Slechte communicatie

Ik had op 21 dec 2019 een bestelling gedaan 23 dec kreeg ik een mail dat het opgestuurd was. Ook daarvan geen trach en trace code van gekregen. Toen ik na de feestdagen nog niks had ontvangen,had ik ze weer een mail gestuurd. Kreeg zowaar antwoord. Er werd gezegd dat ze erachteraan gingen en toen kreeg ik pas die track en trace code. Tot op heden nog niks ontvangen. Vele emails verstuurd,hooguit 2 x een antwoord gehad,ze zouden erachteraan gaan. Nu 4 weken verder nog niks opgelost,en ook geen antwoord meer terug gehad.’terwijl ik wel met mijn rekening zit die betaald moet worden. Slechte communicatie en erg slechte klantenservice

Top kwaliteit en snelle service

Ik bestel geregeld bij OUapc. Items zijn altijd snel binnen en communicatie is spot on. Zelfs toen ik nog in het buitenland woonde had ik de kleding heel snel binnen. Broekjes gaan lang mee en vallen lekker ruim.

Unieke webshop met fantastische artikelen

Super snel geleverd en mooi verpakt, super leuke webshop met nog leukere mensen! Als je een vraag stelt heb je snel en persoonlijk antwoord, heel fijn! Kan menig webshop een puntje aan zuigen! I <3 OUaPC

Geen communicatie lange levertijd

Mijn bestelling na bijna 2 weken nog niet ontvangen. Wel bericht gehad van bevestiging en dat het verstuurd ging worden maar wacht al 2 weken. Krijg geen bericht terug op mijn mails. Met de feestdagen kan het later zijn maar laat dan in ieder geval iets weten.

Hoge klantvriendelijkheid en mega snelle bezorging!

Op vrijdagmiddag een bestelling geplaatst met als vraag of deze zaterdag bezorgd kon worden. Tijdens het wachten in de rij bij de Efteling kreeg ik meteen telefoon vanuit OUAPC met de mededeling dat ze het voor zich had en dat de bestelling nu op de post ging. Zelfs een extra accessoire bijgevoegd en zaterdagmiddag om half 2 had ik het pakketje al binnen. Echt een vriendelijke eigenaresse die er alles aan doet om de klant tevreden te stellen. Enorm bedankt!

Goed, snel, fijne communicatie

Duidelijke site Er was 1 artikel niet op voorraad en werd er vriendelijk contact gelegd en een mooi alternatief voorgesteld. Erg fijn! Ook een leuk, grappig en actief op Social Media!!

perfect

snelle service mooie artikelen van goede kwaliteit zeer vriendelijk

Teleurstellend

Besteld in een preorder wat al een maand duurde... maar weinig communicatie zodat je totaal niet weet wanneer t binnenkomt. Jasje van 70 euro wat absoluut niet leek als besteld maar meer als van Ali. Ook daar een geen of weinig antwoord op... ander half maand wachtten op niks en retour kosten.

Snelle service en top kwaliteit!!

OUAPC heeft zeer snelle service en de kwaliteit is top.

Super goede service en mooie producten!

Fijn contact en snelle verzending. Super tevreden!

Goed contact en snelle service, en de binnen gekomen bestelling was natuurlijk top! 😊👍🏼

Nog elke keer tevreden <3

Kwaliteit is altijd goed, en de klantenservice heel fijn! Love it!

mooi en super snel geleverd!

mooie jurkjes en super snel geleverd, ben er blij mee!!

Snelle levering ondanks de drukke dagen voor kerst! Goede webshop.

Super goed

Snelle levering en overzichtelijke site.

Te late levering!

26 november besteld, 5 december pas in huis. Slechte communicatie waardoor ik niet wist waar ik aan toe was.

Toffe webshop

Toffe webshop, super leuke dingen, alleen mag er sneller gereageerd worden op mail, app of het contact via webshop.

Uitstekend!

Super snelle nette service!

Besteld bij OUaPC en binnen 2 dagen in huis, Super leuk verpakt en nette snelle levering. Mooie kwaliteit jurkje binnen gehad. Ik ben dik tevreden.

Fijne kleding, goede service

Echt mooie en fijne kleding, na het wassen komt het kreukvrij uit de machine. Top kwaliteit!

Leuke kleertjes make-up setje van slechte kwaliteit

Al vaker leuke kleertjes besteld en daar ook allemaal erg blij mee. Soms zit de maat er een beetje naast. Fijne kwaliteit en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook een kinder make-up setje aangeschaft en hiervan is de kwaliteit een stuk minder, vooral voor de prijs die er voor gevraagd wordt.

Super mooie en goede kwaliteit kleding

Ze hebben super leuke kleding , ze zijn altijd heel erg vriendelijk en je bestelling is altijd snel binnen! Toppie!!

Gewoon geweldig

Altijd leuke kleding van goede kwaliteit en voor een reeële prijs. Altijd snel ingepakt en verzonden!

Goede kwaliteit, snelle verzending en goede service

Goede kwaliteit

Gekocht met saleprijs 2 halen 1 betalen. Maar ben aangenaam verrast over de kwaliteit