Very good

Got my ticket fast

Dag van de wedstrijd besteld en direct geholpen!

Op de dag van Feyenoord-Lazio twee tickets naast elkaar besteld. Na deze bestelling werd ik direct geholpen en werd er een afspraak gemaakt om de tickets af te halen. Hierna is alles perfect verlopen.

Super Kundenservice, alles top!

Auf Anfragen wurde schnell geantwortet. Sehr zuverlässig.

Korrekt und zuverlässig

Bin zufrieden. Alles hat prima funktioniert.

Awakenings present Adriatique tijdens ADE 2023 was erg snel uitverkocht, dus dan maar op zoek naar kaartjes. Ik kwam uit bij 4alltickets. Dit bleek een betrouwbare reseller. Je betaalt wel veel te veel voor je kaartjes, maar dat had ik er voor over. Via whatsapp werd ik telkens goed geholpen en snel te woord gestaan. In de week voor het evenement kreeg ik de kaartjes per mal binnen. We hebben een topfeest gehad!

Werkt perfect, snel een ticket kunnen score

Had even contact met de klantenservice, om te kijken of ik op tijd zit zijn met het kaartje werkt heel snel en goed. Kan het alleen maar aanbevelen!

Super geholpen met alles en snelle service

Ik had kaartjes voor AMF besteld, maar de verkeerde, wilde heel graag andere. Was geen probleem. En alles was heel snel geregeld, Super goeie service

Very fast and serious service

I bought two tickets from their agency for an event in Amsterdam and the next day I received them

Heel vertrouwbaar

Ik ben heel blij met jullie snelle betrouwbaarste service

excellent

great tickets

Good app to get rave tix

I got the ticket fes sold out already from this website Very trustable

Rotterdam Rave Festival

Tickets gekocht en een dag vooraf per email ontvangen. Dat is altijd bij dit evenement begreep ik van de klantenservice.

Schnell geantwortet, jedoch mit keinem Nutzen.

Die Tickets wurden wie beschrieben verschickt und der Support antwortete im Whats App Chat sehr schnell. Jedoch bat ich um eine Änderung der Empfänger Email. Es wurde mir bestätigt das die Email geändert wurde. Am Tag an dem das Ticket geschickt werden sollte kam dann auf der vom Support bestätigten Email allerdings nichts an. Sondern auf der alten. Hätte mir die Konversation mit dem Support auch sparen können.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Response from the business owner

Hallo Henry. Vielen Dank für Ihren Kommentar. Wir haben Ihre E-Mail-Adresse, die Sie selbst falsch eingegeben haben, rechtzeitig korrigiert. Schade, dass Sie immer noch unzufrieden sind, obwohl wir jedes Mal nett mit Ihnen gesprochen haben.

Reibungslose Abwicklung

Absolut problemlos

Super guter Kontakt!

Die Abwicklung war sehr zuverlässig, gerne wieder. Vielen Dank

Schnelle Lieferung per Mail, Preis top

Habe 2 Tickets für das 1. Heimspiel von Feyenoord über die Website gebucht. Nichtmals 12 Stunden später hatte ich beide Karten per Mail erhalten. Preis dafür absolut in Ordnung. Schade fand ich, dass keine Platz- und/oder Blockwahl möglich war. Service (Kontakt) wurde nicht in Anspruch genommen, da alles ja so schnell ging.

Goede en corrected info en service

Goed geholpen en snel antwoord gegeven bij vragen.

Makkelijk en snel geregeld, betrouwbaar!

Door onbekendheid met deze manier van kaarten kopen, uiteindelijk als zeer prettig ervaren. Eén keer telefonisch contact gehad en ook dat verliep prettig. Lang verhaal kort, zal zo weer kaarten op deze manier bestellen.

Vond het in het begin spannend nog nooit tickets besteld bij 4allTickets en dit was de eerste keer je krijg makkelijk contact en de personen aan de tel stonden mij altijd vriendelijk te woord.! Dat was al een hele geruststelling gisteren mij 2 premium tickets van decibel binnen gekregen Bedankt 4allTickets.!

Eenvoudig te bestellen, levering prima.

Eenvoudig kaarten kunnen bestellen voor de Johan Cruyff schaal. Bij de orderbevestiging wordt gelijk een verwachtte leverdatum doorgegeven. Nadat deze was overschreden heb ik via mail navraag gedaan en een duidelijk antwoord gekregen waarom e.e.a. vertraagd was. Drie dagen later werden de kaarten alsnog, tijdig, geleverd.

Komen na wat ze aanbieden

Kort contact gehad. Prettig te woord gestaan. En geleverd wat er beloofd werd.

Alles super

Alles goed

Prima service, maar kaarten in verhouding te duur.

Super deals en snelle reactie en ook in het weekend! Status heel goed

Een top ticketverkoop bureau , met een mooi netwerk en een snelle nette service. De Fee die ze vragen in mijn ogen keurig en geen addertjes. Antwoorden snel terug ook in het weekend, ook op andere vragen hadden ze eenieder of antwoord zoals vervoer op pick up point. Voor mij zeker weer.

322 Oostzeedijk Rotterdam 3063CC

010 - 280 75 11

About 4Alltickets BV

Sinds 2007 zijn wij gevestigd in Rotterdam en richten wij ons zowel op de particuliere als de zakelijke markt. 4ALLtickets is gespecialiseerd in het aanbieden van tickets voor 'uitverkochte' en populaire (sport) evenementen en concerten en tickets voor premium plaatsen die doorgaans moeilijk te verkrijgen zijn. Zo proberen wij u de mogelijkheid te geven die tickets te bemachtigen voor u favoriete concert, sportwedstrijd of andere voor u interessante evenementen.