Nach anfänglichen Schwierigkeiten lief alles unkompliziert

Nach anfänglichen Schwierigkeiten lief alles unkompliziert

Leveren volgens afspraak

Goede ervaring, ik kocht er tickets voor de halve finale van het EK Nederland-Turkije Kaarten waren prijzig maar hier net wat goedkoper dan elders. Was erg op m’n hoede voor eventuele scams maar alles zag er goed uit dus durfde het hier aan. En alles liep geheel volgens wens, betaling, levering en contact was top. Ondanks dat Nederland eruit lag fantastische dag en wedstrijd gehad. Zou hier zo weer kopen.

Alles Perfekt

Sehr unkompliziert, bei Fragen antwortet der Kundenservice schnell und kompetent

Nederland-Turkije Top!

Ik wou samen met 4 vrienden op het laatste moment nog naar Nederland-Turkije op het ek. 4alltickets heeft nog 4 kaarten kunnen regelen, bedankt voor de snelle service!

Prima en betrouwbaar, ze komen hun afspraken na . Misschien niet altijd goedkoop maar dat is logisch, vraag en aanbod daar kies je tenslotte zelf voor. Communicatie uitstekend, kortom voor tickets ben je hier op het juiste adres.

Goed geregeld

Ticket kam schnell an, Preis aber klar überzogen

Ich habe das Ticket für die Defqon.1 2024 bestellt und nach knapp 14 Tagen erhalten, 1 Monat vor dem Event. Es hat aber 200€ + Gebühr gekostet, was aber im Angesicht des schnellen Ausverkaufs noch günstig erscheint. Ich würde aber auch das Ticket für 2025 dort kaufen, auch fürs Wochenende komplett, mit Vorlaufzeit entsprechend separat Unterkunft sichern. Daher von meiner Warte aus zu empfehlen, auch wenn ein Kumpel früher gebcuht hat und noch ohne Ticket dasteht.

Alles top

Alles top gelaufen. Die Tickets für das Intens Festival sind pünktlich per Email angekommen. Die Kommunikation ist auch super über WhatsApp innerhalb von 30 Minuten eine Antwort erhalten.

Professionell und Reibungslos geklappt

Wir haben 2 Samstag Ticktes für die DefQon 1 direkt nach dem die Tickts ausverkauft waren auf der Qdance Seite hier bestellt. Zugegeben waren wir etwas skeptisch wegen den AGB's so einigen Bewertungen und der etwas längeren Wartezeit. Auf unsere Nachfrage Anfang April wurde innerhalb 24 Stunden reagiert und uns der Stand erzählt & gestern 28.05 haben wir unsere Tickets bekommen Natürlich ist der Preis mit 199€ schon sehr hoch pro Ticket, aber wer unbedingt dort hin möchte nimmt das wohl in Kauf :)

einfacher Abschluss des Kaufs, zeitnahe und hilfreiche Antworten des Service bei Fragen.

Mit drei Tagen vor dem Event, ein ziemlich kurzfristiger Erhalt der Tickets. Ich denke aber das Verschulden seitens des Veranstalters. Ansonsten sehr zufrieden. Trotz bereits offiziell ausverkaufter Tickets auf der Seite der Veranstaltung, hier doch noch eine der letzten verfügbaren Tickets kaufen können. Der Kundenservice antwortet auf Nachfrage sehr schnell, auf Deutsch und auch hilfreich. Sichere Bezahlmöglichkeiten Zusenden der Tickets wie angekündigt.

Rapidité et efficacité

Super, je recommande ! Billets de dernières minutes trouvés, commandés et reçus en quelques heures seulement ! Incroyable

alles gut

Service is fair and rich amount variety of paying options. What could be improved is the description of the different ticket categories - there was little information on that.

Besser geht nicht!

Alles sehr einfach, schnell und leicht verständlich. Wind ach perfekt!!!! Weiter so

Alles bestens und jederzeit wieder

Es hat alles super geklappt und die Abwicklung war top. Natürlich zahlt man ein paar Euro mehr , aber das ist es wert und vor allem das Event war ausverkauft :-) . Dank euch kam ich noch zu diesem tollen Erlebnis

VIP Tickets beworben - Regular Tickets verkauft

Es gab ein Missverständnis. Nach Klärung nicht superglücklich aber froh noch ein Ticket bekommen zu haben. Preis meiner Meinung zu hoch.

Opgestuurd naar Spanje. Ging helemaal goed

Opgestuurd naar Spanje. Ging helemaal goed

Nog voor halve finale!

Wat een kans. Zo via een omweg gekocht. Daarna even getwijfeld, maar toch een fantastisch besluit.

Vlug, correct

Steeds een vlugge, correcte afhandeling.

God og fin ekspedition

God service, hurtig svar på mail og fik besked i god tid til køb af billetter til koncerten.

Netjes zoals het hoort, mag ook wel i.v.m de prijs die je betaald. Telefoon wordt netjes en snel opgenomen, wat dat aangaat kunnen andere bedrijven daar nog een voorbeeld aan nemen.

Prachtige plek

Bekerfinale, een dag om nooit te vergeten ondanks het verlies van NEC

Keurig geleverd

Goed geregeld, maar niet de beloofde plek

Ik had betaald voor twee plekken op de parterre (vak W) in de Kuip voor de knvb bekerfinale, maar toen ik de kaarten ophaalde, kreeg ik twee plekken in vak O….helemaal bovenin weggestopt vlak onder de bovenste ring. Ik heb er begrip voor dat het soms niet lukt, maar zorg dan voor een vergelijkbare plek en niet weggestopt. Erg jammer, want daar had ik niet voor betaald. Verder top geregeld en goed voor elkaar.

Was geweldig

Tickets op de dag zelf afhalen, is wat minder. Kan ook digitaal. Voor de rest niets te klagen.

Toppers

Heb hier alsnog een kaart bemachtigd voor de bekerfinale tegen Nec. nadat het overal was uitverkocht. Leuk dat ze een sjaaltje hebben meegegeven!

322 Oostzeedijk

Rotterdam 3063CC

010 - 280 75 11

Über 4Alltickets BV

Sinds 2007 zijn wij gevestigd in Rotterdam en richten wij ons zowel op de particuliere als de zakelijke markt. 4ALLtickets is gespecialiseerd in het aanbieden van tickets voor 'uitverkochte' en populaire (sport) evenementen en concerten en tickets voor premium plaatsen die doorgaans moeilijk te verkrijgen zijn. Zo proberen wij u de mogelijkheid te geven die tickets te bemachtigen voor u favoriete concert, sportwedstrijd of andere voor u interessante evenementen.

Kiyoh Bewertungen