer tevreden!

Goede kwaliteit noni en service!

Erg goede resultaten

De aloë vera doet uitstekend zijn werk. Ik gebruik het voor mijn darmen en het helpt echt heel goed.

Daar doen we het voor! Dank u wel!

Een heel goed product waar ik al sinds jaren gebruik van maak.

Ben hier heel tevreden over.

Net zo goed als aloe vera drank van forever

Goede service en goede producten

Heb goede ervaringen met dit bedrijf maar zeker met de producten.

Website werkt efficiënt en bezorging altijd snel

Snel en moeiteloos bestellen en het product voldoet uitstekend .

Prima geregeld zoals altijd

Alles goed, kwaliteit, levering en klantvriendelijkheid

100% puur

Op advies van mijn logopedist ben ik aloe vera gaan innemen om de stembanden beter te onderhouden. Naast dat het goed is voor het smeren van de stem heb ik nu ook geen last meer van maagzuur oprispingen.

Fijn product

Na al van alles geprobeerd te hebben voor de huidklachten op mijn been, lijkt de aloë vera/propolis crème toch eindelijk goed resultaat te geven. Ik gebruik het echter nog maar een week, dus weet nog niet of het blijvend is, maar mijn huid ziet er een stuk rustiger en zachter uit. Ik moest wel even wennen aan de vanillegeur, die best aanwezig is. Goed advies gekregen van een medewerker!

Too

Umhhh men bestelling is aangekomen ga het nogniet gebruiken omdat ik een routine met de aloe hel wil uitvoeren om de acne scars op men gezicht to kunnen laten vervagen.

Snelle levering zonder poespas

Al sinds jaren snelle en goede levering. Onlangs is er voor de eerste keer een zending fout gegaan maar deze is meer dan goed en snel en naar tevredenheid afgehandeld.

Wat een geweldig product!!!

Zowel de gel als de crème gekocht. Mijn huid ziet er strakker uit, verminderd rimpels en heb geen ontstekingen meer in mijn gezicht. Voor mij niks anders meer dan aloë vera!!!

Heel fijn om te lezen! Dank u wel voor uw review!

Goed, op tijd bezorgd, pakket zag er netjes uit

Mooi product en snelle levering

Aloë Vera ecolife Original Gel. Echt een aanrader!

Altijd op en top verzorgde producten

De hele ervaring van bestellen op de site tot levering is in orde. Uiteraard zijn de producten altijd van topkwaliteit!

Snelle afhandeling, goed product.

Bedrijfsgegevens

Klaverpad 13

4461MD Goes

0113-214120

[email protected]

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.