Makkelijk en fijn

Fijne producten makkelijk te bestellen

Envoi plus que lent et livré au mauvais endroit

J'ai commandé il y a plus de 8 jours et dois aller chercher le colis à plus de 6 km de mon domicile .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Excuses. Ceci est le poste et non Ecolife. Malheureusement, nous n'avons aucune influence sur la livraison. Onze excuses. Dit is de postbezorging en niet Ecolife. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging door post.nl U bestelt al jaren naar tevredenheid bij ons en omdat de bezorging nu niet goed is (met post.nl) geeft u Ecolife een cijfer 5. Dit vinden wij heel jammer!

Goed product en snel geleverd

Zeer positief.

Aloe vera producten zijn netjes en snel geleverd.

Aloe vera producten van Ecolife werken heel goed zonder bijwerkingen. Ze voldoen aan mijn verwachtingen. Zeker aan te bevelen voor iedereen.

Dank u wel voor uw fijne review

Goed en puur product

Zeer zuiver en goed product. Goed te gebruiken.

Netjes en op tijd geleverd, goede kwaliteit producten

Goed Product

Produkten van hoge kwaliteit.

Ik heb wederom de tubes van aloe vera voor de huid besteld, bijzonder zuinig in gebruik,ik heb er heel lang mee gedaan, nu weer een nieuwe voorraad,topkwaliteit en werkt uitstekend.

Daar doen wij het voor. Dank u wel!

goed.

Huidprobleem is verminderd.

Volgens afspraak geleverd, pakketje was niet beschadigd, vriendelijke bezorger.

Fijn product , snelle levering

Mooi product, snelle levering , goed verpakt

Snelle levering en kwaliteit

Goede kwaliteit aloe vera sap zonder onnodige toevoegingen. Ik bestel hier altijd.

uitstekend product en prima service

ben al jaren vertrouwd met dit product

Dank u wel voor deze review van ons bedrijf!

Product arriveert tijdig

De werking op mijn darmen is positief.

Een perfect product voor littekens

Ik heb goede ervaring ermee en zal het ook andere aanbevelen

Fijn product

Aloe Vera gel gezicht/handen/body besteld en in gebruik genomen. Fijne gel die verzorgd maar ook snel intrekt. Goede bezorging en communicatie over bestelling.

Top tevreden!

prima product (aloe vera gel) Ook handig dat je de bestelling direct naar een postnl service punt kan laten sturen!!

Goed!

Goede snelle levering. Kwalitatief goede producten.

Aloe vera

Het is mij vaak onduidelijk of er om een review gevraagd wordt over het bestelde product of een review over de leverancier en of bezorger. Ecolife vraagt om beide, de producten zijn zonder problemen bezorgd. Ik heb wel eens ergens anders aloe vera drank besteld, maar Ecolife is toch de beste.

super

Goed product en als beschreven, ik had het iets dikker verwacht maar vindt het alleen maar fijn dat dat niet zo is. Sinds ik het voor mijn haar gebruik en ik het zo makkelijker kan aanbrengen.

Dit product voor de eerste maal besteld

Dit product voor de eerste keer besteld, tevens eerste keer bij dit bedrijf bestelling geplaatst, Bestelling snel bezorgd. Eerste indruk van product is goed. Zal het eerst een tijdje moeten gebruiken om er meer over te kunnen vertellen, smaak is absoluut goed.

Heel fijn product

De aloe gel gekocht voor wondjes en andere plekjes. Voelt erg fijn aan na het aanbrengen, lekker verfrissend

Helpt mijn darmen

Last van prikkelbare darmen en dit helpt mij enorm!

De kracht van echte aloë vera. Onbewerkt. Dank u wel voor uw positieve review

Snelle en goede levering

Uitstekende producten

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!