Tickets zuverlässig erhalten

Gültige Tickets wurden eine Woche vor der Veranstaltung per E-Mail versendet. Es waren sogar Early-Access-Tickets. Zuverlässiger Kartenverkauf. Top Veranstaltung. Vielen Dank.

Top kaart, snel geleverd!

Redelijk last minute een kaartje besteld voor Thunderdome. Blijft altijd spannend buiten de officiële verkoop om maar keurig geleverd! En geen gedoe bij de entree. Heel fijn, mocht ik in de toekomst weer ergens achter het net vissen qua kaartjes kijk ik zeker even hier.

überhebliche Preise

Zwar noch Tickets bekommen aber dafür 60 Euro wie regulärer Preis. Ansonsten in Ordnung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles super geklappt.

Würde sofort wieder Tickets bestellen. Nächstes Jahr bestelle ich wieder. Von der Bestellung bis zum Ende der Veranstaltung top. Bis nächstes Mal. Danke zum ermöglichen für dieses schöne Wochenende.

Alles bestens

Tickets waren echt, kann ich weiter empfehlen :)

Very very good

Goooddd

Bin sehr zufrieden

Problemlos eine Karte gekauft und meine Fragen wurden auch schnell beantwortet. Bin sehr zufrieden.

Hele goede service en zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijke mensen en super geregeld allemaal. Ticket komt wat later dan de besteldatum, maar het komt absoluut. Ik zou er zeker wel weer tickets bestellen.

Fijne ervaring

Blij dat ze kaartje hadden

Ik was was geïnteresseerd in kaartjes voor thunderdome maar dit jaar kwamen die niet via regular sale. Gelukkig kon ik ze hier nog bestellen. Wel wat duurder maar betrouwbaar. Kregen een week voor het evenement de kaartjes dus lekker op tijd.

Betrouwbaar en denkt met de klant mee

Geeft goede informatie en is goed bereikbaar.

kaarten besteld zeer goede plaatsen

ik vond het heel leuk dat ik bij het afhalen van de kaarten een sjaal kreeg van Feyenoord.

prima geregeld

Alles conform afspraak.

Prima en goede afhandeling

Prettig, helder en vriendelijk

Absolute Spitzenklasse

Sehr kompetenter Anbieter, fragen werden umgehend beantworten und die bestellten Tickets kamen wie vereinbart. Werde meine Tickets nun immer hier drüber kaufen.

Super snelle reacties bij vragen

Na het aanmaken van mijn account, had ik de mogelijkheid mijn vragen te appen. Dat ging erg snel. Heel fijn!

Heel goed geholpen met vragen tijdens levering: uitstekend

Goede ervaring

Very good

Got my ticket fast

Dag van de wedstrijd besteld en direct geholpen!

Op de dag van Feyenoord-Lazio twee tickets naast elkaar besteld. Na deze bestelling werd ik direct geholpen en werd er een afspraak gemaakt om de tickets af te halen. Hierna is alles perfect verlopen.

Super Kundenservice, alles top!

Auf Anfragen wurde schnell geantwortet. Sehr zuverlässig.

Korrekt und zuverlässig

Bin zufrieden. Alles hat prima funktioniert.

Awakenings present Adriatique tijdens ADE 2023 was erg snel uitverkocht, dus dan maar op zoek naar kaartjes. Ik kwam uit bij 4alltickets. Dit bleek een betrouwbare reseller. Je betaalt wel veel te veel voor je kaartjes, maar dat had ik er voor over. Via whatsapp werd ik telkens goed geholpen en snel te woord gestaan. In de week voor het evenement kreeg ik de kaartjes per mal binnen. We hebben een topfeest gehad!

Werkt perfect, snel een ticket kunnen score

Had even contact met de klantenservice, om te kijken of ik op tijd zit zijn met het kaartje werkt heel snel en goed. Kan het alleen maar aanbevelen!

Super geholpen met alles en snelle service

Ik had kaartjes voor AMF besteld, maar de verkeerde, wilde heel graag andere. Was geen probleem. En alles was heel snel geregeld, Super goeie service

Very fast and serious service

I bought two tickets from their agency for an event in Amsterdam and the next day I received them

About 4Alltickets BV

Sinds 2007 zijn wij gevestigd in Rotterdam en richten wij ons zowel op de particuliere als de zakelijke markt. 4ALLtickets is gespecialiseerd in het aanbieden van tickets voor 'uitverkochte' en populaire (sport) evenementen en concerten en tickets voor premium plaatsen die doorgaans moeilijk te verkrijgen zijn. Zo proberen wij u de mogelijkheid te geven die tickets te bemachtigen voor u favoriete concert, sportwedstrijd of andere voor u interessante evenementen.