super

Goed product en als beschreven, ik had het iets dikker verwacht maar vindt het alleen maar fijn dat dat niet zo is. Sinds ik het voor mijn haar gebruik en ik het zo makkelijker kan aanbrengen.

Dit product voor de eerste maal besteld

Dit product voor de eerste keer besteld, tevens eerste keer bij dit bedrijf bestelling geplaatst, Bestelling snel bezorgd. Eerste indruk van product is goed. Zal het eerst een tijdje moeten gebruiken om er meer over te kunnen vertellen, smaak is absoluut goed.

Heel fijn product

De aloe gel gekocht voor wondjes en andere plekjes. Voelt erg fijn aan na het aanbrengen, lekker verfrissend

Helpt mijn darmen

Last van prikkelbare darmen en dit helpt mij enorm!

De kracht van echte aloë vera. Onbewerkt. Dank u wel voor uw positieve review

Snelle en goede levering

Uitstekende producten

Alles altijd top

Zoveelste keer dat ik een bestelling doe van Aloe producten. Zowel de vlotte levering als de kwaliteit van de producten is zeer goed!

Op tijd, snelle bevestiging van bestelling

Op tijd, snelle bevestiging van bestelling

de gel voelt goed aan, trekt erin, en de huid voelt dan zacht aan.

Puur

Goede ervaring met de producten. Pure kwaliteit.

Helpt perfect tege eczeem

Had erge eczeem rondom mijn ogen. 2x pd licht insmeren met aloe vera creme en het helpt direct...

Top produkt

Top produkt

Ik bestel de aloevera gel elke keer bij ecolife omdat dit pure aloe Vera is zonder toevoegingen. Het ondersteunt mij goed tegen mijn darmklachten en ontstekingsreacties. Zeer tevreden.

Goede producten

Aloe Vera gel werkt goed op mijn stifwisseling

Aloe Vera gel zorgt bij mij voor een goed doorlopende stofwisseling en rustige darmen. Een bestelling wordt op werktijden direct afgehandeld en binnen één werkdag geleverd. Dat is al jaren zo. Fijn.

heel goed

goede service en fijne produkten

Prima geregeld

Zeer snel ontvangen. Aloe Vera Gel om in te nemen.

Aardig product

Heb de propolis crème en de aloë vera gel uitgeprobeerd, opzich prima producten voor het lichaam maar helaas droogde mijn gezicht er juist van uit! Heb snel last van rosacea en dit werd dan ook erger na het gebruik van deze producten! Vind de vanille geur in de crème ook erg overheersend! Wel mijn complimenten voor de snelle levering!!!

Met 4 dagen kun je helaas weinig zeggen over deze huidziekte. Van aloë producten is bekend dat je ze langere tijd moet gebruiken omdat het lichaam (en de huid) in het begin zeker een tegen-reactie kan geven. Gun de producten wat tijd zodat uw huid kan wennen aan de aloë. Dank u wel voor uw feedback.

Positief

Correcte afhandeling.

Prima product

voor vele manieren toepasbaar zoals tijdens het zonne en ook erna ook omgezichts veroudering tegen te gaan na dat je een soort scrub behandeling heb gedaan, en na het scheren nat of droog dit doe ik ermee.

Dank u wel voor de fijne feedback!

Fijne nette levering, Precies wat ik graag wilde

Al een paar jaar tevreden met de Aloe huidgel.

Super kwaliteit!

Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de aloë vera en noni juice. Ik heb vaker bij jullie besteld en de aloë vera juice helpt bij het verminderen van een reactie op zonneallergie/warmtebultjes. Sinds ik noni juice drink wordt ik minder snel ziek (als ik een verkoudheid voel opkomen zet het niet zo erg door als in het verleden, en voel ik me na 1-2 dagen alweer beter) dus helpt het mijn immuunsysteem. Het enigste minpuntje is de fles van de noni juice, ik had een snee in mijn duim en begreep niet waar het vandaan kwam, tot ik zag dat er een hele scherpe rand aan de dop van de noni juice zat dat precies op mijn snee paste. Ik zou nog meer tevreden zijn als de noni voortaan ook in een plastic fles zoals de aloë wordt geleverd (ook de aluminium dop wordt snel vies/zwart). Verder zijn de levering en service super!

Verzint is goed ontvangen

Product tot zover goed bevallen

heel goed.

Zoals elke keer weer probleemloos!

Goede kwaliteit en snelle levering

De producten zijn van goede kwaliteit, ik gebruik het al een paar jaar

Klaverpad 13 4461MD Goes

Over STS Aloe Vera Products & Health Supplies BV

Ecolife Aloe vera Products - Al meer dan 23 jaar in Nederland. Producten voor een gezond lichaam op basis van zuivere Aloë vera gelei uit het binnenste van het blad. Alle producten hebben als 1e en hoofdaandeel Aloë vera die wordt geoogst van biologische, halal, kosher en NON-GMO plantages. Ook goed voor uw dieren (hond, kat, paard enz). Premium kwaliteit Aloë vera - Ecolife!